seo optimizer

Τι δουλειά κάνει ο SEO optimizer?

Ποιος είναι SEO προωθητής ιστοσελίδων?

seo optimizerSEO βελτιστοποιητής ( SEO optimizer), ή ειδικός SEO λέγεται εκείνος που ασχολείται με την προώθηση ιστοσελίδων είτε δουλεύοντας σε μια εταιρεία, είτε ως freelancer. Σκοπός του είναι να προωθεί ένα σαιτ σε καλύτερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών, και πιο ειδικά της google, αφού της άλλες μηχανές αναζήτησης στην Ελλάδα δεν της χρησιμοποιεί περισσότερο από το 5%. Έτσι ο SEO optimizer :

– προσελκύει επισκέπτες στο σαιτ
– το κάνει ευρέως γνωστό
– το εμφανίζει στην πρώτη σελίδα στο google.gr

Για να τα πετύχει όμως αυτά χρειάζεται καθημερινή εργασία η οποία δεν σταματά ποτέ. Το SEO δεν είναι απλή προσθήκη σε καταλόγους, η spam σε σχόλια, είτε με λογισμικό, είτε χειροκίνητα. Δεν είναι ούτε spinning article και ατέλειωτες ώρες στο facebook. Για να πετύχεις να εμφανίσεις ένα σαιτ στο πρώτα 3 αποτελέσματα χρειάζεται πολύ δουλειά. Η οποία γίνεται ακόμη περισσότερη αφού ο ανταγωνισμός δεν κοιμάται. Μπορεί να ανέβηκες, όμως τώρα πρέπει να κρατηθείς. Και για να κρατηθείς στην κορυφή θέλει ποιοτικό περιεχόμενο, δυνατούς συνδέσμους και ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα. Στην κορυφή φυσάει, και φυσάει δυνατά. 😉

Πως να καταλάβεις τον καλό SEO optimizer?

Ο καλός προωθητής ιστοσελίδων έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
* Μεγάλο portfolio που περιλαμβάνει πολλά σαιτ τα οποία κατέχουν top θέσεις για δύσκολες λέξεις και φράσεις κλειδιά.
* Αν κάνετε μια αναζήτηση για 10 διαφορετικές λέξεις κλειδιά σχετικές με το αντικείμενο του, θα δείτε ότι τουλάχιστον στης μισές το σαιτ του εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα, της περισσότερες φορές στα πρώτα τρία αποτελέσματα. Ο καλός προωθητής είναι εμφανίσιμος και γνωστός στης μηχανές αναζήτησης, όπως και μεταξύ των webmaster. Αν δεν σε ξέρουν στην SEO κοινότητα και δεν μιλάνε για σένα με καλά λόγια πολύ δύσκολα θα καταφέρεις να πείσεις έναν νέο πελάτη να σου αναθέσει δουλειά. Το όνομα, το brand, και η φήμη που έχεις πουλάνε πριν από σένα.
* Προσφέρει τον συνδυασμό καλής τιμής μαζί με εγγύηση αποτελέσματος. Αν και η εγγύηση αποτελέσματος είναι ένα εμπορικό τρικ στο SEO αφού και μόνο η υπόσχεση να εγγυηθείς κάτι σε μια διαδικασία την οποία δεν ελέγχεις κατά 100% φαίνεται γελοία. Ωστόσο η σωστή εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει την φράση “θα εργάζομαι στο σαιτ μέχρι να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα” παρά “εαν δεν το καταφέρω στον συμφωνημένο χρόνο θα επιστρέψω τα χρήματα”. Μερικοί συνάδελφοι προσθέτουν και το “στο διπλάσιο”, που είναι καθαρά marketing τρικ για να καθησυχάσει τον πελάτη.
* Εφαρμόζει την φόρμουλα “ελάχιστη απαιτούμενη εργασία, με μέγιστα αποτελέσματα”. Αν αφιερώσει όλο του τον χρόνο και όλες του της δυνάμεις σε ένα project πιθανόν τα λεφτά που θα κερδίσει δεν θα αντανακλούν στης ικανότητες του. Η ο πελάτης δεν θα θέλει να πληρώσει αυτό το ποσό.
* Θα σου αναλύσει γιατί και πόσο θα κοστίσει η επίτευξη του στόχου, και θα προβλέψει με ακρίβεια. Το SEO είναι απλά μαθηματικά, προσθήκη συνδέσμων και περιεχομένου σε ορίζοντα χρόνου.
* Έχει απαντήσεις στης ερωτήσεις σου και ποτέ δεν προσπαθεί να της αποφύγει. Αντίθετα πάντα βρίσκει τον χρόνο για να σου λύσει της απορίες.
* Απαντά στο email του εντός 24ώρου και το skype του μαζί με το google plus είναι ανοιχτά στης εργάσιμες ώρες της ημέρας. Επίσης απαντά στης εισερχόμενες κλήσεις.

Πως να ξεχωρίσεις τον κακό SEO optimizer?

