SEO περιεχόμενο, κλειδί της επιτυχίας και το 2023

Έχετε επαγγελματικό σαιτ και ψάχνετε τρόπους να αυξήσετε πελάτες, τζίρο και να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό; Προτείνω να δουλέψετε στο ποιοτικό περιεχόμενο σας. Αναδείξτε τα δυνατά σημεία της επιχείρησης σας και ξοδέψτε λεφτά στην βελτίωση τους. Η μηχανές αναζήτησης (Google) θα ανταμείψουν της προσπάθειες σας.

Η νέα εστίαση της Google δεν είναι το AI, αλλά το “χρήσιμο περιεχόμενο”.

 

Η Google έχει επικεντρωθεί στο ποιοτικό περιεχόμενο εδώ και χρόνια. Μπορεί στην αρχή να ήταν “απλά δημιουργήστε εξαιρετικό περιεχόμενο και τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν”, με την πάροδο όμως του χρόνου, τα ποιοτικά σαιτ γίνονται ολοένα και λιγότερο εξαρτημένα από τους συνδέσμους, με την μηχανή πλέον να μπορεί αλγοριθμικά να καθορίσει:

  1. την ποιότητα
  2. την χρησιμότητα
  3. και την κατάταξη του περιεχομένου.

Εάν ακολουθείτε τις συμβουλές της Google κάνοντας SEO, και το επαγγελματικό σας σαιτ είναι γεμάτο με περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, ίσως αναρωτιέστε τα εξής:

  • Γιατί στης πρώτες 10 αναζητήσεις συνεχίζουν να εμφανίζονται σαιτ χαμηλότερης ποιότητας από την δική σας;
  • Γιατί δεν βλέπετε στα στατιστικά διπλάσιους ή τριπλάσιους οργανικούς επισκέπτες;

Έτοιμες απαντήσεις σε αυτά και παρόμοια ερωτήματα προσφέρουμε από Δευτέρα ως Παρασκευή από της 10.00 ως της 14.00 σε προσωπική συνάντηση και αφού έχουμε κάνει έρευνα αγοράς για το σαιτ σας, με γραπτή προσφορά συνεργασίας.

Διαβάστε επίσης: Φτιάξε το σαιτ και οι πελάτες θα έρθουν

Ποια είναι διαφορά ποιοτικού με χρήσιμο περιεχόμενο;

 

poiotiko-hrisimo-periehomeno

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σαιτ με ποιοτικό περιεχόμενο που δίνει πλαίσιο, παραθέτει πηγές ή παρέχει πρόσθετους συνδέσμους για ενημέρωση και περαιτέρω έρευνα. Το χρήσιμο περιεχόμενο όμως είναι κάτι περισσότερο από αυτά.

Ένα πραγματικά χρήσιμο στους αναγνώστες περιεχόμενο πρέπει να περιλαμβάνει τα ακόλουθα 4 χαρακτηριστικά:

1. Τεχνογνωσία

Το χρήσιμο περιεχόμενο γράφεται από ειδικούς επαγγελματίες που καλύπτουν το θέμα από όλες της πλευρές δίνοντας απαντήσεις σε ερωτήματα και εξειδίκευση. Ένα αυτοματοποιημένο περιεχόμενο τεχνητής νοημοσύνης αναζητά πληροφορίες από πηγές με της οποίες το έχουν εκπαιδεύσει, χωρίς να μπορεί να ξεδιαλύνει σωστό και λάθος.

2. Να επιλύει συγκεκριμένα προβλήματα

Το ποιοτικό περιεχόμενο ακολουθεί πιο δημοσιογραφικό στιλ. Πρέπει να ελέγξετε τις αρχικές πηγές, να επαληθεύσετε τις πληροφορίες συγκρίνοντας τες με άλλες, για να αποκτήσετε πρόσθετο πλαίσιο και να εκφέρεται μια γνώμη η οποία σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί επαγγελματική.

