Θα υπάρχει SEO σε 5 χρόνια;

Πως βλέπω το μέλλων του SEO?

Ασχολούμαι με SEO τα τελευταία 15 χρόνια έχοντας δουλέψει σε εκατοντάδες δικά μας project καθώς και σε ιστοσελίδες πελατών και μπορώ να πω ότι η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων έχει αλλάξει πάρα πολύ σε σχέση με αυτό που ήταν το 2009.

Διαβάστε επίσης: Χτίζοντας αναγνωρισιμότητα και πιστούς οπαδούς της εταιρείας μας – Γίνετε;

ipiresies-seo

Πως να φτιάξουμε εκείνο το περιεχόμενο το οποίο θα φτάσει και θα μείνει στο TOP3?

Το SEO, ή η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για της μηχανές αναζήτησης, έχει να κάνει ουσιαστικά με το να κάνουμε το περιεχόμενο ενός σαιτ ανιχνεύσιμο και ελκυστικό στης κύριες μηχανές αναζήτησης όπως Google και Bing.

Με τα χρόνια, οι βασικές αρχές του SEO έχουν αλλάξει και μετεξελιχθεί, χωρίς αυτό να μειώσει την ανάγκη για SEO. Τουναντίον το SEO κάθε χρόνο γίνετε πιο περίπλοκο και ποιο ακριβό. Προσπαθώντας οι επιχειρηματίες που έχουν online επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν τον ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό ρίχνουν στην αγορά τεράστια κονδύλια με αποτέλεσμα να αυξάνουν και της τιμές για υπηρεσίες SEO.

Όσο οι μηχανές αναζήτησης ενημερώνουν συνεχώς τους αλγόριθμούς τους για να κατανοήσουν καλύτερα και να ικανοποιήσουν τα ερωτήματα των χρηστών, σερβίροντας εκείνα τα σαιτ τα οποία θεωρούν ως καλύτερα, τόσο θα αυξάνετε και η τιμή να εμφανίσεις και διατηρήσεις ένα σαιτ στο top 3 στα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση λέξεις κλειδιά.

SEO-diadikasies

Θα υπάρχει SEO σε 5 χρόνια;

Κοιτάζοντας το μέλλον σε 5 χρόνια από τώρα κάνω την πρόβλεψη ότι οι υπηρεσίες SEO όχι μόνο θα συνεχίσουν να υπάρχουν, αλλά θα γίνουν καλύτερες και ακριβότερες:

  1. Οι μηχανές αναζήτησης λειτουργούν ως πρωτεύουσες πύλες πληροφοριών και εξακολουθούν να είναι η κύρια μέθοδος που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι άνθρωποι όταν αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Όσο αυτό παραμένει ως έχει θα υπάρχει και ανταγωνισμός για βέλτιστη ορατότητα.
  2. Πολύπλοκοι αλγόριθμοι και τεχνητή νοημοσύνη. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσουν τη ακρίβεια και την εξατομίκευση των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Το SEO θα χρειαστεί να προσαρμοστεί σε αυτές τις τεχνολογίες, κατανοώντας τους νέους παράγοντες κατάταξης και ενσωματώνοντας πιο εξελιγμένες τεχνικές.
  3. Συνεχής αύξηση του όγκου περιεχομένου. Το Διαδίκτυο αυξάνεται καθημερινά όσον αφορά τον όγκο περιεχομένου που διακινείτε. Το SEO βοηθά στη διαχείριση αυτού του τεράστιου όγκου πληροφοριών, διασφαλίζοντας ότι το ποιοτικό και σχετικό περιεχόμενο φτάνει στο κοινό στο οποίο απευθύνεται.
  4. Συνδυασμός με άλλες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Το SEO επικαλύπτεται όλο και περισσότερο με άλλους τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το μάρκετινγκ περιεχομένου. Αυτή η ενοποίηση βοηθά στη δημιουργία μιας ολιστικής διαδικτυακής παρουσίας που ωφελεί τη συνολική προβολή στους χρήστες.
  5. Φωνητική αναζήτηση και βελτιστοποίηση για χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Με την άνοδο της περιήγησης σε smartphone και των τεχνολογιών που χρησιμοποιούν φωνή, οι στρατηγικές SEO εξελίσσονται εξαιρετικά γρήγορα. Υπάρχει τεράστια ζήτηση προς τη βελτιστοποίηση για τοπικές αναζητήσεις αφού η google βλέπει που βρίσκεσαι και σου σερβίρει ότι είναι πιο κοντά σε εσένα εκείνη την στιγμή.

Οι υπηρεσίες SEO είναι ακριβές σήμερα και θα γίνονται ακριβότερες με τον χρόνο

Συμπερασματικά, ενώ οι τακτικές, οι στρατηγικές και οι δρόμοι που μπορείτε να ακολουθήσετε για να πετύχετε τους στόχους σας μπορεί να αλλάξουν, η ουσία του SEO – (η βελτίωση της ορατότητας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης) – θα παραμείνει και σε 5 χρόνια εξαιρετικά σημαντική, όπως είναι και τώρα. Καθώς οι τεχνολογίες αναζήτησης και οι συμπεριφορές των χρηστών εξελίσσονται, το ίδιο θα εξελίσσονται και οι υπηρεσίες SEO, καθιστώντας τες αναπόσπαστο μέρος των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ και ισχυρό όπλο στα χέρια εκείνων που ξέρουν πως να της χρησιμοποιήσουν.

Drop Your Comment