Προς SEO expert, Γιατί μας ενδιαφέρει τόσο το περιεχόμενο;
Γιατί οι ειδικοί SEO άρχισαν να δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στο περιεχόμενο;
Τι ήταν αυτό που άλλαξε στην βιομηχανία SEO και ανάγκασε όλους τους guru στην προώθηση ιστοσελίδων να αναζητήσουν ολοένα και περισσότερο πιο ποιοτικό περιεχόμενο αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τους εισερχόμενους συνδέσμους; Γιατί η φράση “Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς” τώρα έγινε κυρίαρχη και όλοι μιλούν για αυτήν; Γιατί το SEO Copy writing έγινε ο σημαντικότερος παράγοντας στην βελτιστοποίηση ενός σαιτ; Και αν δεν το έχεις, πρέπει το ταχύτερο να βρεις επαγγελματίες που μπορούν να σε προμηθεύουν με περιεχόμενο γραμμένο έτσι που να αρέσει και στους αναγνώστες σου αλλά και στης μηχανές αναζήτησης, αν και οι τελευταίες ακολουθούν τους ανθρώπους.
Γιατί τα πράγματα δυσκόλεψαν στην προώθηση σαιτ και τώρα πρέπει να έχεις καλύτερο περιεχόμενο από τους ανταγωνιστές σου για να τους προσπεράσεις; Μέχρι πέρυσι οι σύνδεσμοι με το κιλό από οπουδήποτε καθόριζαν και επηρέαζαν τα αποτελέσματα στης αναζητήσεις όμως τώρα μετά την έλευση του Πιγκουίνου τα πράγματα έχουν αλλάξει. Η google άλλαξε, και δείχνει να έγινε καλύτερη καταλαβαίνοντας περισσότερο το web. Όμως μια βόλτα στο google.gr στην αναζήτηση λέξεων κλειδιών που σχετίζονται με την δική μας δουλειά, δείχνει ότι τα πράγματα χρήζουν πολύ περισσότερης βελτίωσης.
Δες αυτό: 7 SEO τεχνικές που δουλεύουν μετά τα google panda,penguin update
Η google με την Panda τιμωρεί τα σαιτ που έχουν χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο και με τον Penguin τιμωρεί τα spammy links. Είναι όμως αυτά αρκετά για να καταφέρει να ελέγξει το τεράστιο διαδικτυακό χώρο; Αν έλεγα ναι, θα έδειχνα αφελής, είναι όμως η αρχή και κάθε προσπάθεια προς αυτήν την κατεύθυνση είναι σωστή και εποικοδομητική. Αν αλλάξει ο τρόπος σκέψεις τον ειδικών SEO, και δουλέψουν περισσότερο επάνω στο ποιοτικό περιεχόμενο, θα αλλάξει και το Ίντερνετ. Οι αναγνώστες επιθυμούν να λαμβάνουν σχετικά αποτελέσματα στης αναζητήσεις τους και αν δεν τα βρίσκουν στην μηχανή αναζήτησης της google θα ψάξουν στην bing, yahoo και σε πολλές άλλες που ορέγονται τα κέρδη της γκουγκλ.
Πως η μηχανή αναζήτησης καταλαβαίνει ότι οι σύνδεσμοι δεν είναι φυσικοί;
Και προσπαθούν να την επηρεάσουν στην λήψη αποφάσεων, ουσιαστικά χειραγωγώντας την ;
– Πολύ μεγάλο ποσοστό συνδέσμων χρησιμοποιεί την ίδια λέξη κλειδί. Όταν το 80%+ σε ένα link profile έχει την ίδια λέξη κλειδί δεν χρειάζεται να είσαι SEO guru για να καταλάβεις ότι κάτι τρέχει.
– Εμφανίζονται σύνδεσμοι σε μεγάλες ποσότητες για 2-3 μέρες, και μετά για μήνες δεν δημιουργούνται καινούριοι.
– Εμφανίζονται σε ιστοσελίδες χαμηλής ποιότητας, σε καταλόγους, σε blogs στα σχόλια μαζί με άλλα 2000 από τα οποία το 80% είναι για Βιάγκρα και σπαμ.
– Εμφανίζονται σύνδεσμοι σε άρθρα και σαιτ άσχετα με αυτά. Πχ σύνδεσμος από σαιτ για αθλητικά νέα σε σαιτ για μαγειρική. ΄-) Φυσικά και μπορεί να υπάρχει παρόμοιος σύνδεσμος όμως στην κατάλληλη μορφή, πχ συνέντευξη, ή γεγονός που περιγράφει αθλητική δραστηριότητα, αλλιώς ο σύνδεσμος αυτός δείχνει άσχετος.
Εδώ ακριβώς βρίσκεται το κλειδί της σωστής εργασίας των ειδικών SEO που ασχολούνται επαγγελματικά με την προώθηση και βελτιστοποίηση ιστοσελίδων να μπορέσουν να ενημερώσουν και πείσουν τους πελάτες τους ότι ένα σαιτ θα αποκτήσει μεγαλύτερη επισκεψημότητα όταν γίνει χρήσιμο και προσφέρει κάτι στους αναγνώστες του. Είτε αυτό είναι συσσωρευμένη γνώση όπως εδώ στο problogger.gr, είτε κάτι που θα έχει αξία για αυτούς που θα το διαβάσουν. Έτσι από στόμα σε στόμα η είδηση διαδίδεται αστραπιαία στα κοινωνικά δίκτυα και κάνει τον γύρο του κόσμου. Το αποτέλεσμα είναι περισσότεροι επισκέπτες, περισσότερες διαφημίσεις, περισσότερα κέρδη και περισσότεροι ευχαριστημένοι άνθρωποι.
Ποιο είναι το μυστικό στης μηχανές αναζήτησης;
Αυτό είναι το μυστικό που αντανακλά στης μηχανές αναζήτησης που με την σειρά τους καθορίζουν και ακολουθούν εκείνα τα σαιτ που συγκεντρώνουν τα άνωθεν χαρακτηριστικά. Άλλωστε με την δημιουργία του google + και του author rank στόχος ήταν να συγκεντρωθούν ακόμη περισσότερα δεδομένα και στοιχεία για ανθρώπους που μπορούν να επηρεάσουν γνώμες συμπολιτών τους και να τεθούν επικεφαλής σε καταστάσεις και δεδομένα. Έτσι η google μαζί με το facebook λαμβάνουν δωρεάν μια ασύλληπτη μάζα πληροφοριών και προσωπικών στοιχείων πραγματικών ατόμων και τα επεξεργάζονται προς όφελος τους.
Διάβασε Τι είναι το google author rank?
Αν το σαιτ σου δεν εμφανίζεται στα πρώτα 5 αποτελέσματα στην αναζήτηση που κάνει κάποιος χρήστης οι πιθανότητες που έχεις να το επισκεφτεί κάποιος είναι λιγότερες από 10%. Αν ζεις από αυτό το σαιτ και προσδοκάς έσοδα είσαι υποχρεωμένος αυτό να το αντιστρέψεις. Και το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στο ποιοτικό περιεχόμενο, στην συχνή του ανανέωση και στην συνεχή βελτίωση του.