Off-page SEO στρατηγικές που δουλεύουν το 2021
ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ “OFF PAGE” SEO ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Όλοι οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων ή sites όπως π.χ. το καζίνο NetBet θα ήθελαν να δουν την ιστοσελίδα τους και το περιεχόμενο της να βρίσκετε στα πρώτα αποτελέσματα που εμφανίζονται σε κάθε χρήστη, μέσω των μηχανών αναζήτησης όπως το Google. Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να πείσουμε την μηχανή αναζήτησης πώς η ιστοσελίδα μας είναι σχετική με αυτό που αναζητά ο εκάστοτε χρήστης, το περιεχόμενο της είναι ποιοτικό, παρέχει μια καλή εμπειρία χρήσης και ταυτόχρονα είναι δημοφιλής.
Υπάρχουν πολλά βήματα που απαιτούνται ούτως ώστε να βελτιωθούν τα παραπάνω. Τα βήματα αυτά χωρίζονται σε “On Page” και “Off Page” SEO.
To Off Page SEO αναφέρεται σε πράγματα που μπορούν να γίνουν εκτός της ιστοσελίδας του εκάστοτε ιδιοκτήτη, ώστε να βοηθηθεί η ιστοσελίδα στο να ανέβει θέσεις στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.
Με άλλα λόγια το Off Page SEO, βοηθάει τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν τι σκέφτονται οι άλλοι χρήστες σχετικά με την ανάλογη ιστοσελίδα, υπηρεσία ή προϊόν. Ακόμη και η ύπαρξη μερικών links της ιστοσελίδας που μας αφορά, σε άλλες “δυνατές” και έγκυρες ιστοσελίδες σχετικές με το αντικείμενο αναζήτησης, αρκούν για να ανεβάσουν την ιστοσελίδα στην κατάταξη των αναζητήσεων.
Ωστόσο επιτυχές δεν είναι το να υπάρχει ένα link της ιστοσελίδας σας σε κάθε blog και site εκεί έξω αλλά να υπάρχει κυρίως στα κατάλληλα sites. Αυτή η διασύνδεση ανάμεσα σε δύο sites, όταν η πηγή του link είναι έγκυρη ανεβάζει ακόμα περισσότερο την ιστοσελίδα.
Βάση έρευνας και στατιστικών, παρακάτω αναφέρονται και επεξηγούνται 7 από αυτά τα βήματα, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μία πιο επιτυχημένη αλλά και πιο υψηλά εμφανιζόμενη ιστοσελίδα, στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
1) ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
Εάν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι καλό, ο κόσμος αναφέρεται ονομαστικά στην ιστοσελίδα, υπάρχουν links που οδηγούν στην ιστοσελίδα και υπάρχουν και ονομαστικές αναφορές σε άλλες ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυτό μπορεί να βοηθήσει αρκετά, διότι η μηχανή αναζήτησης δέχεται το “σινιάλο” και κατατάσσει υψηλοτέρα αυτή την ιστοσελίδα.
2) ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Στο παρελθόν, μία συνήθης στρατηγική που ακολουθούσε πολύς κόσμος ήταν να αφήνει ένα σχόλιο-link σε κάποιο blog ή φόρουμ, που οδηγούσε πίσω στην ιστοσελίδα του, ούτως ώστε να αποκτήσει περισσότερους επισκέπτες η ιστοσελίδα.
Μέχρις ότου η Google αποφάσισε, πως το κακό είχε παραγίνει και πως τα άσχετα links που μπορούσε να αφήσει ο καθένας δεξιά και αριστερά και που δεν σχετιζόταν με την υπάρχουσα ιστοσελίδα, απλά δεν θα είχαν πλέον κάποια αξία. Παρόλα αυτά, το να αφήσει κάποιος έναν σύνδεσμο για την ιστοσελίδα του σε κάποιο blog που πραγματικά σχετίζεται με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του, μπορεί να δημιουργήσει μια σχέση εγκυρότητας και εμπιστοσύνης ανάμεσα στους επισκέπτες αλλά και τους ιδιοκτήτες των δυο ιστοσελίδων.
3) ΦΟΡΟΥΜΣ-(FORUMS)
Προσπαθήστε να βρείτε διάφορα forums συζητήσεων, που σχετίζονται με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και συζητήστε επ’ αυτού. Δημιουργείστε επαφές με πολύ κόσμο, μιλήστε και ανταλλάξτε απόψεις.
