Ποιοι είναι οι πραγματικοί κίνδυνοι της τεχνητής νοημοσύνης

Το 2023 ήταν η χρονιά της τεχνητής νοημοσύνης (AI) Με την εμφάνιση του ChatGPT ακολούθησαν εκατοντάδες άλλα παρόμοια λογισμικά τα οποία προσφέρουν της υπηρεσίες τους σε διάφορους τομείς και ανάγκες. Ξαφνικά ο κόσμος αφυπνίστηκε και συνειδητοποίησε ότι με την χρήση λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να έχουν τεράστια οφέλη και μάλιστα αμέσως. Τώρα μπορείς να ρωτήσεις […]

5 λόγοι γιατί να προσλάβετε εξωτερικό ειδικό

ΠΕΝΤΕ λόγοι για να συνεργαστείτε με έναν εξωτερικό επαγγελματία Κάθε εταιρεία έχει την δική της φιλοσοφία και τρόπο σκέψεις με τους ιδρυτές της συνήθως να δίνουν μεγαλύτερη βάση σε 3 πράγματα: στο ανθρώπινο δυναμικό της συνθήκες εργασίας και στην πληρωμή αμοιβής μεγαλύτερης των ανταγωνιστών Έτσι καταφέρουν να προσελκύουν τους καλύτερους εργαζόμενους οι οποίοι με την […]

Ιστορική απόφαση SEC εγκρίθηκαν 11 Bitcoin ETF

Απόφαση σταθμός της SEC για το Bitcoin και τα ETFs Η αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC) έδωσε την πολυπόθητη άδεια λειτουργίας για τα πρώτα 11 εισηγμένα σε αμερικανικά χρηματιστήρια διαπραγματεύσιμα αμοιβαία κεφάλαια (ETF) που ακολουθούν το bitcoin. Η απόφαση αυτή θεωρείτε ιστορική αφού επιτρέπει την αγοραπωλησία bitcoin από τους επενδυτές στης χρηματαγορές όπως οι μετοχές. Διάβασε […]

3 τρόποι να χτίσεις κύρος στο SEO

Πως να χτίσετε αναγνωρισμένη αξία στο SEO πέραν του κλασσικού Link Building; Όλοι όσοι ασχολούμαστε με την προώθηση ιστοσελίδων αναζητούμε τρόπους να επηρεάζουμε την κατάταξη των ιστοσελίδων στης μηχανές αναζήτησης (κυρίως της Google) αυξάνοντας το προσωπικό μας κύρος στο διαδίκτυο μέσω της προώθησης περιεχομένου, της δημιουργίας συνδέσμων και της εξειδίκευσης στο θέμα. Θέλετε η online […]

Τι σημαίνει negative SEO και πως μπορείτε να προστατεύσετε το σαιτ σας

Τι είναι το αρνητικό SEO; Το negative SEO ή (black hat SEO) είναι ένα σύνολο κακόβουλων τεχνικών που χρησιμοποιούνται για βλάψουν την κατάταξη του σαιτ σας στης οργανικές αναζητήσεις της Google. Χρησιμοποιείται από τους ανταγωνιστές σας που προσπαθούν με αυτόν τον τρόπο να το υποβαθμίσουν από της υψηλές θέσεις για τις ίδιες λέξεις-κλειδιά που κατέχει. […]

Η Google μηνύει επιχείρηση για υποτιθέμενα πλαστά εταιρικά προφίλ και κριτικές

Μήνυση της Google σε εταιρεία η οποία προσπάθησε να χειραγωγήσει τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης (local search results) Η Google κατέθεσε αγωγή εναντίον μιας εταιρείας την οποία κατηγορεί ότι δημιουργώντας 350 ψεύτικα επιχειρηματικά Google Business profiles και 14000 ψεύτικες κριτικές προσπάθησε να χειραγωγήσει τα τοπικά αποτελέσματα προβάλλοντας συγκεκριμένη επιχείρηση έναντι τον ανταγωνιστών της. Με αυτόν τον τρόπο […]

Πώς λειτουργεί το νευρωνικό δίκτυο YaGPT2 και τι μπορεί να κάνει

Η ρωσική μηχανή αναζήτησης Yandex παρουσίασε το δικό της GPT2   Στις 17 Μαΐου 2023, η Yandex παρουσίασε το δικό της νευρωνικό δίκτυο YandexGPT στους χρήστες της. Το νευρωνικό δίκτυο είναι ενσωματωμένο στον εικονικό βοηθό της Alice, γεγονός που καθιστά την υπηρεσία αυτή ακόμα πιο βολική και ενδιαφέρουσα. Τι είναι το YandexGPT;   Το YandexGPT […]

Πως η τεχνητή νοημοσύνη έφερε επανάσταση στο SEO

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και ο ρόλος της στην επανάσταση στο SEO Η τεχνητή νοημοσύνη όπως ξεκίνησε με το ChatGPT συμπαρέσυρε πολλές άλλες εταιρείες να επενδύσουν και να δημιουργήσουν υποδομές και εργαλεία τα οποία θα τους αποφέρουν τεράστια κέρδη. Σήμερα η AI επανάσταση είναι η μεγαλύτερη πρόκληση του καιρού μας και τα σημαντικά βήματα προόδου […]

Τι διακρίνει τον καλό copywriter από τον κακό

Το SEO copywriting είναι εύκολο όταν ξέρεις τι πρέπει να κάνεις Το copywriting έχει ως βασικό σκοπό να ωθήσει τον αναγνώστη να κάνει μια ΔΡΑΣΗ. Να του τραβήξει την προσοχή, να τον αναγκάσει να σκεφτεί κάτι συγκεκριμένο και να προχωρήσει σε αγορά προϊόντος ή άλλη ενέργεια. Ο καλός κειμενογράφος πρέπει να έχει τα εξής 5 […]

SEO περιεχόμενο, κλειδί της επιτυχίας και το 2023

Έχετε επαγγελματικό σαιτ και ψάχνετε τρόπους να αυξήσετε πελάτες, τζίρο και να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό; Προτείνω να δουλέψετε στο ποιοτικό περιεχόμενο σας. Αναδείξτε τα δυνατά σημεία της επιχείρησης σας και ξοδέψτε λεφτά στην βελτίωση τους. Η μηχανές αναζήτησης (Google) θα ανταμείψουν της προσπάθειες σας. Η νέα εστίαση της Google δεν είναι το AI, αλλά το […]