4 ειδικά χαρακτηριστικά του κακού πελάτη

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του κακού πελάτη, που μόλις τα δεις πρέπει να ανάψει μια κόκκινη λάμπα ότι εμφανίζετε πρόβλημα στον ορίζοντα?

«Πριν λίγο καιρό μου έτυχε ένας υποψήφιος πελάτης με μεγάλο προϋπολογισμό και μεγάλες δυνατότητες. Μου είπε ότι τα “χρήματα δεν είναι πρόβλημα” και ήθελε το καλύτερο για το σαιτ του. Σίγουρα γνώριζε σε βάθος την επιχείρηση του, και ήταν σίγουρος πως και η κατασκευή ενός σαιτ είναι το ίδιο πράγμα.

Λάθος. Που ευτυχώς γρήγορα κατάλαβα και τελικά αρνήθηκα την δουλειά.

customers loyaltyΗ λειτουργία και το στήσιμο μια επιχείρησης είναι τελείως διαφορετικό πράγμα από την κατασκευή, συντήρηση, προώθηση ιστοσελίδων. Έχει άλλη λογική η χρήση του Ίντερνετ. Το σαιτ ανακαλύπτει επισκέπτες όμως δεν τους μετατρέπει σε πελάτες, και το flash είναι “μη χρήσιμη ομορφιά”. Έτσι προτίμησα να μην συνεργαστώ με κάποιον ο οποίος θα ήταν μόνιμη πηγή προβλημάτων και έχασα ένα σεβαστό ποσό, που θα μου έδινε μεγαλύτερη οικονομική ελευθερία. Άλλα θα έπρεπε καθημερινά να εξηγώ σε αυτόν τον άνθρωπο πράγματα που του είναι άγνωστα.

Πριν συμβεί αυτό το γεγονός δεν έδιωχνα πελάτη. Θέλοντας να φτιάξω portfolio δεχόμουν κάθε παραξενιά και ιδιορρυθμία καθενός που πλήρωνε για να κάνει το κέφι του. Φυσικά και τα αποτελέσματα ήταν άσχημα. Ο κακός πελάτης δεν καταλάβαινε και εγώ είχα πρόβλημα. Για να λύσω αυτόν τον Γόρδιο δεσμό αποφάσισα να ακολουθήσω το ρητό “Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκαιο” και για να υπάρξει επιτυχημένη συνεργασία πρέπει να συμφωνήσουμε σε ρεαλιστικούς στόχους και να είμαστε και οι δυο πλευρές ευχαριστημένοι. Τα λεφτά δεν μπορούν να καλύψουν της ατέλειωτες ώρες δουλειάς πάνω σε ένα project.

Εγώ ως επαγγελματίες, ξέρω τι θα δουλέψει και πως. Αν υποσχεθώ τα πάντα στον πελάτη με μοναδικό σκοπό να μην τον χάσω, στο τέλος θα κάνω πράγματα που δεν θέλω, η πράγματα για τα οποία δεν θα πληρωθώ. Πρέπει να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στης επιθυμίες του πελάτη και στης απαιτήσεις του webmaster.

Ο χρόνος μου κοστίζει χρήματα, όπως και αυτός των πελατών μου. Ο καθένας μας όμως τον μετράει με διαφορετικό τρόπο. Οπότε είπα να φτιάξω τα

4 χαρακτηριστικά των κακών πελατών

για να προσέχουν οι συνάδελφοι :

– Επιμένει να διατηρεί την εμφάνιση του σαιτ του στην ίδια κατάσταση, παρά του γεγονότος ότι έχει αρνητικά σχόλια από τους χρήστες. Οι χρήστες δυσκολεύονται να βρουν της πληροφορίες που θέλουν.

– Θέλει γρήγορα αποτελέσματα χωρίς να τον ενδιαφέρει ο παράγοντας χρόνος. Σύνηθες αποτέλεσμα το αντίστροφο του επιδιωκόμενου.

– Συνέχεια επικαλείται ότι το σαιτ του κοστίζει ακριβά. Αν θέλεις φτηνότερα υπάρχουν SEOmaster στην Ινδία.

– Κάπου διάβασε, άκουσε η του είπαν ότι το συγκεκριμένο πράγμα γίνετε με αυτόν τον τρόπο. Αν θέλεις να το κάνεις μόνος σου,  εγώ δεν βλέπω τον λόγο ύπαρξης μου στο team.

Πληρώνομαι για να έχω την τελευταία άποψη ως ειδικός. Και πληρώνομαι για να φέρνω αποτελέσματα. Όλα τα υπόλοιπα είναι φρού-φρού, και λόγια του αέρος.

Αν δείτε σε κάποια συζήτηση με υποψήφιο πελάτη να εμφανιστούν αυτά τα 4 χαρακτηριστικά συμβουλή μου είναι να μην δεχτείτε την δουλειά. Ας ταλαιπωρήσει των ανταγωνιστή σας….

 

1 Comment

изработка на сайт |

May 20, 20129:36 am

Bad client is bad client !

Drop Your Comment