SEO για eshop: Οδηγός για επιχειρήσεις [2022]

6 πολύτιμες SEO συμβουλές για κορυφαία αποτελέσματα στην google

epaggelmatikes-seo-simvoules

Μια από της μεγαλύτερες προκλήσεις στο ηλεκτρονικό επιχειρείν είναι η αύξηση του organic traffic από στοχευμένους επισκέπτες οι οποίοι έχουν πρόθεση αγοράς. Όσους περισσότερους οδηγήσετε στο eshop σας, τόσο περισσότερο αυξάνετε της πιθανότητες να αγοράσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες που πουλάτε. Θα το πετύχετε γρηγορότερα αν επιλέξετε επαγγελματικές υπηρεσίες SEO consulting services.

Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι μέσου SEO (search engine optimization).

Αν λοιπόν έχετε ένα ηλεκτρονικό μαγαζί και αναρωτιέστε πώς να το εμφανίσετε ψηλότερα στην Google, είστε στο σωστό μέρος. Ας δούμε μαζί γιατί η αύξηση επισκεπτών είναι το κλειδί για περισσότερες πωλήσεις στο Ίντερνετ για την επιχείρηση σας.

seo-consulting-services

SEO για eshop – Γιατί είναι ποιο σημαντικό;

 

Η τοποθεσία στον πιο εμπορικό δρόμο της πόλης ενός μαγαζιού είναι το άλφα και το ωμέγα για να γίνει πετυχημένο. Όταν από μπροστά περνάνε χιλιάδες άνθρωποι και βλέπουν το εμπόρευμα ξέρουν όταν τους χρειαστεί να αγοράσουν κάτι που θα το βρουν. Το ίδιο συμβαίνει και στο διαδίκτυο. Το να χτίσεις όμως ένα brand και να προσελκύσεις αγοραστές δεν είναι εύκολο. Αν στο φυσικό κατάστημα η αρχική επιλογή της τοποθεσίας του είναι το 80%, στο Ίντερνετ έχεις πολύ περισσότερα πράγματα να κάνεις πριν δεις χρήματα στο ταμείο σου.

Διάβασε: Τι είναι το SEO και ποιος το χρειάζεται;

Η δημιουργία ενός σαιτ το οποίο θα πουλάει προϊόντα είναι το πρώτο βήμα. Και ως βάση πρέπει να έχει άριστα θεμέλια. Επιλέξτε κάποια εταιρεία η οποία ασχολείται επαγγελματικά με την κατασκευή ιστοσελίδων ώστε να είστε σίγουροι ότι από την αρχή έχετε θέσει τα σωστά θεμέλια.

Το δεύτερο βήμα είναι η βελτιστοποίηση για της μηχανές αναζήτησης (SEO). Οι καλύτερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης βάση λέξεις κλειδιά θα φέρουν μεγαλύτερο traffic και θα αυξήσουν της πωλήσεις στους εν δυνάμει πελάτες. Αν δεν αξιοποιήσετε τη δύναμη του SEO, θα χάνετε πελάτες τους οποίους θα κερδίζουν οι ανταγωνιστές σας. Δεν υπάρχει ούτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στην πρώτη σελίδα της Google το οποίο δεν έχει ομάδα η οποία να το υποστηρίζει, προωθεί και διαφημίζει στο Ίντερνετ και στα κοινωνικά δίκτυα.

1. Βρείτε τα κατάλληλα keywords που πουλάνε

Τα keywords, είναι λέξεις ή φράσεις κλειδιά με τα οποία όλοι μας ψάχνουμε στις μηχανές αναζήτησης για κάτι. Αν επιλέξετε της κατάλληλες θα έχετε και μεγαλύτερη επιτυχία. Δεν έχουν όλα τα keywords τον ίδιο βαθμό δυσκολίας, θέλει όμως μεγάλο ψάξιμο να επιλέξετε προσεκτικά εκείνα για τα οποία έχετε τον προϋπολογισμό να μπείτε στην μάχη με τους ανταγωνιστές σας. Αν ένα αντίπαλο e-shop ξοδεύει 1000 ευρώ σε διαφήμιση στο google ads και 2000 ευρώ σε SEO κάθε μήνα και εσείς δεν έχετε αυτό το budget δεν υπάρχει λόγος να δοκιμάσετε να πετύχετε καλύτερη κατάταξη. Η επιχείρηση που έχει το μεγαλύτερο πορτοφόλι θα κερδίσει στον χρόνο.

