Τι υπηρεσίες SEO να διαλέξω στην Ελλάδα

Πως να επιλέξω υπηρεσίες SEO στην πόλη μου;

Όποιος επιχειρηματίας έχει online επιχείρηση (eshop) γνωρίζει άριστα τη σημασία που έχει το SEO και πως αυτό είναι ένα από τα βασικότερα κανάλια προσέλκυσης πελατών.

seo-ipiresies-ellada

Σκοπός του SEO είναι να αυξήσει την επισκεψιμότητα στα δωρεάν, οργανικά, αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Έτσι το σαιτ σας εμφανίζετε στην πρώτη σελίδα για στοχευμένες λέξεις κλειδιά οι οποίες έχουν μεγάλη ζήτηση. Αποτέλεσμα όλων αυτόν τον ενεργειών είναι αυξημένος τζίρος και πωλήσεις στο online μαγαζί σας.

Γιατί το SEO είναι απολύτως απαραίτητο για κάθε επαγγελματικό σαιτ;

Το SEO προσπαθεί να φέρει την επιχείρηση σας στα μάτια εκείνων τον ανθρώπων που αναζητούν να αγοράσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες που πουλάτε, γεγονός που πολύ πιο αποτελεσματικό από τη διαφήμιση, η οποία έχει πολύ μεγαλύτερο κόστος. Ναι μεν η διαφήμιση φέρνει αμέσως κόσμος στο σαιτ όμως το SEO φέρνει κόσμο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και με μικρότερο κόστος.

Προτιμήστε τοπικές επιχειρήσεις και ειδικούς

Ο SEO expert ή η επιχείρηση που προσφέρει υπηρεσίες SEO γνωρίζει άριστα την τοπική αγορά στην οποία δραστηριοποιείτε αγορά και έχει τα καλύτερα αποτελέσματα στην εν λόγω αγορά. (Local SEO services).

Φυσικά και υπάρχουν μεγαλύτερες και με καλύτερο όνομα εταιρείες στην Ευρώπη και ΗΠΑ όμως δεν γνωρίζουν τόσο καλά την Ελληνική αγορά η οποία έχει της ιδιαιτερότητες της. Εμπιστευθείτε τοπικές επιχειρήσεις αν θέλετε να έχετε γρήγορα και καλύτερα αποτελέσματα.

Επιλέξτε εκείνη την εταιρεία SEO η οποία εμφανίζεται στο TOP 5 για σχετικές λέξεις κλειδιά

Μια απλή αναζήτηση στο Google με λέξεις κλειδιά (υπηρεσίες SEO, προώθηση ιστοσελίδων, SEO Αθήνα, Θεσσαλονίκη κτλ.) θα σας εμφανίσει τοπικές εταιρείες η οποίες δραστηριοποιούνται στο αντικείμενο. Επιλέξτε 4-5 και ζητήστε τους προσφορά την οποία θα συγκρίνετε και θα επιλέξετε με ποιον θα συνεργαστείτε. Μπορεί να ακούγεται περίεργο όμως σκεφτείτε ότι όταν μία επιχείρηση που ισχυρίζεται ότι θα σας πάει στις πρώτες σελίδες στης μηχανές αναζήτησης, δεν μπορεί να το πετύχει για τον εαυτό της, πόσο μάλλον θα το πετύχει για εσάς.

Το SEO είναι πολλές και χρονοβόρες διαδικασίες. Θέλει τουλάχιστον έναν χρόνο συνεχή εργασία πριν εμφανιστούν αποτελέσματα τα οποία αξίζουν μνεία. Το καλό είναι ότι ΌΛΑ είναι μετρήσιμα, και τόσο εσείς, όσο και ο ειδικός που τρέχει την καμπάνια μπορείτε να βλέπετε στατιστικά ώστε να ξέρετε να βαδίζετε στον σωστό δρόμο.

SEO για eshop: Οδηγός για επιχειρήσεις [2022]

Όσοι υπόσχονται ΆΜΕΣΑ αποτελέσματα:

  1. Είτε θα τρέξουν πληρωμένη διαφήμιση
  2. Είτε θα χρησιμοποιήσουν “απαγορευμένες” τεχνικές (black hat)
  3. Είτε θα πάρουν τα λεφτά σας κάνοντας κακή δουλειά

Στην πρώτη περίπτωση μόλις σταματήσουν τα Google ads το traffic και οι πελάτες θα εξαφανιστούν, στην δεύτερη περίπτωση η Google θα δώσει penalty στο σαιτ σας και θα ψάχνετε ποιος θα το φτιάξει, και στην τρίτη θα έχετε πετάξει τα λεφτά σας ακούγοντας δικαιολογίες ότι φταίει άλλος για την δική τους ανικανότητα.

seo-ipiresies-athens

Ζητήστε δείγματα δουλειάς

Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, το κυριότερο πλεονέκτημα του SEO είναι ότι δίνει μετρήσιμα αποτελέσματα. Τα στατιστικά στοιχεία δεν λένε ποτέ ψέμματα. Μπορείτε να βλέπετε όποτε θέλετε στατιστικά στοιχεία τα οποία θα σας οδηγούν στην λήψη αποφάσεων για το σαιτ σας. Πριν υπογράψετε ένα συμβόλαιο συνεργασίας καλό είναι να ζητήσετε να σας δείξουν δείγματα της δουλειάς τους τα οποία να τσεκάρετε μιλώντας με τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων όπου έχουν δουλέψει. Οι ευχαριστημένοι πελάτες φέρνουν δέκα νέους όπως και ο ένας δυσαρεστημένος διώχνει 5 υποψήφιους.

Προτιμήστε την εμπειρία στο αντικείμενο

Όσο πιο μεγάλη εμπειρία έχει κάποιος επαγγελματίας ή μία επιχείρηση στον κλάδου, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα καταφέρουν να φέρουν, αφού γνωρίζουν άριστα την αγορά και τα προβλήματα και ιδιαιτερότητες της.

Εμπιστευτείτε το ένστικτο σας

Η έρευνα αγοράς θα σας δώσει στοιχεία τα οποία μπορείτε να συγκρίνετε, η εμπειρία και τα επιτυχημένα case study θα στενέψουν τον κύκλο επιλογής όμως το εμπορικό ένστικτο σας είναι εκείνο το οποίο θα σας δείξει τον άνθρωπο με τον οποίο θα συνεργαστείτε.

Η επιλογή συνεργάτη πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά γιατί ο δρόμος είναι μακρύς και θα τον διανύσετε παρέα. Στην πορεία θα βάλετε δικά σας χρήματα και θα διαβάζετε στατιστικά τα οποία θα σας οδηγούν. Σκοπός όλων είναι η συνεργασία να είναι επιτυχημένη και η εταιρεία σας να έχει κερδοφορία. Μόνο τότε μπορείτε να πείτε ότι είστε ευχαριστημένοι με την επιλογή σας.

1 Comment

Γιώργος Πάσχος |

January 25, 20239:52 am

Μπορώ να προσθέσω και την προσωπική επαφή και συνομιλία. Μέσω zoom, viber πολλά πράγματα μπορούν να σου διαφύγουν όμως σε μια κατ ιδίαν συνάντηση μπορείς να κρίνεις αν μπορείτε να συνεργαστείτε. Δεν είναι τα χρήματα το παν, εγώ προτιμώ να δουλεύω με ανθρώπους τους οποίους γνωρίζω και εκτιμώ.

Drop Your Comment