Αναζήτηση υπηρεσιών SEO στην Ελλάδα
Ποιοι είναι ειδικοί SEO στην Ελλάδα;
Πριν νοικιάσεις υπηρεσίες SEO από Ινδούς, Κινέζους, Αμερικάνους ή Ρώσους SEO “ειδικούς” φρόντισε να πάρεις πληροφορίες από ανθρώπους που είχαν συνεργαστεί μαζί τους στο παρελθόν. Και συνεχίζουν να δουλεύουν μαζί τους και τώρα.
Το παρόν άρθρο έχει ως σκοπό να ενημερώσει όσους ψάχνονται για φθηνές υπηρεσίες προώθησης ιστοσελίδων (SEO) από αμφιβόλου ποιότητας ανθρώπους που βρίσκονται στην άλλη άκρη της Γης και έχουν τελείως διαφορετική κουλτούρα και αντιμετώπιση από την Ελληνική.
Το θέμα: Αναζήτηση υπηρεσιών SEO προώθηση ιστοσελίδων στην Ελλάδα
Έχεις ένα εταιρικό σαιτ και θέλεις να του κάνεις προώθηση SEO για να εμφανίζεται σε καλύτερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης έτσι ώστε να προσελκύει περισσότερους επισκέπτες. Πως θα ψάξεις για να βρεις ποιοι ασχολούνται με το αντικείμενο βελτιστοποίηση ιστοσελίδων; Ποιοι είναι οι ειδικοί SEO στην Ελλάδα και πως μπορείς να τους ανακαλύψεις; Χρειάζεσαι σύνδεση στο ίντερνετ, browser chrome και ανώνυμη περιήγηση. Μπαίνεις στο google.gr και γράφεις την φράση “προώθηση ιστοσελίδων” και η μηχανή εμφανίζει 536000 αποτελέσματα. Το 80% των ανθρώπων θα κάνει κλικ στα πρώτα 3-5 αποτελέσματα τα οποία είναι: seotzis.blogspot.com, ags.gr, websitepromotion.gr, dreamweaver.gr, seoanalysis.gr. Το παρόν blog problogger.gr βρίσκετε στην 42 θέση, γεγονός που δείχνει ότι η ικανότητες μου στην προώθηση ιστοσελίδων χρήζουν βελτίωσης. Όσο βρίσκεται εκεί δεν υπάρχει καμιά πιθανότητα κάποιος πελάτης να ζητήσει συνεργασία. ΄-)
Για της φράσεις όμως “SEO προώθηση σαιτ, και προώθηση σαιτ” με ανταγωνισμό 199000 και 345000 αναζητήσεις το problogger.gr εμφανίζεται στην 5 θέση. ΄-)
Αν γράψεις όμως την φράση κλειδί έτσι “proothisi istoselidon” θα εμφανιστούν 672000 αποτελέσματα με τους ίδιους 5 πρώτους. Άρα η μηχανή είναι έξυπνη και διαβάζει greeklish.;-). Ανάλογα με το τι λέξη ή φράση κλειδί θα γράψεις θα λαμβάνεις και διαφορετικά αποτελέσματα όμως για αυτές της λέξεις που έχουν ζήτηση οι Σεοτζήδες έχουν φροντίσει να εμφανίζουν τα δικά τους σαιτ, οπότε αν βλέπεις ότι για 3-5 λέξεις ή φράσεις κλειδιά ένα σαιτ εμφανίζεται στην πρώτη θέση να είσαι σίγουρος ότι δεν είναι τυχαίο, και ο άνθρωπος που το βελτιστοποιεί κάνει καλά την δουλειά του. Οι ειδικοί SEO έχοντας κάνει ανάλυση αγοράς έχουν φροντίσει και “καπαρώσει” τρόπων τινά της πρώτες θέσεις στης “καλές” λέξεις κλειδιά και πολύ δύσκολα κάποιο άλλο σαιτ θα τους εκτοπίσει από εκεί.
Άρα θα κάνεις την επιλογή σου από αυτούς τους πέντε. Θα ζητήσεις προσφορά και συνήθως θα επιλέξεις την φθηνότερη. Λογικά και οι πέντε θα σου κάνουν την δουλειά για τους οποίους τους έχεις μισθώσει. Μπορεί κάποιος να σου δώσει κάτι παραπάνω ή να σε προσεγγίσει με τρόπο που θα σου αρέσει και να τον επιλέξεις για την εργασία, αν και η τιμή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επιλογή. Τι θα συμβεί όμως αν κάνεις λάθος επιλογή; Διάβασε αυτό το άρθρο πως ένα μάθημα SEO κόστισε 385000$ σε κάποιον.
Οι αλλαγές που κάνει η google στον αλγόριθμο της για να καταπολεμήσει το σπαμ και να εμφανίζει ποιοτικότερα σαιτ στα αποτελέσματα αναζήτησης ΔΕΝ τους αγγίζουν. ΄-) Τα αυτοματοποιημένα φίλτρα τύπου panda update, penguin update, EMD update “πιάνουν” τα μικρά ψάρια και τους ερασιτέχνες που δεν έχουν βαθιές γνώσεις του αντικειμένου. Γεγονός όμως που δεν τους αποτρέπει να “πουλάνε” υπηρεσίες SEO. 🙂 , ακριβώς σε τέτοιους αδαείς πελάτες που ελκύονται από το φθηνό.