Πώς μπορείτε να βρείτε ποιες λέξεις κλειδιά να χρησιμοποιήσετε;

  1. Κατασκοπεύστε τους ανταγωνιστές σας. Καταγράψτε όλες της λέξεις κλειδιά για της οποίες ο ανταγωνισμός εμφανίζει τα σαιτ του πριν το δικό σας.
  2. Χρησιμοποιήστε τα καλύτερα SEO εργαλεία όπως ahrefs, semrush για να αναλύσετε και κατανοήσετε το γιατί. Αυτά τα 2 σαιτ είναι ότι καλύτερο υπάρχει και φυσικά κοστίζουν. Αν το ψάξετε θα βρείτε πολλές άλλες εναλλακτικές οι οποίες είναι δωρεάν όμως θα χάσετε πάρα πολύ πολύτιμο χρόνο για να δείτε την συνολική εικόνα. Από τα δωρεάν δείτε το Keyword Planner της Google.

2. Βελτιστοποιήστε τις σελίδες σας με on-page SEO τεχνικές

proothisi-istoselidon-ellada

1. Γράψτε Title Tags και Meta Descriptions τα οποία πουλάνε. Κάθε κατηγορία και υποκατηγορία, πρέπει να έχει μοναδικό τίτλο και περιγραφή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και άλλες λέξεις οι οποίες είναι εμπορικές όπως:

  • Γρήγορη παράδοση
  • Προσιτές τιμές
  • Αγορά στην ίδια πόλη
  • Φθηνά
  • Εκπτώσεις 50%

Προσπαθήστε να σκεφτείτε όπως ο πελάτης σας, τι θα ήθελε να δει, σε τι τιμή και πόσο γρήγορα θα φτάσει το προϊόν στο σπίτι του. Σκεφτείτε γενικά, τι θα μπορέσει να πείσει τον χρήστη να κάνει κλικ.

2α. Χρησιμοποίησε σωστά τα h1, h2, h3

Κάθε σελίδα, πρέπει να έχει μια κεφαλίδα (heading). Κατασκοπεύστε τις σελίδες των ανταγωνιστών σας, για να δείτε ποιες λέξεις χρησιμοποιούν. Έχετε ειδικές προσφορές λόγου σεζόν; Έχετε επώνυμα προϊόντα; Έχουν κάποια ειδικά χαρακτηριστικά τα οποία να τα διακρίνουν από τον ανταγωνισμό; Είναι φθηνότερα σε σχέση με άλλα; Όλα αυτά είναι πλεονεκτήματα τα οποία πρέπει να χρησιμοποιήσετε.

3. Χρησιμοποιήστε τους εσωτερικούς συνδέσμους

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι (internal links), είναι σύνδεσμοι που οδηγούν σε άλλη σελίδα εντός του σαιτ σας. Είναι πολύ σημαντικοί για το SEO, καθώς μεταφέρουν “αξία”. Επίσης ο πελάτης βλέπει και άλλα σχετικά προϊόντα τα οποία μπορεί να του τραβήξουν το ενδιαφέρον να αγοράσει. Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι, βελτιώνουν την συνολική εμπειρία του χρήστη, τον διατηρούν εντός του σαιτ και όλα αυτά είναι θετικά στοιχεία για της μηχανές αναζήτησης ότι οι χρήστες αρέσουν της πληροφορίες που λαμβάνουν.

3α. Βελτιστοποιήστε τα URL

Η Google κατατάσσει URL στα αποτελέσματα συνήθως και σπανιότερα ολόκληρα sites. Διατηρήστε τα μικρά, γραμμένα στα λατινικά όπως πχ https://www.problogger.gr/metafrastiki-ipiresia-voulgarika

3β. Σιγουρευτείτε ότι το σαιτ σας ανοίγει εξίσου καλά σε υπολογιστή με μεγάλη οθόνη και σε κινητό ή τάμπλετ (responsive design – mobile friendly). Οι περισσότεροι πελάτες ψάχνουν μέσου κινητών τηλεφώνων (smartphones) οπότε δουλειά τον προγραμματιστών και τον δημιουργών του σαιτ είναι να έχουν κάνει καλά την δουλειά τους.

3γ. Πιστοποιητικό SSL, το οποίο δείχνει ότι το site σας είναι ασφαλές για χρήση. Η πράσινη κλειδαριά στην μπάρα του browser είναι εγγύηση ότι λειτουργείτε σε ασφαλές περιβάλλον.