* Μικρό portfolio. Έχει να σου δείξει 2-3 σαιτ που εμφανίζονται για 2-3 λέξεις κλειδιά που έχουν μέτρια προς μηδενική κίνηση. Είναι άλλο πράγμα να είσαι στα πρώτα τρία αποτελέσματα για την λέξη “web design” με 2.520.000.000 αποτελέσματα από την “αγορά πληκτρολογίου στην Γαύδο” που έχει 3710 αποτελέσματα.
* Όσο και να ψάχνεις πολύ δύσκολα ανακαλύπτεις το σαιτ του. Ρωτώντας δεξιά αριστερά δεν βρίσκεις πληροφορίες για το ποιόν του.
* Βρίσκεις περισσότερες αρνητικές πληροφορίες από θετικές. Ειδικά βάρος έχουν οι πληροφορίες από άτομα που συνεργάστηκαν μαζί του. Αν δεν τον προτείνουν μην κάνεις το λάθος να τον επιλέξεις.
* Δεν ξέρει πως να ζητήσει κάτι αφού δεν ξέρει πως να πετύχει τον στόχο του. Πιθανολογεί, γενικολογεί και δεν έχει απαντήσεις σε συγκεκριμένες ερωτήσεις.
* Δεν απαντά στο email του, ούτε σηκώνει το τηλέφωνο. Βρίσκει προφάσεις ότι είναι απασχολημένος για να μην απαντήσει στης ερωτήσεις του πελάτη, που είναι εργοδότης του.
* Κρύβεται πίσω από την ανωνυμία. Ανώνυμο σαιτ, ανώνυμο προφίλ, ανώνυμο skype. Θα εμπιστευτείς τα χρήματα σου σε μια σκιά?

* Μετά την “δουλειά” του κακού ερασιτέχνη στο σαιτ σας οι πιθανότητες να δεχτεί ποινή από την google (panda, penguin) αυξάνουν δραματικά.

Επιλογή ανθρώπου που θα κάνει προώθηση του σαιτ σου

Ο Πελάτης επιλέγει με ποιον θα συνεργαστεί και σε ποιον θα αφήσει την επιμέλεια του σαιτ του. Έχω ακούσει από ορισμένους συναδέλφους μου να χρησιμοποιούν την λέξη “πελατάκι” για κάποιον που τους δίνει ψωμί, και πάντα με εκνευρίζει αυτή η νοοτροπία. Αν εσύ δεν σέβεσαι τον πελάτη σου και δεν τιμάς τα λεφτά που σου δίνει, πως περιμένεις να έχεις πελατεία? Και όπως κάθε επιλογή κρύβει ρίσκο. Για να είναι όμως όσο το δυνατόν αυτό το ρίσκο μικρότερο πριν αναθέσετε μια δουλειά σε κάποιον SEO optimizer, φροντίστε να συγκεντρώσετε πληροφορίες για το ποιόν του και για της επιτυχίες του. Στο Ίντερνετ υπάρχουν ίχνη και μιλάνε….και δεν είναι δύσκολο να ρωτήσεις. Τα καλύτερα πράγματα τα μαθαίνεις από πρώτο χέρι. Να μερικά παραδείγματα:

Θα συνεργαζόσουν με τον Ινδό από την goweb αφού έχεις διαβάσει το άρθρο Ινδική απάτη Goweb Enterprises! ποντάροντας στην φθηνή τιμή που θα σου δώσει? Ο καθένας μπορεί να σου δώσει και χαμηλότερη τιμή αφού ξέρεις από την αρχή ότι δεν πρόκειται να κάνει τίποτα. Απλά θα πάρει ένα ποσό χρημάτων. Η θα κάνεις το ίδιο λάθος να αγοράσεις Κινέζικα tablet γνωρίζοντας ότι εγώ έχασα χρήματα αγοράζοντας τablet από το σαιτ ainol-novo.com που επι 2 μήνες έκανε την “παλαβή” προφασιζόμενο ότι δεν έχει λάβει το δέμα?  Θα αγοράσεις ποτέ σου προϊόν από την Κινέζικη εταιρεία ainol όταν κάποιος που πέρασε από εκεί γράφει δημόσια ότι τα προϊόντα τους είναι σκουπίδια, και η εταιρεία δεν απαντά στα email που περιέχουν παράπονα?

Το ίδιο ισχύει και για όλους εμάς που ασχολούμαστε με την κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων. Μην επικεντρώνεστε μόνο σε αυτά που λέμε εμείς για τον εαυτό μας αλλά ρωτήστε τι λένε και οι άλλοι για εμάς.

Δες και εδώ: http://3dwebdesign.org/seo-optimizatori.html

1 Comment

Как да получаваме линкове? | SEO блог на Андрей Димитров |

April 17, 20139:31 am

[…] SEO оптимизатора търси постоянно места от където може да вземе добър линк. И в Интернет има много такива сайтове с голям авторитет новинарски, телевизионни, университетски, правителствени, на фондации и т.н. Но освен тях той трябва да погледне първо: […]

Drop Your Comment