Γιατί το βίντεο είναι το κλειδί για τη δημιουργία επωνυμίας και αφοσίωσης

Χτίζοντας αναγνωρισιμότητα και πιστούς οπαδούς της εταιρείας μας – Γίνετε;

Καθώς η τεχνολογία προχωρά και το Ίντερνετ συνδέει εκατομμύρια ανθρώπους, οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών συνειδητοποιούν τη δύναμη του περιεχομένου βίντεο για να χτίσουν την ταυτότητά τους και να αλληλεπιδράσουν με το κοινό.

  • Πως οι επωνυμίες αξιοποιούν το βίντεο για να ξεχωρίσουν στην αγορά;
  • Γιατί το βίντεο είναι τόσο αποτελεσματικό εργαλείο;
  • Ποιες είναι οι στρατηγικές μάρκετινγκ που φέρνουν την επιτυχία;

ai-video-generator
Διαβάστε επίσης: Η υπερβολική εστίαση μας στην ατέλειωτη δημιουργία νέων συνδέσμων πιθανότατα είναι χάσιμο χρόνου

Βίντεο: Το μυστικό όπλο για τη διαφοροποίηση και την ανάπτυξη της επωνυμίας

 

Η εικόνα είναι το πιο ισχυρό μέσο επίδρασης επειδή αξιοποιεί τη σύνδεση ανθρώπου με άνθρωπο.

Από την εμπειρία μου, δεν υπάρχει τίποτα πιο πειστικό από το να δεις σε μια έξυπνη διαφήμιση τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος για να σε πείσει να το αγοράσεις.

Όσοι ασχολούνται επαγγελματικά με την δημιουργία βίντεο για να αυξάνουν την αφοσίωση των χρηστών μέσω προβολών και συνδρομητών, έχουν πολλές ιστορίες να σου διηγηθούν τι πέτυχαν, σε πόσο χρόνο, πόσα χρήματα ξόδεψαν και πόσα χρήματα κέρδισε η εταιρεία που τους προσέλαβε. Τα νούμερα μπορεί να είναι εξωπραγματικά.

Ανάλογα με διάφορους παράγοντες οι οποίοι διαφέρουν από αγορά σε αγορά, το βίντεο έχει τον πιο βαθύ αντίκτυπο στους καταναλωτές με κανένα άλλο μέσο να μην μπορεί να προσφέρει το ίδιο επίπεδο σχολίων και αλληλεπίδρασης.

Διαβάστε επίσης: Γιατί κάθε ποιοτικό επαγγελματικό σαιτ δεν έχει πρόβλημα στα Google Core Updates;

Το βίντεο είναι απαραίτητο λόγω της δημοτικότητας, της αφοσίωσης και της δεκτικότητας του. Εάν θέλετε να αυξήσετε την επωνυμία σας, η χρήση βίντεο είναι απαραίτητη και είναι ο πιο γρήγορος τρόπος ένα προϊόν ή πρόσωπο να γίνει διάσημο και viral.

Παραγωγή διαφορετικών μορφών περιεχομένου

 

Από την παροχή συμβουλών για πολλές επωνυμίες, έχω δει τους πελάτες μου να ακολουθούν διαφορετικές στρατηγικές, ανάλογα με τα χρήματα που είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν. Η συνεργασία με μικρές επιχειρήσεις προσφέρει μια μοναδική άποψη για το πώς κάθε επωνυμία διαχειρίζεται τα μέσα της, ακόμη και στον ίδιο κλάδο.

Τύποι βίντεο που παράγουν οι έμποροι περιεχομένου

 

Ο πιο σημαντικός παράγοντας στην ανάπτυξη οπτικοακουστικού περιεχομένου είναι η ποικιλία. Συνιστώ να δημιουργήσετε πολλές παραλλαγές του περιεχομένου σας για να κατανοήσετε την αφοσίωση του κοινού και τα σχόλια, επιτρέποντας καλύτερες μελλοντικές επαναλήψεις.

Αυτή η προσέγγιση θα πρέπει επίσης να ισχύει για την παραγωγή, χρησιμοποιώντας διαφορετικούς δημιουργούς και καταστήματα ώστε να αποκτήσετε καλύτερη εικόνα για της συνήθειες και την δέσμευση των καταναλωτών.

Όσο πιο ποικίλο είναι το περιεχόμενο, τόσο καλύτερα μπορείτε να κατανοήσετε και να προσεγγίσετε τους πελάτες σας, αυξάνοντας την αποτελεσματικότητα.

Φτιάξτε τα δικά σας βίντεο

 

Η δημιουργία βίντεο σήμερα είναι ακόμη ευκολότερη με την χρήση δεκάδων AI βοηθών οι οποίοι μειώνουν τον χρόνο δημιουργίας ενός βίντεο και προσθέτουν ποικιλία και χρώμα. Κάτι που παλιότερα ήθελε μεγαλύτερη εξειδίκευση. Τολμήστε, πειραματιστείτε, βρείτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στην ιδιοσυγκρασία και της δυνατότητες σας και επενδύστε σε λογισμικό και νέες δεξιότητες οι οποίες θα σας βοηθήσουν πάρα πολύ στην διαφήμιση της εταιρείας σας.

Το πρώτο βήμα είναι το πιο βασικό.

 

2 Comments

Νίκος Κεραμέας |

July 5, 20244:12 pm

Με το βίντεο μπορείς να πεις πολύ περισσότερα πράγματα και να φτάσεις σε εκατομμύρια ανθρώπους σε ελάχιστο χρόνο. Πρόσφατο παράδειγμα το “hawk tuah” με την κοπέλα να κάνει σεβαστό ποσό δολαρίων πουλώντας διάφορα.

Μανώλης |

July 26, 202410:20 am

Η εικόνα πουλάει καλύτερα.

Drop Your Comment