Η υπερβολική εστίαση μας στην ατέλειωτη δημιουργία νέων συνδέσμων πιθανότατα είναι χάσιμο χρόνου

Αυτό είπε ο Barry Schwartz εδώ σε μια προσπάθεια οι επαγγελματίες SEO-τζήδες να σταματήσουν να εστιάζουν αποκλειστικά και μόνο στους dofollow συνδέσμους και να επικεντρωθούν και στα υπόλοιπα εκατοντάδες πράγματα που μπορούν να κάνουν ώστε να βελτιώσουν τα σαιτ στα οποία δουλεύουν και να τα διατηρήσουν σε TOP θέσεις στης μηχανές αναζήτησης.

Διαβάστε επίσης: Τι σημαίνει negative SEO και πως μπορείτε να προστατεύσετε το σαιτ σας;

Αυτό ίσχυε πριν 10 χρόνια. Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ.

google-link-building
Φωτογραφία: www.seroundtable.com

Το ίδιο είπε και ο John Mueller της Google στο Reddit , γράφοντας,

“Η υπερβολική εστίαση σε συνδέσμους συχνά οδηγεί στο να σπαταλάς τον χρόνο σου κάνοντας πράγματα που δεν κάνουν το σαιτ σου καλύτερο συνολικά”.

Ο Mueller εξήγησε επίσης ότι δεν υπάρχει ένας αντικειμενικός τρόπος ή υπηρεσία η οποία να μετρά ΌΛΑ τους συνδέσμους στο διαδίκτυο.

“Δεν υπάρχει αντικειμενικός τρόπος να μετρηθούν οι σύνδεσμοι στο Ίντερνετ, και κάθε εργαλείο συλλέγει τα δικά του διαφορετικά δεδομένα από την ανίχνευση, επομένως πάντα θα υπάρχουν διαφορές”.

Οι backlink checker δείχνουν το 80% των πληροφοριών που μας ενδιαφέρουν

Να το έχετε αυτό υπόψιν και να διαβάζετε τα δεδομένα που σας δίνουν ιστοσελίδες για backlink checker όπως ahrefs, majestic, semrush ως ενδεικτικά. Όλες αυτές οι υπηρεσίες έχουν δικά τους bot τα οποία συλλέγουν στοιχεία και τα παρουσιάζουν όμως είναι αδύνατο να δείξουν το 100% των συνδέσμων.

Διαβάστε επίσης: 5 λόγοι γιατί να προσλάβετε εξωτερικό ειδικό

Επίσης ένα λινκ σήμερα μπορεί να υπάρχει και αύριο να αφαιρεθεί. Όλα αυτά τα στοιχεία που δείχνουν είναι γύρω στο 80% των συνδέσμων που έχετε. Καλό είναι να τα συγκρίνετε ώστε να έχετε καλύτερη εικόνα.

Όμως οι σύνδεσμοι δεν είναι το παν. Για να είναι ένα σαιτ ποιοτικό, να μπορεί να εκπληρώνει τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε και να προσφέρει υπηρεσίες ή πωλήσεις προϊόντων, χρειάζονται δεκάδες ως εκατοντάδες άλλα πράγματα τα οποία κάθε webmaster γνωρίζει και πρέπει να δώσει σημασία.

Οι μηχανές αναζήτησης έχουν γίνει πολύ έξυπνες

Η Google και οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης είναι πλέον τόσο προηγμένες ώστε εύκολα επιλέγουν και προβάλλουν εκείνα τα σαιτ τα οποία πραγματικά αξίζουν να βρίσκονται στην πρώτη σελίδα.

Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό

Επίσης θέλω να προσθέσω και το εξής:

Δεν έχετε καμιά πιθανότητα να ανταγωνιστείτε εταιρείες δισεκατομμυρίων, των οποίων οι υπάλληλοι όλη την ημέρα ψάχνουν στο Ίντερνετ για backlinks και σαιτ πληρωμένων αναρτήσεων από όπου να πάρουν σύνδεσμο. Είναι πολύ καλύτερο να ξοδεύετε 100 ή 200$ για διαφημιστικές δαπάνες Google κάθε μήνα.

Έτσι θα έχετε δυνητικούς πελάτες οι οποίοι θα κάνουν κλικ στην διαφήμιση και θα μπουν στο σαιτ σας άμεσα. Ναι το SEO είναι ο καλύτερος τρόπος προώθησης ιστοσελίδων στης περισσότερες περιπτώσεις, όμως:

  1. Πρέπει να γίνετε συνέχεια
  2. Κοστίζει πολύ ακριβά
  3. Είσαι δεμένος με συμβόλαιο με την εταιρεία SEO που σε υποστηρίζει.
  4. Δεν υπάρχουν εγγυήσεις επιτυχίας.

Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης η οποία αναζητά προβολή στο Διαδίκτυο πρέπει να τα σκεφτείτε όλα αυτά πολύ καλά πριν λάβετε αποφάσεις. Ο δρόμος είναι μακρύς, δύσκολος και κρύβει πάρα πολλές εκπλήξεις αφού τον τελικό λόγο τον έχουν οι μηχανές αναζήτησης και όχι οι SEO-τζήδες.

Η δική μας εγγύηση στους πελάτες μας

Αυτό που μπορώ εγώ να εγγυηθώ είναι ότι η ομάδα μας έχει της γνώσεις, την θέληση και την εμπειρία, ώστε να καταβάλλει όλα τα απαραίτητα που χρειάζονται για να μπορέσει το σαιτ στο οποίο δουλεύουμε να έχει άριστη προώθηση στον Ίστό. Και όλα αυτά ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ στο GA, GSC. Έτσι κάθε μήνα θα λαμβάνετε γραπτή ενημέρωση για την πρόοδο τον εργασιών.

4 Comments

Γιάννης |

May 2, 20249:46 am

Το SEO έχει γίνει πολύ ακριβό και οι περισσότεροι έχουν στραφεί σε google ads. Με της διαφημίσεις μπαίνουν γρήγορα πελάτες στο σάιτ μου και νομίζω ότι αξίζει περισσότερο. SEO αξίζει αν έχεις μεγάλο μαγαζί.

Γιάννης |

May 30, 202410:42 am

Αν εστιάζεις στην ποσότητα και όχι στην ποιότητα για σένα είναι χάσιμο χρόνου για τον τύπο που πουλάει συνδέσμους είναι καθαρό κέρδος. Αγόρασε μόνο συνδέσμους από σαιτ που έχουν traffic και θα μεταφέρουν κίνηση και προς το δικό σου σαιτ.

Παναγιώτης Κοντογιάννης |

June 19, 20249:54 am

Ανάλογα με το σαιτ που έχεις και τον χώρο που αυτό δραστηριοποιείται. Αν ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και αγοράζει επιθετικά συνδέσμους θα πρέπει να μπεις και εσύ στο παιχνίδι να αγοράζεις. Όσο περισσότερο κίνηση έχει ένα σαιτ τόσο ποιο ακριβά θα σου πουλήσει συνδέσμους. Όσοι δεν αντέχουν οικονομικά αυτόν τον ανταγωνισμό, εκπίπτουν της αγοράς.

Νίκος Κεραμέας |

July 5, 20245:14 pm

Θα πω την δικιά μου ιστορία συνάδελφε SEO-τζη για το πόσο σημαντικά είναι τα καλά links 😉 Είχαμε πελάτη bet-ατζή (νόμιμα ποδοσφαιρικά στοιχήματα) ο οποίος μας έδωσε ένα αρκετά μεγάλο για τα Ελληνικά δεδομένα χρηματικό ποσό για να κάνουμε SEO στο δίκτυο ιστοσελίδων που είχε. Προσεγγίσαμε μεγάλα δημοσιογραφικά σαιτ και αγοράσαμε συνδέσμους (χιλιάρικο το κομμάτι), γράψαμε εκατοντάδες άρθρα για να του κάνουμε promotion, στήσαμε προφίλ σε fb, twitter και προμοτάραμε τα σαιτ του. Κάναμε δεκάδες ώρες ανάλυση τον ανταγωνιστών του για να βρούμε τα αδύνατα τους σημεία και να βελτιώσουμε τα δικά μας. Μέσα σε ένα χρόνο με καθαρό SEO πετύχαμε να κατατάξουμε αρκετά από τα σαιτ του να εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα για χιλιάδες λέξεις κλειδιά. Οι ανταγωνιστές του ρίχνανε τουλάχιστον πενταπλό ποσό χρημάτων σε σχέση με εμάς για SEO και διαφήμιση. Ο τύπος έπλεε σε πελάγη ευτυχίας και έβγαζε καλά ευρώ από τους καινούριους που κάνανε λογαριασμό στα σαιτ του διατηρώντας και αυξάνοντας της προμήθειες που του δίνανε οι εταιρείες στοιχημάτων. Μετά από ενάμιση χρόνο συνεργασίας όμως διέκοψε με εμάς λέγοντας ότι έβγαινε τσίμα τσίμα έσοδα έξοδα και θα εγκατέλειπε την Ελληνική αγορά προς αναζήτηση άλλης τέτοιας στην Αφρική.

Drop Your Comment