3δ. Ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας. Εκτός από της μηχανές αναζήτησης και οι άνθρωποι δεν θέλουν αργά σαιτ τα οποία κάνουν να ανοίξουν 5 λεπτά. Αν το έχετε φορτώσει με flash, τεράστιες φωτογραφίες και βίντεο κανείς δεν θα μείνει για να τα δει να φορτώνουν μετά από 10 λεπτά. Ούτε θα δει την ουαου τιμή, αν υπάρχει.

greece-seo

4. Περιεχόμενο υψηλής αξίας

Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και μαζί με της φωτογραφίες πουλάει. Γιαυτό πληρώστε επαγγελματίες copywriter να γράφουν τα κείμενα σας. Επιλέξτε τους καλύτερους ώστε να έχετε και το καλύτερο περιεχόμενο. Σε βάθος χρόνου το ποιοτικό περιεχόμενο θα κερδίσει. Προσθέστε εταιρικό ιστολόγιο (blog) όπου θα ενημερώνετε τους επισκέπτες σας για νέα, προσφορές και εκπτώσεις καθώς και ενδιαφέροντες πληροφορίες γύρω από την επιχείρηση σας. Αν σας διαβάζουν και σας εμπιστεύονται θα αγοράζουν επίσης. Ένα καλογραμμένο κείμενο αυξάνει την εμπιστοσύνη προς την επιχείρησή σας και δείχνει την ατομική εξειδίκευσή σας. Πιστέψτε με, η ποιοτική αρθρογραφία είναι εξαιρετικής σημασίας και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

5. Off-page SEO

Το SEO για eshop χωρίζετε σε δυο κατηγορίες:

1. Εντός (On-site)
2. Εκτός (Off-site)

Στην πρώτη κατηγορία δουλεύετε στον κώδικα και το περιεχόμενο του σαιτ, ενώ στην δεύτερη ψάχνετε ποιοτικούς συνδέσμους (backlinks) οι οποίοι αυξάνουν το κύρος της επιχείρησης σας στα μάτια των μηχανών αναζήτησης. Στο διαδίκτυο υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος ο οποίος ασχολείται επαγγελματικά με την συγγραφή περιεχομένου για ιστοσελίδες όπως και με την αγοραπωλησία backlinks. Σε κάποια στιγμή της ανάπτυξης της επιχείρησης σας θα βρεθείτε αντιμέτωποι με ιδιοκτήτες άλλων σαιτ οι οποίοι πουλάνε συνδέσμους. Το κόστος ποικίλει ανάλογα με τα metrics εργαλείων όπως τα ahrefs, MOZ. Όσο μεγαλύτερα είναι αυτά τόσο ακριβότερος θα είναι ο σύνδεσμος. Όμως και τόσο καλύτερη δουλειά θα κάνει.

Στην αγορά συνδέσμων να ψάχνετε για το μεγάλο traffic και τα referring domains. Αυτά τα 2 δείχνουν την ποιότητα ενός σαιτ. Αν και υπάρχουν τρόποι να “πειραχτούν” σε βάθος χρόνου το “καλό” σαιτ θα δείξει ποιο είναι. Εμπιστευτείτε κάποιον επαγγελματία να κάνει ένα SEO audit στο δικό σας σαιτ και στα σαιτ τον 5 μεγαλύτερων ανταγωνιστών σας και να σας προσφέρει έτοιμες προτάσεις για το τι πρέπει να βελτιώσετε.

6. Μην βιάζεστε – Το καλό πράγμα αργεί να γίνει

Το SEO, είναι ένα εξαιρετικά πολύτιμο εργαλείο στην προώθηση ιστοσελίδων όμως θέλει τον χρόνο του. Τα αποτελέσματα θα αργήσουν να εμφανιστούν και πρέπει να έχετε υπομονή και επιμονή ώστε να τα γευτείτε. Ως βασικότερη προϋπόθεση θέτω την κατάλληλη επιλογή εκείνης της ομάδας ειδικών με τους οποίους θα φτιάξετε την κατάλληλη χημεία ώστε να κοιτάτε προς την ίδια κατεύθυνση. Οι επιλογή των σωστών ανθρώπων είναι η βάση πάνω στην οποία θα χτίσετε την επιτυχία της επιχείρησης σας.

Όλα τα άλλα θα έρθουν αν έχετε βρει τους σωστούς συνεργάτες.

Θέλετε να ζητήσετε προσφορά και να συζητήσουμε για το πως μπορεί το eshop σας σας να βγαίνει σε καλύτερες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα της Google; Στείλτε μας email.

Drop Your Comment