Τι είναι το Organic Search Traffic (OST);

Τι σημαίνει οργανικά αποτελέσματα

Τα οργανικά αποτελέσματα είναι ένα μέρος της συνολικής επισκεψημότητας ενός σαιτ και αφορούν εκείνες της επισκέψεις που έρχονται στο σαιτ μας από τα κλικ χρηστών που αναζητούν κάτι συγκεκριμένο με μια λέξη, η φράση κλειδί στην μηχανή αναζήτησης της google.

Στο παράδειγμα, με κόκκινο (1,2) είναι οι διαφημίσεις (Adwords) που εμφανίζει η γκουκλ στα αποτελέσματα αναζήτησης, και με μαύρο τα 10 πρώτα αποτελέσματα για την φράση κλειδί “κατασκευή σαιτ“.  Όταν κάποιος χρήστης κάνει κλικ σε κάποιο σαιτ από τα πρώτα 10, αυτή η επίσκεψη ονομάζεται οργανικό αποτέλεσμα και είναι ένας άριστος δείκτης για την δουλειά που κάνει ο κάθε SEO ειδικός στην βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης.

Πως κάνουμε σωστά αναζήτηση στην Google;

Αν χρησιμοποιούμε το firefox επιλέγουμε και πατάμε μαζί Ctrl+Shift+P  ενώ για το chrome ο συνδυασμός είναι Ctrl+Shift+Ν. Και στης δυο περιπτώσεις ενεργοποιούμε την ανώνυμη περιήγηση του browser μας χωρίς να έχουμε κάνει login στο google profile μας. Με αυτόν τον τρόπο βλέπουμε τα σωστά αποτελέσματα για κάθε λέξη κλειδί που αναζητούμε. Όταν είμαστε στο προφίλ μας στο γκουκλ η μηχανή εμφανίζει λάθος αποτελέσματα, αφού λαμβάνει υπόψη το προσωπικό μας προφίλ, καθώς επίσης και τοπικά πρώτα. πχ αν κάνουμε αναζήτηση από Θεσ/νίκη για την λέξη κλειδί “κατασκευή σαιτ” θα εμφανιστούν πρώτα σαιτ από εταιρείες που έχουν έδρα την Θεσ/νίκη, η σχετίζονται με Θεσ/νίκη.

Δες Τι να απαντήσω στης ερωτήσεις πελατών;

 

οργανικά αποτελέσματα
Οργανικά αποτελέσματα – www.problogger.gr

 

Το οργανικό αποτέλεσμα είναι ο καλύτερος δείκτης για να παρακολουθούμε την κίνηση στο SERP για λέξεις κλειδιά αφού υπάρχει η πιθανότητα, αν δεν έγινε σωστή ανάλυση των λέξεων και φράσεων κλειδιών, να έχουμε παραλείψει σημαντικές λέξεις κλειδιά οι οποίες έχουν την ικανότητα να φέρνουν ποιοτικό και στοχοποιημένο traffic προς το σαιτ μας.

Πως μετράμε το OST (organic search traffic);

Ανοίξτε το Google Analytics και επιλέξτε Acquisition -Keywords – Organic. Στο παράδειγμα βλέπουμε ότι για την χρονική περίοδο 01/10/2013- 10/10/2013 το σαιτ www.problogger.gr έχει δεχτεί 269 οργανικές επισκέψεις.

organic search traffic
organic search traffic

Επίσης πολύ σημαντικές επισκέψεις, και δείγμα για την σωστή δουλειά που κάνει ο ειδικός SEO στο σαιτ μας είναι αυτές που έρχονται από το Referral. Της βλέπουμε όταν επιλέξουμε Acquisition – Overview – Referral. Αυτές είναι επισκέψεις από συνδέσμους άλλων ιστοσελίδων που παραπέμπουν προς την δική μας. Όταν κάνουμε link building στο σαιτ μας αυτός ο αριθμός θα αυξάνει συνέχεια.

