10 κακές πρακτικές SEO που πρέπει να αντιμετωπίσουμε
Κακές πρακτικές στην βελτίωση ιστοσελίδων οι οποίες βλάπτουν το σαιτ σας
Συχνά στην δουλειά μας ως SEO ειδικοί ερχόμαστε αντιμέτωποι με προκλήσεις και δυσκολίες στης οποίες πρέπει να ανταποκριθούμε αν θέλουμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του πελάτη στο πρόσωπο μας. Κάθε σαιτ είναι μοναδικό, έχει διαφορετικό τρόπο εργασίας, μάρκετινγκ, πωλήσεις και προσέγγισης των πελατών του και εμείς οφείλουμε να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό ώστε να το βοηθήσουμε να πετύχει καλύτερες κατατάξεις στης μηχανές αναζήτησης.
10 λάθη και κακές πρακτικές σε στρατηγικές SEO που πρέπει να αποφεύγονται
Ας δούμε εκείνες της 10 κακές SEO πρακτικές της οποίες πολλοί συνάδελφοι ακολουθούν στην προσπάθεια τους να προωθήσουν τα σαιτ πελατών τους στην google.
- Πάρα πολλές αναλύσεις χωρίς εφαρμογή των αποτελεσμάτων τους. Πολλή θεωρία, λίγη πρακτική. Το πολύ το κύριε Ελέησον το βαριέται και ο παπάς.
- Σφάλμα του ειδικού εμπειρογνώμονα SEO – εσφαλμένη ερμηνεία των ληφθέντων αποτελεσμάτων λόγω εσφαλμένης μέτρησης ή/και άγνοιας των μεταβαλλόμενων κριτηρίων όπου ο αξιολογητής δεν λαμβάνεται υπόψη αυτή την αβεβαιότητα στην ερμηνεία.
- Υπερκορεσμός από πληροφορίες χωρίς ουσιαστικά να λαμβάνουμε νέες χρήσιμες γνώσεις. Το να παρέχουμε κάθε μήνα αναλυτική παρουσίαση στον πελάτη για την τρέχουσα κατάσταση του σαιτ του 50 σελίδων είναι too much. Δεν θα την διαβάσει, και εμείς θα έχουμε χάσει υπερπολύτιμο χρόνο.
- Υπερβολική βάση στο ορατό χωρίς να λαμβάνετε υπόψη το αόρατο που συχνά μπορεί να είναι και πιο σημαντικό.
- Χρήση πολλών επαγγελματικών εργαλείων με λίγα αναλυτικά στοιχεία από το Google SERP.
- Εστίαση σε μία θέση χωρίς αναζήτηση των καλών πρακτικών σε γειτονικές niche. Είναι υποχρεωτικό σε κάθε SEO ανάλυση να ψάχνουμε τι κάνει ο ανταγωνισμός. Έτσι θα γεννηθούν νέες ιδέες οι οποίες είναι πολύτιμες.
- Άγνοια πως λειτουργεί το SEO σε τοπικό επίπεδο (Local SEO). Τι να το κάνω που το μαγαζί μου εμφανίζεται σε αναζητήσεις στην Αθήνα όταν έχει έδρα στην Τσιμισκή στην Θεσσαλονίκη;
- Εμβάθυνση σε εκείνες της μικρές λεπτομέρειες που σπαταλούν τον κατά τα άλλα περιορισμένο χρόνο, ενέργεια και πόρους του ατόμου χωρίς να έχουν επαρκή απόδοση.
- Copy – paste τεχνικές ή συμβουλές κάποιου guru. Κάτι που έδωσε αποτελέσματα σε κάποιο σαιτ δεν έχει καμιά εγγύηση ότι θα δουλέψει και στην δική σας περίπτωση.
- Η υπερβολική εκπαίδευση και το αίσθημα ότι δεν είμαι αρκετά προετοιμασμένος για δράση μου κόστισαν χρόνια που τώρα ελπίζω να επανορθώσω με το τρέχον έργο μου. Τόλμησε και δράσε σήμερα, έτσι θα μάθεις από τα λάθη σου.
Συνηθισμένα λάθη στην βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για της μηχανές αναζήτησης
Αυτά είναι μόνο μερικά από τα λάθη που κάνουν πολλές εταιρείες SEO οι οποίες έχουν μείνει πίσω και ακολουθούν την πεπατημένη. Τα πράγματα στον χώρο του SEO αλλάζουν τουλάχιστον 2 φορές τον χρόνο και αν δεν τα παρακολουθείς στενά μένεις πίσω.
Αν δεν είστε ευχαριστημένοι από τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα, ειδικά για online καταστήματα γράψτε μας ένα email να το συζητήσουμε.
Proudly powered by WordPress. Theme by Infigo Software.