SEO για ξενοδοχεία

Πως να προσελκύσουμε περισσότερους πελάτες στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου;

Η προώθηση ιστοσελίδων (SEO) για ξενοδοχεία μαζί με την διαφήμιση adwords και την διατήρηση σελίδας σε facebook, google plus είναι εκείνα τα 4 βασικά σημεία τα οποία δίνουν το συγκριτικό πλεονέκτημα ώστε το ξενοδοχείο να είναι κερδοφόρο. Όσο ευκολότερα το ανακαλύπτουν στο google, τόσο περισσότεροι επισκέπτες θα μπαίνουν στην ιστοσελίδα. Πως όμως θα βρίσκουν την δική σου ιστοσελίδα και όχι του ανταγωνισμού; Τι πρέπει να κάνεις για να εμφανίζετε το σαιτ σου στην πρώτη σελίδα για στοχευμένες λέξεις κλειδιά; Πως θα εμφανίζεσαι σε τοπικές αναζητήσεις (local searches); Το SEO (Προώθηση ιστοσελίδων) δεν είναι εύκολη υπόθεση, ούτε είναι για τον καθένα.

Κάθε ξενοδοχείο για να μπορεί να λειτουργεί κερδοφόρα χρειάζεται τα παρακάτω για να μπορέσει να αντέξει στον ανταγωνισμό:

  • Διατήρησε το ξενοδοχείο σου μπροστά από τους ανταγωνιστές σου.
  • Αύξησε την αξιοπιστία του ξενοδοχείου σου.
  • Βελτίωσε την αφοσίωση τον παλιών πελατών σου, προσφέροντας τους ευκαιρίες ώστε να κάνουν περισσότερες και επαναλαμβανόμενες κρατήσεις.
  • Αύξησε την επισκεψημότητα της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σου. Όσο περισσότερα μάτια την βλέπουν, τόσο περισσότερο αυξάνουν οι πιθανότητες για κρατήσεις.
  • Αύξησε την κερδοφορία του ξενοδοχείου σου.

seo-for-hotels

Γιατί οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πρέπει συνέχεια να επενδύουν;

Η τοποθεσία που βρίσκετε το ξενοδοχείο είναι ο πρώτος παράγοντας επιτυχίας του, όμως αν η περιοχή είναι μαγνήτης για τους τουρίστες δίπλα σου θα εμφανιστούν και άλλα ξενοδοχεία τα οποία θα θέλουν κομμάτι από τα κέρδη. Και εσύ ως ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου θα πρέπει να προχωρήσεις στης απαραίτητες αλλαγές στην διοίκηση του ώστε να διασφαλίσεις το μεγαλύτερο μέρος της πίτας, και να ψάξεις να μάθεις τι σημαίνει hotel SEO.

  1. Ανακαίνιση κάθε χρόνο
  2. Δημιουργία πηγών συμπληρωματικών εσόδων (αίθουσα παιχνιδιών, οργάνωση κοντινών διαδρομών με αυτοκίνητα, άλογα, οργάνωση πάρτι, κατασκήνωσης, διασκέδαση παιδιών κτλ.)
  3. Χρήση ποιοτικών υλικών και αναζήτηση της μοναδικότητας η οποία θα κάνει την διαφορά.
  4. Προσοχή στην λεπτομέρεια και στην εξυπηρέτηση των πελατών.
  5. Στον πελάτη πρέπει να δημιουργείτε η εντύπωση ότι η διεύθυνση του ξενοδοχείου είναι δίπλα του σε ότι αυτός ζητήσει, πάντα με χαμόγελο και δίνοντας λύση στα παράπονα ή της παρατηρήσεις του.

Τι μπορεί να κάνει το SEO στην google.gr για το ξενοδοχείο σου;

Όταν η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου εμφανίζετε στα οργανικά αποτελέσματα στην πρώτη θέση στην πρώτη σελίδα της google.gr για όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις κλειδιά που είναι σχετικά με το αντικείμενο τότε οι πιθανότητες να κάνει κλικ κάποιος αναγνώστης αυξάνουν κατά 90%. Όλοι κάνουμε κλικ στα πρώτα 3,4 αποτελέσματα ή στης διαφημίσεις που εμφανίζει η μηχανή αναζήτησης πρώτα. Γιαυτό ο συνδυασμός SEO + Adwords δίνει άριστα αποτελέσματα. Και ενώ το Adwords σταματά να φέρνει πελάτες μόλις τερματίσουμε την διαφημιστική καμπάνια, το συνεχές SEO (προώθηση ιστοσελίδας) μαζί με την συνεχή καμπάνια σε facebook και google plus διατηρεί μια σταθερή επισκεψημότητα στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου.

Επέλεξε επαγγελματίες για σωστή συνεργασία

Η συνεχής εργασία στον τομέα της προώθησης της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σου + την παρουσία εταιρικής σελίδας σε facebook, google plus + την διαφήμιση Adwords θα δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα ώστε να είσαι ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σου και να έχεις περισσότερους και πιο ευχαριστημένους πελάτες στο ξενοδοχείο σου. Σκέψου και κάνε το πρώτο βήμα επιλέγοντας την κατάλληλη εταιρεία SEO με την οποία θα προχωρήσετε μαζί στην πραγματοποίηση τον επιθυμιών σου.

Ο επαγγελματίας SEO ειδικός θα σου δώσει τεκμηριωμένες απαντήσεις βάση στατιστικών από το google search console και το analytics όπου θα καταλάβεις ποια είναι τα προβλήματα της ιστοσελίδας σου και τι πρέπει να γίνει για να λυθούν. Το SEO είναι αποδείξιμα στατιστικά τα οποία με την σωστή ανάλυση δεδομένων μπορούν να γίνουν το κλειδί της επιτυχίας κάθε επιχείρησης.

Proudly powered by WordPress. Theme by Infigo Software.