Πως χτίζοντας οι σχέσεις εμπιστοσύνης με πελάτες;

elpak brand loyalty

Οι πελάτες οι οποίοι ψάχνουν “το φθηνό” για κατασκευή σαιτ για ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να αποφεύγονται αν δεν θέλεις να μπλέξεις σε ένα βούρκο όπου θα λασπωθείς. Δεν αξίζει ούτε ο κόπος, ούτε ο χρόνος που θα αφιερώσεις καθώς αυτοί οι τύποι είναι ο ορισμός του κλασσικού χασομέρη. Πως χτίζετε μια σχέση εμπιστοσύνης? Με σοβαρότητα, υπευθυνότητα, πληρωμές στην ώρα τους και αποτελέσματα. Όταν οι υποσχέσεις τηρούνται υπάρχει και αμοιβαία εμπιστοσύνη.

Η πρώτη επαφή

Πριν από μερικούς μήνες με προσέγγισε ένα υποψήφιος πελάτης και με ρώτησε αν μπορώ να κάνω redesign το σαιτ του. Αφού είδα το σαιτ, του είπα ότι μπορώ να το κάνω με κόστος 500 ευρώ.

– Μα εγώ θέλω κάτι απλό, μου απάντησε

– Τα απλά ξεκινάνε από 500, ήταν η απάντηση μου.

Αυτός ο άνθρωπος ΔΕΝ έψαχνε να κάνει ανακατασκευή του σαιτ του. Έψαχνε κάποιον να του το κάνει όσο φθηνότερα γίνεται. Δεν τον ενδιέφερε το σαιτ, αφού το παλιό σαιτ ήταν φτιαγμένο πολύ απλά με html. Ήταν απλά μερικές στατικές σελίδες που παρουσίαζαν με απλό τρόπο την επιχείρηση του.

Με 100 ευρώ εφάπαξ δεν κάνεις SEO

E-shop φθηνά

Σίγουρα στην επιχείρηση του τον ενδιαφέρει όταν πουλήσει κάτι σε κάποιον να ξαναπουλήσει. Γιατί να μην έχει αυτή την λογική και στο σαιτ?

Πωλήσεις τυχαία γίνονται. Μπορεί ένας πωλητής να πετύχει την στιγμή, μπορεί το προϊόν του να είναι αυτό που ακριβώς αναζητά ο πελάτης, μπορεί η τιμή, η οι εκπτώσεις που θα του δώσει να του αρέσουν, πολλά μπορεί. Επαναλαμβανόμενες πωλήσεις όμως δεν γίνονται τυχαία, όταν σκέφτεσαι “ας το πουλήσω τώρα αυτό, και μετά μην τον είδατε τον Παναή” .

Η σελίδα στο facebook δεν θα φέρει μόνη της τους νέους πελάτες. Το twitter account δεν θα σου ανεβάσει την επισκεψιμότητα όταν το χρησιμοποείς λάθος. Γιατί να στείλεις δελτίο τύπου στα media?

Όταν η λογική του πελάτη είναι λάθος, είτε από αμάθια, είτε από ημιμάθεια, εμείς ωφείλουμε να τον διδάξουμε. Αν καταλαβαίνει, προχωράμε σε συνεργασία, αν όχι προχωράμε στον επόμενο.

Έτσι και στην δική μας δουλειά οι σχέσεις εμπιστοσύνης γίνονται αργά, δοκιμάζονται κάθε μέρα και φιλτράρονται. Προτιμώ να δουλεύω με παλιούς πελάτες που “ταιριάξανε τα χνώτα μας” παρά με νέους που “άκουσαν κάποιον, που τους είπε, ότι είδε έναν άλλο, να έχει μάθει, ότι το σαιτ του Μήτσου είναι στην πρώτη θέση του google” ;-D

Α, και του κόστισε φτηνά.

Φτηνά στην Ινδία κύριοι, όποιος θέλει φτηνό εργατικό δυναμικό ας ψάξει για outsourced services σε Ινδία και Κίνα.

Πως να κάνεις μόνος σου SEO προώθηση ιστοσελίδας στο google

Εμείς δεν δουλεύουμε φτηνά!!!

Εργαζόμαστε για λεφτά, δεν είμαστε χομπίστες, σεβόμαστε την δουλειά μας, και τους εαυτούς μας, εγγυόμαστε για το αποτέλεσμα και έχουμε λόγο και πρόσωπο.

Το άρθρο γράφθηκε στης 19 Ιουνίου 2011 στο σαιτ elpak.net

 

Last edit:

Share this with your friends:



Comments are closed.