Blog: Γιατί είναι χρήσιμο σε κάθε online επιχείρηση
Ένα ιστολόγιο βοηθά κάθε εταιρικό σαιτ
Η προσέλκυση νέων πελατών είναι ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις. Έτσι, συχνά οι ιδιοκτήτες τους ψάχνουν τρόπους για να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές και να κερδίσουν περισσότερους πελάτες. Το blogging βοηθά κάθε σύγχρονο e-shop να πετύχει τους στόχους του. Εάν θέλεις να μάθεις τι είναι blog και πώς ωφελεί μία επιχείρηση, συνέχισε να διαβάζεις το παρακάτω κείμενο. Η αρχή γίνετε με την κατασκευή σαιτ και ακολουθεί η κατασκευή του ιστολογίου το οποίο έχει ενημερωτικό χαρακτήρα αλλά και προωθεί της υπηρεσίες, προσφορές και εκπτώσεις της επιχείρησης σας στο κοινό της online.
Τι είναι το blog και πότε εμφανίστηκε;
Αρχικά, ο όρος blog προήλθε από την σύμπτυξη των λέξεων web log και εμφανίστηκε περίπου στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Ως “ιστολόγιο” αποδίδεται στα ελληνικά και ξεκίνησε ως ένα διαδικτυακό ημερολόγιο. Bloggers λέγονται αυτοί που το διαχειρίζονται και γράφουν σε αυτό. Ένας από τους πρώτους bloggers ήταν ο Justin Hall. Ο blogger ενημερώνει τακτικά το περιεχόμενο του. Αυτό μπορεί να είναι κείμενα, βίντεο ή φωτογραφίες. Αν και ξεκίνησε ως ένα μέσο για το μοίρασμα προσωπικών σκέψεων, το blogging γρήγορα εξελίχθηκε ως μέθοδος προβολής διάφορων εταιρειών.
Με τα blog βελτιώνετε το SEO της επιχείρησης σας
Τα πλεονεκτήματα ενός blog είναι πολλά για κάθε επιχείρηση. Χάρη σε αυτό, βελτιώνεται το SEO για e-shop και προωθείται άμεσα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να “ανεβάζεις” συχνά κείμενα στο ιστολόγιο και να χρησιμοποιείς τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά. Με αυτό το τρόπο, το blog ανεβαίνει στην κατάταξη της Google και οι χρήστες του διαδικτύου το εντοπίζουν πολύ γρήγορα και εύκολα. Έπειτα, οι αναγνώστες του blog, θα μπορούσαν να γίνουν και μελλοντικά πελάτες στην επιχείρησή σου. Όμως, αν δεν ασχολείσαι τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα με το blog, “ανεβάζοντας” κείμενα, τα αποτελέσματα του SEO δεν θα είναι ικανοποιητικά.
Αύξηση επισκεπτών, traffic και εν δυνάμη πελατών στο e-shop σας
Λόγου χάρη, εάν έχεις ένα κατάστημα όπου πουλάς διάφορα αντικείμενα για την διακόσμηση σπιτιού, σκέψου πόσα άτομα θα επισκεφτούν το blog, μόλις γράψεις ένα κείμενο με συμβουλές για την διακόσμηση ενός σπιτιού. Μέσα από αυτό το κείμενο, θα ωθήσεις τους αναγνώστες να μπουν στο e-shop και να αγοράσουν κάποια προϊόντα. Εάν συνεχίσεις να δίνεις διάφορες συμβουλές, το κοινό σου θα αυξάνεται διαρκώς. Μαζί με την αύξηση του κοινού θα αυξηθεί και η αξιοπιστία της ηλεκτρονικής επιχείρησης.
Έτσι θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας
Επιπλέον, όταν δημοσιεύεις κείμενα με σημαντικά θέματα για τους αναγνώστες/πελάτες, χρησιμοποιείς τις γνώσεις σου για να παρέχεις διάφορες λύσεις για προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Όσο συνεχίζεις να προσφέρεις σημαντικές συμβουλές, θα προσελκύεις περισσότερο κοινό. Με μια πολύ καλή πηγή γνώσης που θα δημιουργήσεις στο blog, οι αναγνώστες θα εμπιστεύονται περισσότερο το e-shop σου και θα το προτιμήσουν την επόμενη φορά που θα κάνουν τις αγορές τους.
Ένα blog BLOG αναδεικνύει την εταιρική προσωπικότητα
Επιπρόσθετα, ένα blog σου δίνει την δυνατότητα να αναδείξεις περισσότερο την προσωπικότητα της επιχείρησης. Είναι σημαντικό, να γράφουν σε αυτό και οι υπάλληλοι σου. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να καταγράφουν τις δικές τους προσωπικές σκέψεις ή να περιγράφουν στιγμές από την καθημερινότητά τους στον εργασιακό χώρο. Πολλές φορές, οι πελάτες επιλέγουν να αγοράσουν ένα προϊόν ή μία υπηρεσία από ένα κατάστημα που γνωρίζουν τους εργαζόμενους του.
