Τι να προσέξετε όταν κάνετε website redesign;
SEO Website Redesign
Έχετε ένα εταιρικό σαιτ όμως είτε βαρεθήκατε την εξωτερική του εμφάνιση, είτε ζηλεύετε άλλα πιο όμορφα ιστολόγια ανταγωνιστών σας και θέλετε και εσείς να εντυπωσιάσετε τους πελάτες σας. Ότι και να ισχύει, μάλλον είστε ένα βήμα πριν την λήψη της απόφασης της ανανέωσης του σαιτ σας.
Ποιος όμως θα κάνει το Website Redesign;
Λογικά αυτός που το έφτιαξε, αφού γνωρίζει άριστα τι κωδικό έχει γράψει, ή πιο CMS επεξεργάστηκε για να στήσει το σαιτ. Καλό είναι όμως και εσείς ως ιδιοκτήτης του σαιτ να ξέρετε τι ερωτήσεις να κάνετε στον προγραμματιστή ώστε το αποτέλεσμα να είναι ευχάριστο και για τους δυο σας.
Τι να προσέξετε όταν το σχέδιο του σαιτ βρίσκετε ακόμη στο μυαλό σας;
- Επιλογή κατάλληλων λέξεων κλειδιών στο περιεχόμενο του σαιτ
- Επιλογή της κατάλληλης ιεραρχίας και URL
- Ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας
- Μοναδικά meta tag
- Βελτιστοποίηση εικόνων
- Mobile friendly
- Δημιουργία 404 σελιδας
- Δημιουργία sitemap
Πως να δώσω την σωστή τιμή όταν κάνω προσφορά;
Τι να συνεχίσετε να προσέχετε όταν το σαιτ λειτουργεί;
- Κάντε λογαριασμό στο Google search console και ελέγχετε τουλάχιστον 2,3 φορές την εβδομάδα τα δεδομένα που συλλέγονται εκεί.
- Κάντε λογαριασμό στο Google analytics και ελέγχετε τουλάχιστον 2,3 φορές την εβδομάδα τα δεδομένα που συλλέγονται εκεί.
- Κάντε λογαριασμό στο Bing webmasters tools και ελέγχετε τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα τα δεδομένα που συλλέγονται εκεί.
- Κάντε έλεγχο το που βρίσκονται οι λέξεις κλειδιά για της οποίες κάνετε SEO (monitor rankings) τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα και παρακολουθείτε της αυξομειώσεις.
- Δημιουργήστε λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα google plus, facebook, twitter, pinterest, linkedin και ποστάρετε 1,2 φορές την ημέρα τουλάχιστον ενδιαφέροντα πράγματα που προσελκύουν likes, shares, pluses. Η μηχανή αναζήτησης της γκουκλ ακολουθεί αυτό που οι άνθρωποι μοιράζονται, σχολιάζουν και δείχνουν ενδιαφέρον και οι σύνδεσμοι από τα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να μην έχουν την βαρύτητα άλλων συνδέσμων όμως παίζουν έναν σχετικό ρόλο στο ranking, συν του ότι φέρνουν κατευθυνόμενο κοινό απευθείας στο σαιτ.
- Φροντίστε να χτίσετε συνδέσμους (link building) προς το σαιτ σας από ποιοτικούς ιστότοπους σχετικούς με το αντικείμενο και το περιεχόμενο σας που να προσθέτουν ποιότητα και κύρος. Μπορεί εδώ και πολύ καιρό η google να έχει εγκαταλείψει το page rank ως στοιχείο αξίας ενός σαιτ, όμως όσα σαιτ έχουν PR από 6 και πάνω και είναι στο αντικείμενο σας ένας σύνδεσμος από εκεί είναι πάντα καλοδεχούμενος.
Το SEO αλλάζει, μεταβάλετε, προσαρμόζεται όμως παραμένει ως βασιλιάς στο παιχνίδι της βελτιστοποίησης κάθε σαιτ. Για να συνεχίσει και το δικό σας εταιρικό σαιτ να παραμένει στο παιχνίδι πρέπει να αναζητήσετε τον κατάλληλο SEO expert που θα αναλάβει την προώθηση της εταιρικής σας ιστοσελίδας ώστε τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας να φτάσουν στους πελάτες σας.
Ακόμη και το καλύτερο προϊόν ή υπηρεσία να πουλάς αν δεν απευθύνεσαι στο κατάλληλο κοινό χάνεις απλά τον χρόνο και την ενέργεια σου. Αν η σωστή επιλογή για ένα μαγαζί είναι η τοποθεσία του, η επιλογή του κατάλληλου SEO expert είναι εξίσου σημαντική αν θέλετε να έχετε έσοδα από το επαγγελματικό σαιτ σας.