Το Google “αγαπά” τις συζητήσεις. Δώστε την συμβουλή σας η την άποψη σας για κάτι. Φροντίστε να έχετε ένα ολοκληρωμένο και σωστό προφίλ και κάθε φορά που σχολιάζεται να υπάρχει κάπου ένα link υπό- σύνδεσμος, (ίσως το όνομα σας), που να οδηγεί πίσω στην ιστοσελίδα σας σε περίπτωση που κάποιος θέλει να σας γνωρίσει καλύτερα.
4) ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ INFLUENCERS
Στις μέρες μας όπως είναι γνωστό, υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που αποκαλούνται influencers και χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απευθύνονται σε πάρα πολύ κόσμο που τους ακολουθεί και ελέγχει το περιεχόμενο που κοινοποιείτε στους λογαριασμούς τους.
Μια αναφορά από ένα τέτοιο πρόσωπο, που απευθύνεται σε πολύ κόσμο, συνήθως γραπτά με κάποιο link που να οδηγεί στην ιστοσελίδα σας και μπορεί να συνοδεύεται με κάποια φωτογραφία, θα μπορούσε να ωφελήσει και τις δύο πλευρές να ανέβουν σε δημοτικότητα αλλά και την ιστοσελίδα σας στην μηχανή αναζήτησης.
5) ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ.
Έχει παρατηρηθεί σύμφωνα με έρευνες, ότι οι άνθρωποι τα τελευταία χρόνια ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απ’ ότι ξόδευαν στο παρελθόν. Μια καλή στρατηγική Off Page SEO λοιπόν, θα ήταν να εμπλακείτε και να ασχοληθείτε με αυτά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να αποκτήσετε περισσότερη εξοικείωση και να διευρύνετε περισσότερο το κοινό που επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας.
6) ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
Το να υπάρχει κατάλληλο και σωστό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας όπως επίσης και το να απευθύνεστε στο κατάλληλο κοινό, είναι από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε μία εικόνα σιγουριάς και εγκυρότητας προς εσάς. Έχοντας αυτή την εικόνα, μπορείτε να επισκεφθείτε διάφορες ιστοσελίδες όπως οι Quora, Stack Overflow, Yahoo Answers όπου απευθύνεται πολύς κόσμος για ερωτήσεις και απαντήσεις επί διαφόρων θεμάτων. Στην συνέχεια αναζητήστε ερωτήσεις που να αφορούν εσάς και το περιεχόμενο της ιστοσελίδα σας και δώστε μερικές απαντήσεις, με τρόπο που να δίνει αξία στην ερώτηση του ενδιαφερόμενου.
7) NEWSLETTER
Επί της ουσίας, το newsletter με απλά λόγια είναι ένα απλό email. Ένα απλό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως όλα τα άλλα ηλεκτρονικά μηνύματα με μία πιο επαγγελματική ή επίσημη υφή.
Θα μπορούσατε λοιπόν να το χρησιμοποιήσετε σαν ένα ενημερωτικό δελτίο, όπου θα απευθύνεστε στους πάντες για να κάνετε κάποια ενημέρωση ή και σε πιο εξειδικευμένα πρόσωπα για να προωθήσετε κάτι συγκεκριμένο σχετικά με την ιστοσελίδα σας και τις υπηρεσίες σας ή τα προϊόντα σας και τις προσφορές σας. Άρα και μία έξτρα μορφή email marketing.
Proudly powered by WordPress. Theme by Infigo Software.
2 Comments
Πασχάλης |
November 27, 20211:20 pmΔιάβασα πρόσφατα ότι το onsite SEO έχει γύρω στο 20% αξία ενώ το 80% είναι τα backlinks. Όντως ισχύει αυτό ή είναι μούφα αυτόν που πουλάνε συνδέσμους για να βρουν νέους πελάτες;
Γιάννης |
May 6, 202410:06 amΤα online καζίνο και τα στοιχηματικά σαιτ δίνουν τους καλύτερους μισθούς στην Ελλάδα για IT θέσεις. Τα κέρδη τους είναι τεράστια και προσλαμβάνουν τους καλύτερους προγραμματιστές.