Ζήτηση προσφοράς για προώθηση ιστοσελίδων
Στέλνεις email στους 5 πρώτους και ζητάς προσφορά. Οι τιμές που θα πάρεις κυμαίνονται από 500-1500 ευρώ τον μήνα με μέση τιμή τα 1000 ευρώ. Για αυτά τα λεφτά ο καθένας από τους 5 πρώτους θα αναλάβει να κάνει SEO στο σαιτ σου που θα περιλαμβάνει, SEO audit, βελτιστοποίηση στον κώδικα, link building, directory submition, social signals, article writing. Μια λεπτομερή ανάλυση της σημερινής κατάστασης του σαιτ σου θα δείξει της αδυναμίες του και ανάλογα τι εργασίες πρέπει να γίνουν για να αρχίσει σιγά σιγά να ανεβαίνει.
1000 ευρώ όμως δεν είναι λίγα λεφτά και έχοντας στο μυαλό σου ότι κανείς σοβαρός επαγγελματίας δεν θα σου δώσει εγγυήσεις επιτυχίας αφού ΔΕΝ κατέχει ιδιοκτησία στην google, είναι πυθανό να αναζητήσεις φθηνότερες υπηρεσίες. Που; Στην Κίνα, στην Ινδία, στην Ρωσία, στης ΉΠΑ και όπου αλλού έχεις ακούσει ή ξέρεις ότι το κόστος ζωής είναι χαμηλότερο από το δικό σου. Ναι, το κόστος ζωής μπορεί να είναι χαμηλότερο από το δικό μας, και οι άνθρωποι να είναι ευχαριστημένοι με μισθούς 100 $ των μήνα, όμως συνήθως ισχύει το χρυσό εμπορικό δόγμα ότι “η αξία κάθε προϊόντος είναι συνυφασμένη με την ποιότητα του.”
Πιστεύω ότι η ποιότητα είναι παρεξηγημένος όρος. Κάθε επαγγελματίας που προσφέρει μια υπηρεσία στηρίζεται στην προσωπική του άποψη, και εμπειρίες ζωής, για να καθορίσει την αξία της. Φυσικά η κρίση του είναι υποκειμενική και επηρεάζεται από πολλούς αστάθμητους παράγοντες. Ο χρόνος διάρκειας και η επιλογή της υπηρεσίας από χιλιάδες διαφορετικούς και ευχαριστημένους πελάτες πρέπει να είναι το κριτήριο αξιολόγησης της. Όταν η ποιότητα της υπηρεσίας ανταποκρίνεται στης προσδοκίες του πελάτη τότε και η αξία προστίθεται στο όνομα του δημιουργού της. Στης ΗΠΑ ο Κολόμβος αντάλλασσε καθρέφτες με σβόλους καθαρού χρυσού ή διαμάντια με τους Ινδιάνους λόγω της διαφορετικής κουλτούρας και της διαφορετικής αξίας των αντικειμένων. Το ίδιο ισχύει και στην προώθηση ιστοσελίδων.
Υπέρ και κατά Ελλήνων webmaster έναντι ξένων
Το πλεονέκτημα που έχουμε οι Έλληνες webmaster έναντι των Ινδών συναδέλφων μας είναι η γλώσσα και η γνώση της τοπικής αγοράς, νοοτροπίας και συνηθειών των Ελλήνων. Υστερούμε σε μονότονες χειρωνακτικές εργασίες, όπως submit σε οτιδήποτε. Είναι απόλυτο λάθος να προσπαθείς να δώσεις χαμηλότερη τιμή από κάποιον που οι ανάγκες τους είναι λιγότερες από της δικές σου. Θα τον ανταγωνιστείς με ποιότητα, συνέπεια, επαγγελματισμό, φιλότιμο και λογική, έννοιες που πιστέψτε με έχουν διαφορετική μέτρηση σε άλλους λαούς.
Τι κατηγορίες πελατών υπάρχουν στην Ελλάδα; και τι γνώσεις πρέπει να έχεις για να διοικείς μια κερδοφόρα επιχείρηση;
Παντού στην Γη υπάρχουν καλοί επαγγελματίες, και ειδικοί SEO. Πρέπει όμως να αφιερώσεις χρόνο και χρήμα για να τους ανακαλύψεις. Πρέπει να ψάξεις πολύ μέχρι να ξεχωρίσεις με ποιους θα συνεργαστείς. Και το πιο βασικό: Να τους τεστάρεις συνέχεια. Ο έλεγχος και η αμφισβήτηση δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν, εξάλλου η προώθηση ιστοσελίδων δεν είναι επιστήμη αλλά ένας συνεχής μαραθώνιος όπου κερδίζει αυτός που έχει της μεγαλύτερες αντοχές και τον υψηλότερο προϋπολογισμό.
Proudly powered by WordPress. Theme by Infigo Software.