3 τρόποι να χτίσεις κύρος στο SEO
Πως να χτίσετε αναγνωρισμένη αξία στο SEO πέραν του κλασσικού Link Building; Όλοι όσοι ασχολούμαστε με την προώθηση ιστοσελίδων αναζητούμε τρόπους να επηρεάζουμε την κατάταξη των ιστοσελίδων στης μηχανές αναζήτησης (κυρίως της Google) αυξάνοντας το προσωπικό μας κύρος στο διαδίκτυο μέσω της προώθησης περιεχομένου, της δημιουργίας συνδέσμων και της εξειδίκευσης στο θέμα. Θέλετε η online […]
Τι σημαίνει negative SEO και πως μπορείτε να προστατεύσετε το σαιτ σας
Τι είναι το αρνητικό SEO; Το negative SEO ή (black hat SEO) είναι ένα σύνολο κακόβουλων τεχνικών που χρησιμοποιούνται για βλάψουν την κατάταξη του σαιτ σας στης οργανικές αναζητήσεις της Google. Χρησιμοποιείται από τους ανταγωνιστές σας που προσπαθούν με αυτόν τον τρόπο να το υποβαθμίσουν από της υψηλές θέσεις για τις ίδιες λέξεις-κλειδιά που κατέχει. […]
Η Google μηνύει επιχείρηση για υποτιθέμενα πλαστά εταιρικά προφίλ και κριτικές
Μήνυση της Google σε εταιρεία η οποία προσπάθησε να χειραγωγήσει τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης (local search results) Η Google κατέθεσε αγωγή εναντίον μιας εταιρείας την οποία κατηγορεί ότι δημιουργώντας 350 ψεύτικα επιχειρηματικά Google Business profiles και 14000 ψεύτικες κριτικές προσπάθησε να χειραγωγήσει τα τοπικά αποτελέσματα προβάλλοντας συγκεκριμένη επιχείρηση έναντι τον ανταγωνιστών της. Με αυτόν τον τρόπο […]
Πώς λειτουργεί το νευρωνικό δίκτυο YaGPT2 και τι μπορεί να κάνει
Η ρωσική μηχανή αναζήτησης Yandex παρουσίασε το δικό της GPT2 Στις 17 Μαΐου 2023, η Yandex παρουσίασε το δικό της νευρωνικό δίκτυο YandexGPT στους χρήστες της. Το νευρωνικό δίκτυο είναι ενσωματωμένο στον εικονικό βοηθό της Alice, γεγονός που καθιστά την υπηρεσία αυτή ακόμα πιο βολική και ενδιαφέρουσα. Τι είναι το YandexGPT; Το YandexGPT […]
Πως η τεχνητή νοημοσύνη έφερε επανάσταση στο SEO
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και ο ρόλος της στην επανάσταση στο SEO Η τεχνητή νοημοσύνη όπως ξεκίνησε με το ChatGPT συμπαρέσυρε πολλές άλλες εταιρείες να επενδύσουν και να δημιουργήσουν υποδομές και εργαλεία τα οποία θα τους αποφέρουν τεράστια κέρδη. Σήμερα η AI επανάσταση είναι η μεγαλύτερη πρόκληση του καιρού μας και τα σημαντικά βήματα προόδου […]
Τι διακρίνει τον καλό copywriter από τον κακό
Το SEO copywriting είναι εύκολο όταν ξέρεις τι πρέπει να κάνεις Το copywriting έχει ως βασικό σκοπό να ωθήσει τον αναγνώστη να κάνει μια ΔΡΑΣΗ. Να του τραβήξει την προσοχή, να τον αναγκάσει να σκεφτεί κάτι συγκεκριμένο και να προχωρήσει σε αγορά προϊόντος ή άλλη ενέργεια. Ο καλός κειμενογράφος πρέπει να έχει τα εξής 5 […]
SEO περιεχόμενο, κλειδί της επιτυχίας και το 2023
Έχετε επαγγελματικό σαιτ και ψάχνετε τρόπους να αυξήσετε πελάτες, τζίρο και να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό; Προτείνω να δουλέψετε στο ποιοτικό περιεχόμενο σας. Αναδείξτε τα δυνατά σημεία της επιχείρησης σας και ξοδέψτε λεφτά στην βελτίωση τους. Η μηχανές αναζήτησης (Google) θα ανταμείψουν της προσπάθειες σας. Η νέα εστίαση της Google δεν είναι το AI, αλλά το […]
Μπορεί το ChatGPT να βοηθήσει στο SEO
Τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει το ChatGPT στο SEO; Η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (AI) έχει αλλάξει την παγκόσμια βιομηχανία του marketing και των υπηρεσιών SEO. Η εισαγωγή του ChatGPT στον κόσμο του SEO ανοίγει νέους ορίζοντες στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και παρέχει νέες δυνατότητες για τη βελτίωση της προβολής ενός […]
Google Bard εναντίον ChatGPT και Microsoft
Η τεχνική νοημοσύνη συγκρούεται: Microsoft + ChatGPT εναντίων Google Bard Φαίνεται ότι ο πόλεμος μεταξύ της Alphabet (Google) και της Microsoft για την κυριαρχία στης αναζητήσεις στο Ίντερνετ έχει ξεκινήσει και θα είναι μακροχρόνιος. Κανείς δεν ξέρει ποιος θα καταφέρει να κερδίσει και να έχει το μεγαλύτερο ποσοστό πελατών και διαφήμισης. Η Google λάνσαρε γρήγορα […]
Φτιάξε το σαιτ και οι πελάτες θα έρθουν
Γιατί τα εταιρικά σαιτ (e-shop) γίνονται μερικές φορές μια μάταια δαπάνη για χιλιάδες ευρώ; Αυτή η ερώτηση δεν είναι τόσο περίπλοκη για να απαντηθεί. Με την πάροδο των χρόνων, έχω διαπιστώσει στην δουλειά μου ότι τρεις είναι οι βασικοί λόγοι που οδηγούν πολλά εταιρικά σαιτ στην αποτυχία να παρέχουν μια συνεχή ροή πελατών στους ιδιοκτήτες […]