Τα «do» και τα «don’t» για να pushάρεις την ιστοσελίδα σου
Τι επιτρέπετε και τι όχι για να εκτοξεύσεις το σαιτ σου στην κορυφή
Υπάρχει περίπτωση κάνοντας “black hat SEO” ένα σαιτ να βγει σε καλή θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης? Εδώ οι γνώμες διχάζονται, οι “καλοί” λένε ότι και να γίνει αυτό τα αποτελέσματα θα είναι παροδικά και μετά η μηχανή θα τιμωρήσει το σαιτ βγάζοντας το από τα δικά της αποτελέσματα, και οι “κακοί” λένε ότι μέχρι να γίνει αυτό το σαιτ θα έχει πετύχει τους σκοπούς για τους οποίους κάνει “black hat SEO”.
Γνώμη μου είναι ότι καλύτερα είναι να μην διακινδυνεύεις με ιστοσελίδες πελατών κάνοντας πειράματα που μπορεί να έχουν τόσο άσχημο τέλος και έτσι να καταστρέψεις κάποια εταιρεία, όμως σε δικά σου σαιτ φυσικά και μπορεί να κάνεις πειράματα για να δεις συμπεριφορές.
Στο προκείμενο όμως, που είναι τα βοηθητικά σαιτ και η χρήση τους ως προς την προώθηση και κατάταξη σε καλές θέσεις του “καλού” σαιτ.
Κάνοντας χρήση των satellite sites που μπορεί να έχει στήσει κανείς αυξάνει τα λινκ που «δείχνουν» προς την κεντρική ιστοσελίδα και αυτόματα ανεβάζει στις προτιμήσεις των μηχανών αναζήτησης τον κεντρικό διαδικτυακό του τόπο. Όμως είναι μόνον αυτό αρκετό;
Όχι βέβαια!
Τα σύγχρονα λογισμικά μιας ιστοσελίδας, τα administration tools, εκεί που μπαίνει ο ιδιοκτήτης και οι συνεργάτες για να ανεβάσουν στον διαδικτυακό «αέρα» άρθρα, φωτογραφίες και λοιπές πληροφορίες που περιέχει η ιστοσελίδα, εκτός από τα συνήθη πεδία (τίτλος, κείμενο, φωτογραφία κ.α.) έχουν και μία ένδειξη για SEO τίτλο.
Αυτό το πεδίο είναι το ιδανικό για να περάσει κανείς λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης για να παρουσιάσουν ως αποτέλεσμα σε σχετική αναζήτηση από τους ανά τον κόσμο χρήστες. Εισάγοντας, λοιπόν, σε αυτό το πεδίο τη λέξη που θέλεις και χρησιμοποιώντας τα satellite sites με τις ίδιες λέξεις να «δείχνουν» τα λινκ τους πάνω στο κεντρικό σάιτ, μπορεί να ανεβάσεις κατακόρυφα την ιστοσελίδα σου στο πόσο ψηλά θα βγαίνει ως αποτέλεσμα σε τυχόν αναζητήσεις του google ή, άλλων μηχανών αναζήτησης.
Και όσο ψηλότερα, πιο κοντά στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων δηλαδή, βγαίνει η ιστοσελίδα σου, τόσο περισσότερες εισροές νέων χρηστών μέσω των μηχανών θα έχεις και οι μοναδικοί χρήστες θα είναι πάντα πολλοί.
Οι “κακές” λέξεις
Σημαντικό ρόλο, επίσης, παίζει και η χρήση των σωστών λέξεων σε άρθρα και φωτογραφίες. Είναι κρίσιμο να μην παίζεις με …μπινελίκια μέσα στα κείμενα που ανεβάζεις στην ιστοσελίδα σου και αν παίρνεις άρθρα από άλλες πηγές οι οποίες χρησιμοποιούν «κακές λέξεις» ας μπαίνεις στον κόπο να τις αλλάζεις, αφού οι μηχανές αναζήτησης έχουν περιορισμούς στις βρισιές ή, σε ότι οι προγραμματιστές τους θεωρούν βρισιά.
Έτσι μπορεί μερικές άσχημες λέξεις να τιμωρήσουν την ιστοσελίδα σου και να μην βγαίνει σε καλό σημείο (ή, και καθόλου!) επειδή ακριβώς οι μηχανές εντόπισαν άσχημο λεξιλόγιο σε μερικά άρθρα!
2 Comments
gonos |
April 4, 20129:24 amΔιαβασα το αρθρο σας για το θεμα προωθηση αρθρων και πηρα το θαρος να σας ενημερωσω για μια νεα ιστοσελιδα alithina.gr που μπορει καποιος να προωθει τα αρθρα του με τα αναλογα οφελη.Θα ηταν σπουδιαο για εμας να μας ενταξετε στην λιστα με τις ιστοσελιδες προωθησης αρθρων
problogger |
April 4, 201210:23 amμια χαρά είναι το σαιτ σου, μπράβο και καλή συνέχεια ΄-)