Φέρνουν κέρδη οι λέξεις κλειδιά μου?
Κάθε ιστοσελίδα παλεύει με συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις κλειδιά να εμφανιστεί στο top3 των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης και ειδικότερα της google.
Πριν ξεκινήσουμε να δουλεύουμε σε κάποιο site πρέπει να κάνουμε μια έρευνα για της λέξεις-κλειδιά που μπορεί να μας φέρουν έσοδα. Δεν αξίζει να κάνετε βελτιστοποίηση για λέξεις-κλειδιά που έχουν χαμηλό ενδιαφέρον για τους διαφημιστές, και θα σας προσφέρουν χαμηλό εισόδημα.
Υπάρχει ένα δωρεάν εργαλείο, το Google AdWords Keyword Tool το οποίο θα σας δώσει κατά προσέγγιση βέβαια, αλλά με αρκετή ακρίβεια έναν δείκτη με το οποίο θα επιλέξετε αν αξίζει ο κόπος να κάνετε βελτιστοποίηση για την συγκεκριμένη λέξη η φράση. Φυσικά στο Ίντερνετ θα βρείτε και άλλα παρόμοια εργαλεία που κάνουν την ίδια δουλειά. Σχεδόν όλα όμως απαιτούν συνδρομή.
Κάντε έναν λογαριασμό στο Google AdWords, ανοίξτε το tool και γράψτε την λέξη που σας ενδιαφέρει, αφού επιλέξετε χώρα και γλώσσα για την οποία θα κάνετε SEO.
Δείτε τη τιμή σας δίνει στο CPC (cost per click ) εάν για παράδειγμα είναι $ 1 σημαίνει ότι υπάρχουν διαφημιστές που είναι πρόθυμοι να δώσουν αυτό το ποσό για κάθε επισκέπτη που θα προσελκύσουν.
Δική μου συμβουλή είναι να ψάχνετε για τουλάχιστον $ 2 CPC.
Αν μια λέξη έχει CPC $ 2, μπορείτε να περιμένετε να κερδίσετε περίπου $ 0,50 ανά κλικ. Φυσικά υπάρχουν και άλλοι παράμετροι που επηρεάζουν την κερδοφορία και κρατούνται ως επτασφράγιστο μυστικό από την google, όμως μπορείτε να πειραματιστείτε και να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.
Όσο υψιλότερο CPC έχει μια λέξη τόσο καλύτερα κέρδη αφήνει όμως και τόσο μεγαλύτερος είναι ο ανταγωνισμός και άρα δυσκολότερα θα εμφανιστεί το σαιτ σας στο top 3 των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης.
Proudly powered by WordPress. Theme by Infigo Software.
2 Comments
Μανωλης Ισχακης |
February 28, 20129:41 amΠολύ καλές οι πληροφορίες… Υπάρχουν πληροφορίες σε κάποιο βιβλίο που μπορεί να είναι περισσότερες…
χρήματα από το Ίντερνετ |
February 29, 201211:38 amΌσο ψάχνεις πληροφορίες βρίσκεις λύσεις ΄-)