Τι διακρίνει τον καλό copywriter από τον κακό
Το SEO copywriting είναι εύκολο όταν ξέρεις τι πρέπει να κάνεις
Το copywriting έχει ως βασικό σκοπό να ωθήσει τον αναγνώστη να κάνει μια ΔΡΑΣΗ. Να του τραβήξει την προσοχή, να τον αναγκάσει να σκεφτεί κάτι συγκεκριμένο και να προχωρήσει σε αγορά προϊόντος ή άλλη ενέργεια.
Ο καλός κειμενογράφος πρέπει να έχει τα εξής 5 χαρακτηριστικά:
1.) Να γνωρίζει το κοινό του
Η κατανόηση του κοινού-στόχου είναι απαραίτητη για τη δημιουργία κειμένων που να έχουν απήχηση σε αυτό. Ερευνήστε τα σημεία πόνου, τις επιθυμίες και τα κίνητρά τους. Μιλήστε τη γλώσσα τους και χρησιμοποιήστε λέξεις και φράσεις με τις οποίες είναι εξοικειωμένοι και της καταλαβαίνουν εύκολα.
Διαβάστε περισσότερα: Θέλω να μάθω να κάνω μόνος μου seo στο site μου
2.) Να χρησιμοποιεί σαφή και απλή γλώσσα
Το άρθρο, σλόγκαν, κείμενο, πρέπει να είναι εύκολο στην ανάγνωση και κατανόηση του και προσαρμοσμένο στο ηλικιακό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Αποφύγετε της περίπλοκες ορολογίες, τις λέξεις-κλειδιά και τις πολύπλοκες προτάσεις. Χρησιμοποιήστε ενεργητική φωνή και κρατήστε τις προτάσεις σύντομες και στο θέμα.
3.) Να τονίζει τα οφέλη
Αντί να απαριθμείτε απλώς τα χαρακτηριστικά του, επικεντρωθείτε στα οφέλη που μπορεί να προσφέρει το προϊόν ή η υπηρεσία στον πελάτη σας. Χρησιμοποιήστε την αφήγηση ιστοριών για να παρουσιάσετε πώς το προϊόν μπορεί να λύσει τα προβλήματα του πελάτη και να βελτιώσει τη ζωή του.
Δείξτε του το προσωπικό κέρδος ή τον χρόνο που θα κερδίσει αν αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλετε να του πουλήσετε.
4.) Να χρησιμοποιεί πειστική γλώσσα
Χρησιμοποιήστε γλώσσα που πείθει τον αναγνώστη να αναλάβει δράση. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση λέξεων δράσης, τη δημιουργία μιας αίσθησης του κατεπείγοντος και την προσφορά μιας σαφούς πρόσκλησης για δράση. Η λέξεις ΤΩΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ κτλ κάνουν θαύματα.
5.) Δείξτε τους την κοινωνική αποδοχή
Οι άνθρωποι είναι κοινωνικά ζώα και το πιο πιθανό είναι να εμπιστευτούν και να αγοράσουν κάτι από μια εταιρεία που έχει κοινωνική ευρεία αποδοχή. Αυτό περιλαμβάνει μαρτυρίες, κριτικές και εγκρίσεις από ικανοποιημένους πελάτες ή ειδικούς του κλάδου.
Διαβάστε περισσότερα: Γιατί το SEO είναι απολύτως απαραίτητο για κάθε επαγγελματικό σαιτ;
Αφού το αγόρασε ο τάδε που είναι επώνυμος και τον γνωρίζω, άρα γιατί να μην το αγοράσω και εγώ; Επιθυμία μίμησης τον επιτυχημένων και επώνυμων.
Κάντε τεστ και βελτιστοποιήστε συνεχώς τα κείμενα που γράφετε
Κανένα κείμενο δεν είναι τέλειο από την αρχή. Δοκιμάστε εκδοχές και βελτιστοποιήστε συνεχώς το κείμενο που γράφετε για να το βελτιώσετε στο μέγιστο. Αυτό πρέπει να φτάσει στο κοινό για το οποίο προορίζεται και να τους αναγκάσει να προχωρήσουν σε ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Αν το κείμενο πείθει μεγάλο αριθμό ανθρώπων να κάνουν τη συγκεκριμένη ενέργεια που ζητήσατε (κλήση, αγορά προϊόντος, κλικ σε κουμπί στο σαιτ, εγγραφή σε email κλπ), τότε έχετε πετύχει τον στόχο του.
SEO Copywriting
Ο κόσμος του SEO είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός και απαιτητικός και δεν χωρούν μετριότητες και λούφα. Τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα και εμφανή σε όλους. Επιβιώνουν οι καλύτεροι και όσοι έχουν την θέληση γρήγορα να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που στον χώρο αλλάζουν συνήθως στο εξάμηνο.
2 Comments
Βασίλης Τσακαλώτος |
August 30, 202311:23 amΤο καλό κείμενο πουλάει εύκολα, αν μπορείς να γράφεις κείμενα που αυξάνουν της πωλήσεις και εύκολα προσελκύουν υποψήφιους αγοραστές είσαι ωραίος.
Παναγιώτης Κοντογιάννης |
July 26, 202410:22 amΘα συμφωνήσω Βασίλη, αν μπορείς να γράφεις κείμενα που πουλάνε και προσελκύουν πελάτες αναδεικνύοντας επιχειρήσεις θα είσαι συνέχεια περιζήτητος.