Διαβάστε επίσης: Τι υπηρεσίες SEO να διαλέξω στην Ελλάδα

Το χρήσιμο περιεχόμενο, λύνει συγκεκριμένα προβλήματα γιατί:

  • Δεν τραβάει την προσοχή με κάποιο “πιασάρικο” τίτλο, αλλά προσφέρει αυτό που ψάχνει ο αναγνώστης την συγκεκριμένη στιγμή.
  • Δεν γράφτηκες με σκοπό το virality ή για να πουλήσει κάτι.
  • Δεν είναι περιεχόμενο για χάρη του περιεχομένου ή για να γεμίσουμε απλά την σελίδα.
  • Έχει συγκεκριμένη χρήση και κοινό.
  • Εξηγεί πώς να διορθώσετε ένα πρόβλημα ή να αντιμετωπίσετε κάποιο ζήτημα.
  • Παρέχει έτοιμη λύση σε βήματα.
  • Προσφέρει πρόσθετους συνδέσμους και πόρους εάν ο χρήστης θέλει να ενημερωθεί περισσότερα στο θέμα.

3. Να προσφέρει πρακτικές συμβουλές

Το χρήσιμο περιεχόμενο δείχνει την λύση ενός προβλήματος προσφέροντας βήμα βήμα εφαρμόσιμες συμβουλές για την υλοποίηση του, ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Π.χ Αν γράψω έναν “Οδηγός πως να φτιάξεις το δικό σου blog σε 10 βήματα” θα πρέπει να ξεκινήσω από την εγκατάσταση ενός WordPress, το αρχικό σετάρισμα τον settings, την επιλογή κατάλληλου template και απαραίτητων plugins, να δώσω συμβουλές για την επιλογή hosting. Αυτά είναι τα βασικά από τα οποία πρέπει να ξεκινήσω.

Ωστόσο, τέτοιοι “οδηγοί για blogging” έχουν ως κοινό αρχάριους χρήστες οι οποίοι ψάχνουν πληροφορίες πως να ξεκινήσουν. Μετά το αρχικό στήσιμο θα αναζητήσουν πληροφορίες:

  1. για web design
  2. για προγραμματισμό
  3. για SEO
  4. για copywriting
  5. πώς να βρείτε ιδέες για περιεχόμενο (πέρα από την έρευνα για λέξεις κλειδιά)
  6. πως να βρείτε ποιοτικούς συνδέσμους προς το σαιτ σας

Τέτοιοι οδηγοί συνήθως έχουν ως στόχο να δημιουργήσουν έσοδα από affiliate, και ποτέ δεν πρόκειται να σας πουν πόσο δύσκολο είναι να διατηρήσετε ένα blog, να το ενημερώνετε τακτικά και να το κάνετε κερδοφόρο. Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε για το πόσο κοστίζουν αυτές οι υπηρεσίες.

Εδώ χρειάζονται συμβουλές από κάποιον μέντορα ο οποίος έχει περπατήσει τον δρόμο και ξέρει τι χρειάζεται για να στηθεί ένα blog το οποίο θα βγάζει έναν ικανοποιητικό μισθό τουλάχιστον στον κάτοχο του. Αλλιώς η όλη κατάσταση χαρακτηρίζεται ως χόμπι και όχι ως επαγγελματική ενασχόληση.

4. Να βοηθά από μόνο του

Το χρήσιμο περιεχόμενο δεν έχει ως σκοπό να τραβήξει την προσοχή και να πουλήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Σκοπός του είναι:

  • Να δώσει την σωστή απάντηση σε συγκεκριμένη ερώτηση.
  • Να παρέχει ή/και να απαριθμεί λύσεις.

 

Η τιμή αγοράς (price) και η αξία (value) είναι διαφορετικά πράγματα

 

Price-Value Relationship
Κάθε περιεχόμενο το οποίο συμπεριλαμβάνει τα παραπάνω είναι χρήσιμο και η μηχανές αναζήτησης το αντιλαμβάνονται από την ανθρώπινη δραστηριότητα και το προωθούν ανάλογα. Αν επενδύσετε σε τέτοιο περιεχόμενο πάντα θα είστε κερδισμένοι.

Όταν πρόκειται να επενδύσετε σε κάτι, εκπαιδεύστε πρώτα τον εαυτό σας. Κάντε την απαραίτητη έρευνα αγοράς και ανάλυση κέρδους / ζημιάς πριν πάρετε οποιαδήποτε επενδυτική απόφαση.

Drop Your Comment

Proudly powered by WordPress. Theme by Infigo Software.