Επισκεψιμότητα

του 
Άρη Αποστολόπουλου

επισκεψιμότητα
Είναι γνωστό ότι για να καταφέρει κάποιος να δημιουργήσει ένα “καλό όνομα” στο χώρο του internet και να μπορέσει να αποκτήσει χρήματα μέσα από αυτόν τον κλάδο, πρέπει να έχει ταλέντο στη γραφή. Πέρα από τα καλογραμμένα κείμενα, όμως, που ίσως να θέλει να διαβάσει ένας επισκέπτης σε έναν ιστότοπο, υπάρχουν και κάποιες βασικές τεχνικές για την απόκτηση περισσότερων αναγνωστών.

Οι αναγνώστες φέρνουν impressions, click, κύρος και χρήμα. Γιαυτό όλοι προσπαθούν το σαιτ τους να εμφανιστεί στο Top 10 της google.gr.

Η σημαντικότερη τεχνική είναι ο καθένας να γνωρίζει το κοινό του και με αυτό εννοώ ότι ο καθένας πρέπει να γνωρίζει που απευθύνεται, γιατί πολλές φορές μπορεί για αλλού να ξεκινάμε και, τελικά, αλλού να μας καταλήγουν οι περιστάσεις. Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά λογισμικά ανίχνευσης επισκεπτών τα οποία δείχνουν τον αριθμό των επισκεπτών, τη χώρα προέλευσής τους, τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποίησαν για να βρουν την ιστοσελίδα και το σημείο από όπου πάτησαν το link για να καταλήξουν σε εμάς.

Για παράδειγμα, αν διαπιστώσουμε ότι η πλειοψηφία του κοινού μας προέρχεται κυρίως από το κοινό του twitter, η του facebook μπορεί να αλλάξει όλη τη ροή της ύλης του blog /site μας. Και να την προσαρμόσουμε έτσι ώστε να εξυπηρετούνται οι επισκέπτες από αυτά τα κοινωνικά δίκτυα που έχουν εκατομμύρια μέλη και μπορούν εύκολα να εκτοξεύσουν την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας.

Οι μηχανές αναζήτησης (Google, Yahoo, Bing κ.α.) προβάλλουν στο μέγιστο τα blogs λόγω της δυναμικής ροής και χαρακτήρα τους. Η μοναδική προϋπόθεση για να γίνει αυτό είναι η ύπαρξη ενός Google Account και ενός sitemap (χάρτης ιστότοπου) ώστε να ανιχνεύονται αυτόματα οι αλλαγές στις καταχωρήσεις. Ο οποιοσδήποτε λοιπόν, μπορεί να καταχωρήσει το site τους στις μηχανές αναζήτησης με την εφαρμογή του Search Engine Optimization (SEO), ώστε όλες αυτές μαζί, να παρακολουθούν και να προβάλλουν τις ανανεώσεις διαρκώς.

Στην Ελλάδα η μηχανή της google είναι μονόδρομος για να σε βρούνε. Αν δεν εμφανίζετε το σαιτ σου στα πρώτα 30 αποτελέσματα της μηχανής για της λέξεις κλειδιά σου είναι σαν να μην υπάρχεις. Κανείς επισκέπτης δεν θα βρίσκει το σαιτ σου και στο τέλος θα το κλείσεις.

Κάτι το οποίο θεωρούν πολλοί ασήμαντο αλλά κάθε άλλο παρά αυτό είναι, αφορά στην ύπαρξη ενός είδους εγγραφής. Υπάρχουν έτοιμα κουμπιά με τη δυνατότητα του subscribe (εγγραφή) και πολλές επιλογές για να μπορέσει να αποσταλεί μία υπενθύμιση στον αναγνώστη ότι έχει ανανεωθεί το περιεχόμενο του ιστοχώρου μας. Σαφέστατα, η ανανέωση πρέπει να είναι διαρκής και μια καλή αναλογία είναι περίπου στις τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα. Αν αυτό είναι ανέφικτο, μπορεί να γίνεται σε εβδομαδιαία βάση αλλά με μια ορισμένη μέρα (π.χ. μία ανανέωση κάθε Παρασκευή).

Προσοχή όμως! Ο διαχειριστής του site, πρέπει να είναι συνεπής, έτσι ώστε να είναι και οι αναγνώστες του πιστοί στο ραντεβού τους.

Last edit:

Share this with your friends:



Comments are closed.