referral

Τα οργανικά αποτελέσματα είναι αξιοκρατικά

Το Organic Search Traffic είναι εκείνα τα αποτελέσματα που η μηχανή επιλέγει να εμφανίσει ως τα ποιο αξιοκρατικά και σχετικά με την λέξη κλειδί που ψάχνει ο χρήστης.  Οι 10 πρώτες ιστοσελίδες που εμφανίζονται σύμφωνα με την λογική του αλγόριθμου της μηχανής προσφέρουν την καλύτερη γνώση, είναι τα ποιο ποιοτικά και ενημερώνουν καλύτερα τον αναγνώστη.  Αυτό λέει η Google. Οι ειδικοί SEO έχουν διαφορετική γνώμη για το αντικείμενο αφού για εμάς παίζει ρόλο στην κατάταξη στο SERP οι ποιότητα,  η παλαιότητα και η επισκεψημότητα ενός σαιτ μαζί με το σωστό link profile. Αν ένα σαιτ έχει τον άνωθεν συνδυασμό έχει δηλαδή:

  • Ποιότητα περιεχομένου
  • Παλαιότητα
  • Μεγάλη επισκεψημότητα από διαφορετικούς χρήστες που βρίσκουν εκεί λύσεις στα ερωτήματα που ψάχνουν
  • Σωστό link profile

τότε αυτό το σαιτ θα βρίσκεται μόνιμα στην πρώτη θέση για της συγκεκριμένες λέξεις η φράσεις κλειδιά.  Αυτό είναι το μυστικό για καλό SEO.  Για να μπορέσει κάποιος να το πετύχει πρέπει να ξέρει ότι χρειάζεται συνεχές  SEO:

  • Προσθήκη νέων άρθρων τουλάχιστον ανά 2 μέρες (μίνιμουμ 15 τον μήνα). Όσο περισσότερα ποιοτικά άρθρα προσθέτεις τόσο περισσότερο αυξάνεις την ποιότητα του ιστολογίου, και δίνεις απαντήσεις και λύσεις σε πραγματικά προβλήματα που ενδιαφέρουν κάποιους.  Όταν ένας χρήστης βρει στο σαιτ σου κάτι που θα του είναι χρήσιμο, τότε θα συνεχίσει να σε διαβάζει, και να αναδημοσιεύει δικό σου περιεχόμενο.
  • Χρήση των social media (facebook, google plus, twitter, pinterest, linkedin). Αυτά τα 5 κοινωνικά δίκτυα είναι αρκετά για να χτίσουν το brand name σε μια εταιρεία η να καθιερώσουν ένα άτομο ως influencer.
  • Το link building (χτίσιμο συνδέσμων) είναι μια διαδικασία η οποία δεν έχει τέλος. Κάθε σαιτ χρειάζεται link building για να μπορεί να προσεγγίσει και να διατηρηθεί στην κορυφή.
  • Κάνε νέους φίλους, αναζήτησε νέους συνεργάτες, κάνε νέες γνωριμίες, ανοίξου στον κόσμο που σε περιβάλλει. Η εξωστρέφεια είναι απαραίτητη σε όποιον ασχολείται με την προώθηση και βελτιστοποίηση ιστοσελίδων. Όταν χτίσεις ένα όνομα θα έρθει καιρός το όνομα να “δουλεύει” για σένα.
  • Πρέπει να έχεις budget. Χωρίς χρήματα SEO δεν γίνεται. Όλη αυτή η καθημερινή εργασία είτε σε on-page επίπεδο, είτε σε off-page απαιτεί χρόνο, χρήμα, γνώσεις και αφοσίωση. Αυτή η εταιρεία που τα έχει θα καταφέρει και τα καλύτερα αποτελέσματα στο SERP.
  • Κάθε άστοχη ενέργεια ή προσπάθεια ερασιτεχνικής προσέγγισης σε επαγγελματικό σαιτ συνήθως οδηγεί σε ποινές από την google, panda, penguin, hummingbird. Αντί να ξοδέψετε λεφτά και χρόνο προσπαθώντας να κάνετε μόνοι σας SEO στο σαιτ σας διαβάζοντας τι γράφουν στα διάφορα φόρουμ, καλύτερα προσλάβετε έναν επαγγελματία SEO optimizer να φροντίζει για την υγεία της ιστοσελίδας σας.  Θα κερδίσετε πολύ περισσότερα.