Η βελτιστοποιήση για της μηχανές αναζήτησης βοηθάει της επιχειρήσεις

Στην ερώτηση αν το SEO βοηθά τις επιχειρήσεις μπορώ να απαντήσω μονολεκτικά ΝΑΙ!

Πάνω από το 90% του traffic ενός σαιτ έρχεται από της μηχανές αναζήτησης, βλέπε Google.

Βασικό όπλο, ειδικά των online καταστημάτων είναι η βελτιστοποίηση για της μηχανές αναζήτησης (SEO). Ο λόγος είναι ότι στο Ίντερνετ υπάρχουν άπειρα online shops και για να μπορέσει ο καταναλωτής να βρει άκρη χρησιμοποιεί της μηχανές αναζήτησης και κυρίως την Google, και λιγότερο το Bing και το Yahoo, για να βρει πληροφορίες για αυτό που αναζητά. Αυτό σημαίνει ότι  όσο ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης για λέξη η φράση κλειδί εμφανίζετε ένα σαιτ τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει να προσελκύσει αναγνώστες και επισκέπτες.

Υπάρχει ενδιαφέρον από τους ιδιοκτήτες online shops για υπηρεσίες SEO στην Ελλάδα?

seoΦυσικά και υπάρχει. Όλα τα μεγάλα ονόματα στην αγορά έχουν υποστεί βελτιστοποίηση και συνεργάζονται με εταιρίες παροχής SEO. Με τον ανταγωνισμό που υπάρχει αν κάποιο κατάστημα σταματήσει την συνεργασία σε λιγότερο από 1 μήνα κατρακυλά στο SERP. Το χάσιμο της πρώτης θέσης, ή η έξοδος από το top3 σημαίνει αυτόματα χάσιμο επισκεπτών, τουλάχιστον 30-40%, κάτι που κανείς σωστός επιχειρηματίας δεν θέλει.

Λαμβάνοντας υπόψιν ότι το SEO είναι μαραθώνιος, και όχι αγώνας ταχύτητας, δηλαδή η εργασία βελτιστοποίησης είναι συνεχής και αδιάλειπτη, καθημερινά προστίθενται καινούριοι σύνδεσμοι, και φρέσκο περιεχόμενο, η επιστροφή στην κορυφή δεν γίνετε αμέσως, ούτε είναι γρήγορη. Το καλό SEO είναι σαν το καλό κρασί, θέλει χρόνο για να ωριμάσει.

Εδώ κάποιος μπορεί να ρωτήσει “Πόσο θα αυξηθεί η επισκεψημότητα σε σαιτ μου αν χρησιμοποιήσω SΕΟ?”.

Απαντώντας εκ πείρας θα πω ότι έχω δει online shop να αυξάνει τους επισκέπτες του 10 ΦΟΡΕΣ.

Τι σημαίνει Βελτιστοποίηση?

SEO είναι η διαδικασία και το σύνολο ενεργειών που κάνει κάποιος για να εμφανίσει σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης για συγκεκριμένη λέξη η φράση κλειδί ένα σαιτ.

Παράδειγμα αν εσύ ψάχνεις για “θέρμανση με καυστήρες pellet” και στο Τop 3 των αναζητήσεων εμφανιστεί η ιστοσελίδα για την οποία κάνω βελτιστοποίηση, θα κάνει κλικ και θα μπεις να ρίξεις μια ματιά. Έτσι έχω περισσότερες πιθανότητες ο επισκέπτης να κάνει κλικ στο δικό μου σαιτ, και αν πουλώ κάτι συγκεκριμένο να το αγοράσει.

Όταν μια ιστοσελίδα έχει χρήσιμο, μοναδικό και σχετικό με το αντικείμενο περιεχόμενο και χωρίς SEO θα εμφανιστεί ψηλά, όμως το SEO είναι ο κράχτης, είναι η ταμπέλα που θα σε οδηγήσει στο σαιτ. Το αν αγοράσουν η όχι οι επισκέπτες, δεν έχει καμιά σχέση με το SEO αλλά με την πολιτική τιμών, εξυπηρέτησης και παράδοσης των εμπορευμάτων του κάθε online shop.

Το SEO δεν μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες. Τους φέρνει στο μαντρί, όμως τον τελευταίο λόγο τον έχει ο τσομπάνης, και αν αυτός είναι “τσομπάνος” η επισκέπτες φεύγουν όπως ήρθαν.

Drop Your Comment

Proudly powered by WordPress. Theme by Infigo Software.