3 τρόποι να χτίσεις κύρος στο SEO

Πως να χτίσετε αναγνωρισμένη αξία στο SEO πέραν του κλασσικού Link Building;

Όλοι όσοι ασχολούμαστε με την προώθηση ιστοσελίδων αναζητούμε τρόπους να επηρεάζουμε την κατάταξη των ιστοσελίδων στης μηχανές αναζήτησης (κυρίως της Google) αυξάνοντας το προσωπικό μας κύρος στο διαδίκτυο μέσω της προώθησης περιεχομένου, της δημιουργίας συνδέσμων και της εξειδίκευσης στο θέμα.

ti-einai-link-building

Θέλετε η online επιχείρησή σας να προσελκύει περισσότερους επισκέπτες; Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το πετύχετε αυτό είναι να εργαστείτε πάνω στο online brand name της επιχείρησης σας – και το κλειδί για την επιτυχή οικοδόμηση κύρους είναι να αυξήσετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας.

Διαβάστε επίσης: Φτιάξε το σαιτ και οι πελάτες θα έρθουν

Οι πελάτες σας να ξέρουν ότι η εταιρεία σας προσφέρει άριστη εξυπηρέτηση, άψογη ποιότητα και καλές τιμές και να την συστήνουν στους φίλους και γνωστούς τους ως όνομα το οποίο εμπιστεύονται για της αγορές τους.

1. Δημιουργήστε μοναδικό περιεχόμενο με εμπειρία από πρώτο χέρι

Το 2023 ήταν η χρονιά που η τεχνητή νοημοσύνη μπήκε δυναμικά στην ζωή μας. Μετά την παρουσίαση του ChatGPT εμφανίστηκαν χιλιάδες λογισμικά τα οποία υπόσχονται να κάνουν φανταστικά πράγματα και όλα αυτόματα, χωρίς την ανθρώπινη παρουσία. Στον κόσμο της δημιουργίας περιεχομένου όμως, όπου οι καλοί δημιουργοί δείχνουν την εμπειρία τους, υπάρχουν ορισμένα βασικά πράγματα που δεν μπορεί να κάνει το AI (τουλάχιστον στο παρόν).

Διαβάστε επίσης: Τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει το ChatGPT στο SEO;

Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να έχει εμπειρία από πρώτο χέρι. Δεν έχει την δυνατότητα να σκέφτεται από μόνα της με τον ίδιο τρόπο που μπορούν οι άνθρωποι. Το μόνο που μπορεί να κάνει ένα μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης είναι να αναζητά γρήγορα πληροφορίες στο Ίντερνετ και να της παρουσιάζει ως απάντηση σε ερώτηση μας. Και να φαντασιώνετε επίσης, όταν δεν βρίσκει πιθανή απάντηση.

link-building-htisimo-syndesmon

Τα προγράμματα τεχνητής νοημοσύνης δεν μπορούν να ξεχωρίσουν την αλήθεια από το ψέμα. Αν μια πληροφορία υπάρχει στο Ίντερνετ και την βρουν θα την σερβίρουν χωρίς να μπορούν να την φιλτράρουν αν είναι αληθινή ή fake news.

Ο άνθρωπος που εργάζεται επαγγελματικά και θεωρείτε αυθεντία στο αντικείμενο του θα συνεχίσει να είναι ειδικός και προτιμώμενη πηγή εμπιστοσύνης από κάθε ChatGPT .

Διαβάστε επίσης: Τι σημαίνει negative SEO και πως μπορείτε να προστατεύσετε το σαιτ σας

2. Η ποιοτική συγγραφή περιεχομένου είναι το κλειδί της επιτυχίας

Το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας περιλαμβάνει τα πάντα, από την ακρίβεια και τη συγγραφή χωρίς λάθη μέχρι την ξεκάθαρη επίδειξη τεχνογνωσίας και εξειδικευμένης γνώσεις. Πριν το δημοσιεύσετε βεβαιωθείτε ότι πληρεί αυτά τα δεδομένα.

Σε πολλές περιπτώσεις, περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας ή αναρτήσεις με λανθασμένες πληροφορίες ή διπλότυπο περιεχόμενο, μπορεί να οδηγήσουν στην υποτίμηση του σαιτ σας στις κατατάξεις SERP.

3. Προσθέστε περισσότερο “E” στο EAT – Εμπειρία

Για να καταπολεμήσει τα σαιτ τα οποία έχουν πληροφορίες χαμηλής ποιότητας, η Google αναζητά την εμπειρία και την εξειδίκευση από πρώτο χέρι. Η Google αναζητά εκείνη την απάντηση η οποία είναι η καλύτερη δυνατή λύση στο ερώτημα που της θέτετε. Προσκαλέστε έναν εμπειρογνώμονα για το θέμα να επανεξετάσει το περιεχόμενο, να ελέγξει για πραγματικές ανακρίβειες και να προσθέσει αυτό το επιπλέον επίπεδο εμπειρίας στο περιεχόμενο.

Υπηρεσίες προώθησης ιστοσελίδων με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης

4. Αξιοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Όταν φτάσετε στο επίπεδο να δημιουργείτε περιεχόμενο υψηλής αξίας το οποίο δίνει λύση σε κάποιο πρόβλημα πρέπει να το μοιραστείτε με τους ανθρώπους οι οποίοι θα το χρησιμοποιήσουν. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως facebook, tiktok, instagram, twitter είναι ιδανικές πλατφόρμες για να φτάσετε σε χιλιάδες ανθρώπους.

Χρειάζεται όμως να είστε δραστήριοι και να συμμετέχετε σε ομάδες όπου βρίσκονται και οι εν δυνάμει πελάτες σας.

  1. Παρατηρήστε.
  2. Συμμετέχετε.
  3. Δικτυωθείτε.

Η τεχνική αυτή μπορεί να θεωρηθεί ως τεχνική link-building επίσης. Διότι η δημιουργία συνδέσμων είναι μάρκετινγκ, και το μάρκετινγκ έχει να κάνει με την οικοδόμηση σχέσεων.

Από εσάς εξαρτάται να είστε δημιουργικοί, να αναζητάτε νέες ιδέες και νέους δρόμους για να φτάσετε στους πελάτες σας και να αυξήσετε της πωλήσεις σας.

Drop Your Comment