Χάρη στο blogging ενθαρρύνεται η αμφίδρομη συζήτηση με τους πελάτες του μαγαζιού σας
Ένα blog, επίσης, ενθαρρύνει την αμφίδρομη συζήτηση με τους πελάτες. Για αυτό το λόγο, φρόντισε να μη παραμελείς τα σχόλια των επισκεπτών στο ιστολόγιο. Μη επιλέγεις μόνο τα θετικά σχόλια για να απαντήσεις. Προσπάθησε να απαντάς και στα αρνητικά σχόλια, ακόμα και αν νιώθεις ενοχλημένος με κάποιο από αυτά. Σκέψου πως όλα τα σχόλια είναι βοηθητικά για την προώθηση της επιχείρησης. Επίσης, κάποιο από αυτά, πιθανότατα θα σε εμπνεύσει για το επόμενο κείμενο που θα δημοσιεύσεις.
Τα blogs βοηθούν πολύ στο social media marketing
Το blogging, ακόμη, θα σε βοηθήσει με τις διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρείας. Πολλές επιχειρήσεις, στις μέρες μας, επιλέγουν το Social Media Marketing για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Είναι μία εύκολη και πολύ οικονομική προωθητική ενέργεια που δεν απαιτεί πολλές γνώσεις για να έχει θετικά αποτελέσματα. Εάν δημιουργήσεις ένα blog θα εδραιωθεί η παρουσία του e-shop στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Απλά, πρόσθεσε στο blog, τα κουμπιά προώθησης στα social media και στην συνέχεια μοίρασε σε αυτά κάθε δημοσίευση που κάνεις. Φρόντισε να είναι καλά τα κείμενα με ποιοτικό, πρωτότυπο και χρήσιμο περιεχόμενο, έτσι ώστε να υπάρξουν αρκετές αναδημοσιεύσεις και από άλλους χρήστες.
Ο σημαντικός ρόλος ενός ιστολογίου στο email marketing
Άλλη πετυχημένη προωθητική ενέργεια είναι το μάρκετινγκ μέσω email. Tο email marketing χρησιμοποιείται συχνά καθώς δίνει καλύτερη απόδοση της επιστροφής (ROI) από τις υπόλοιπες τεχνικές marketing. Για να διαφημίσεις την επιχείρησή σου μέσω email, πρέπει να υπάρχουν αρκετοί εγγεγραμμένοι χρήστες στη λίστα με τα newsletters. Το θετικό του να έχεις blog, είναι πως αρκετά άτομα θα εγγραφούν πρόθυμα στο newsletter για να μη χάσουν τα άρθρα που θα γράψεις στο μέλλον. Έτσι, όταν θα γράφεις μία νέα ανάρτηση, θα στέλνεις email στο εγγεγραμμένο χρήστη.
Προώθηση νέων προιόντων και εκπτώσεις
Ταυτόχρονα, μέσω του email σου δίνεται η δυνατότητα να προωθήσεις τα νέα προϊόντα του ηλεκτρονικού σου καταστήματος. Πέρα από αυτό, μπορείς να κάνεις κάποιες προσφορές ή εκπτώσεις στους εγγεγραμμένους χρήστες. Για παράδειγμα, θα ήταν χρήσιμο να χάριζες ένα εκπτωτικό κουπόνι στον χρήστη που είχε γενέθλια ή ονομαστική γιορτή. Ο αναγνώστης του blog, θα χαιρόταν με αυτή την κίνηση και θα πρότεινε το κατάστημά σου σε φίλους ή γνωστούς του.
Ανακεφαλαιώνοντας, ένα blog είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση. Έτσι, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να μη ξεκινήσεις σύντομα το δικό σου blog. Είναι εύκολο και κυρίως δεν χρειάζεται να ξοδέψεις χρήματα για να το φτιάξεις.
Γράφει η Μαίρη Κάντα δημοσιογράφος στο www.jobstoday.gr
Αν είσαι επαγγελματίας blogger/κειμενογράφος και αυτή την περίοδο αναζητάς η προσφέρεις εργασία, το jobstoday.gr μπορεί να σε βοηθήσει. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να δημιουργήσεις μία αγγελία στο σαιτ για αναζήτηση εργασίας, ή αν επιθυμείς να προσλάβεις κειμενογράφους για το blog σου, γράψε μία αγγελία προσφοράς.
Proudly powered by WordPress. Theme by Infigo Software. | Web development & SEO