Κάθε εταιρεία πρέπει να έχει blog! Χα, Λάθος! Έτσι σας είπανε? Εδώ δεν ισχύει επειδή ο τάδε έχει blog πρέπει να κάνουμε και εμείς για να μην μείνουμε πίσω. Πριν σκεφτείτε ότι έχει έρθει η ώρα, ως εταιρεία να φτιάξετε το εταιρικό σας blog καλύτερα να απαντήσετε στης παρακάτω ερωτήσεις και εαν οι απαντήσεις είναι αρνητικές, καλύτερα να μην μπείτε στην λογική κατασκευής εταιρικού blog. Δεν χρειάζονται όλες οι εταιρείες εταιρικά blog.

1) Δεν έχετε την παραμικρή ιδέα τι σημαίνει η λέξη blog. Η φράση κατασκευή ιστοσελίδων σας ακούγετε ως κάτι άγνωστο και εξωτικό. Φυσικά και έχετε ακούσει να μιλάνε για τα blogs όμως εσείς δεν ξέρετε τι κάνουν, και γιατί υπάρχουν. Ας σας εξηγήσω τι είναι το blog.

blogTo blog είναι προσωπικό ημερολόγιο, στο οποίο ο κάτοχος του γράφει για πράγματα που τον ενδιαφέρουν. Είναι απόλυτα ερασιτεχνική προσπάθεια και δεν έχει καμιά σχέση με την επαγγελματοποίηση του. Εδώ ερχόμαστε στο θέμα μας. Είναι άλλο πράγμα το προσωπικό blog, και άλλο πράγμα το εταιρικό blog. Μια εταιρεία εκτός της επίσημης ιστοσελίδας που έχει, αποφασίζει να φτιάξει και ένα blog το οποίο έχει σκοπό να την διαφημίσει, και να κάνει δημόσιες σχέσεις.

2) Δεν έχετε χρόνο να γράφετε. Αυτό είναι το πιο συχνό φαινόμενο. Είστε πολυάσχολος και δεν έχετε τον ελεύθερο χρόνο για να γράφετε άρθρα. Επιθυμία υπάρχει, όχι όμως και χρόνος. Σε αυτή την περίπτωση καλύτερα να μην μπείτε στον κόπο κατασκευής blog αφού ένα τέτοιο εγχείρημα με 1-2 άρθρα τον μήνα είναι καταδικασμένο να αποτύχει στον στόχο του. Η κατασκευή ιστοσελίδων και η κατασκευή blog έχουν διαφορετική λογική. Μπορεί να μοιάζουν όμως είναι διαφορετικά πράγματα.

3) Δεν έχετε τι να πείτε. Δεν είναι εύκολο να δημιουργείς περιεχόμενο το οποίο θα είναι και καλό, και θα κρατάει τον επισκέπτη και θα είναι πολύτιμο. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι δημοσιογραφικό ταλέντο, ούτε έχουν ικανότητες συγγραφέα, οπότε όταν δεν έχετε τι να πείτε, η αυτά που λέτε δεν τα διαβάζει κανείς, καλύτερα να κάνετε κάτι άλλο.

4) Τι είναι τα κοινωνικά δίκτυα? Έχετε ακούσει να μιλάνε για: Facebook, Twitter, Google+ και LinkedIn? Αν τα ακούτε για πρώτη φορά μην μπείτε στον κόπο να φτιάξετε εταιρικό blog. Τα δίκτυα αυτά διοχετεύουν πληροφορίες σε όλο τον κόσμο οργανικά. Ο καλός blogger γράφει ένα άρθρο το οποίο είναι ποιοτικό, χρήσιμο και προσδίδει αξία και αυτό το άρθρο αναμεταδίδετε σε όλο το αχανές δίκτυο, από άλλους blogger που τους άρεσε το περιεχόμενο η το θεωρούν ότι έχει κάτι καλό να πει στον δικό τους αναγνωστικό κοινό, και γιαυτό το αναδημοσιεύουν.

Με σύνδεσμο πάντα προς τον αρχικό εκδότη, ως ένδειξη σεβασμού στον κόπο του. Δεν είναι δυνατόν να μην έχετε παρουσία σε αυτά τα κοινωνικά δίκτια όπως και σε δεκάδες άλλα όπου καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι μπορούν να δουν την εταιρική σας παρουσίαση και να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας, αναζητώντας περισσότερες πληροφορίες.

5) Απαγόρευση σχολίων. Τα blog λατρεύουν τα σχόλια. Χωρίς σχόλια δεν νοείτε blog. Και εσείς αντί να τα αναζητάτε, έχετε απαγορεύσει να σχολιάζουν οι επισκέπτες, φοβούμενοι το spam και την ανάρμοστη συμπεριφορά ορισμένων ανεγκέφαλων? Αν δεν γνωρίζετε κάτι ρωτήστε επαγγελματίες να σας πούνε πως λειτουργεί το blogging.

6) Δεν είστε έτοιμοι να επενδύσετε. Αν θέλετε το εταιρικό blog σας να είναι επιτυχημένο τότε πρέπει να το δείτε ως επιχείρηση και κάθε επιχείρηση χρειάζεται κεφάλαια. Με πορδές δεν βάφονται πασχαλινά αυτά. 😉 Η κατασκευή ιστοσελίδων δεν είναι το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο. Ένα καλό εταιρικό blog θέλει καλό ντιζάιν,καλό σέρβερ, καλούς αρθρογράφους, βελτιστοποίηση για της μηχανές αναζήτησης κτλ. Δείτε το εταιρικό blog σας ως έσοδο και όχι ως έξοδο, ως ακόμη έναν τρόπο να προσελκύσετε πελάτες, να βελτιώσετε την εικόνα της εταιρείας σας, να δημιουργήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές σας, και να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας.

Αν θέλετε να φτιάξετε εταιρικό blog με 100 ευρώ τόση θα είναι και η αξία του.

7) Ανάλυση και σχεδιασμός. Τα στατιστικά μιλάνε, όμως πρέπει να μπορείτε να τα διαβάζετε σωστά και να τα καταλαβαίνετε. Βάλτε στόχους. Μετρήστε την επιτυχία η αποτυχία του εταιρικού blog σας με κάποιο καλό πρόγραμμα ανάλυσης δεδομένων όπως είναι το Google Analytics η το Piwik. Δείτε τι traffic σας φέρνει το εταιρικό blog στην κύρια ιστοσελίδα σας και τι γίνετε με τους επισκέπτες. Αγοράζουν, τι αγοράζουν, πόσο αγοράζουν και γιατί αγοράζουν.

8) Ποιος θα το φτιάξει, πως θα το φτιάξει, που θα κάνει hosting, ποιος θα το συντηρεί, και ποιος θα το διαχειρίζεται? Έχει της κατάλληλες γνώσεις, έχετε δει δείγματα της δουλειάς του, πως σας έπεισε να τον εμπιστευτείτε για να κατασκευάσει και υποστηρίξει το εταιρικό blog σας? Ερωτήσεις που χρήζουν απαντήσεις. Πολλοί υπόσχονται κατασκευή ιστοσελίδων όμως λίγοι φτάνουν ως το τέλος. Η διαδρομή και το τέλος είναι πιο σημαντικά από την αρχή.

 

Αν φτάσατε ως εδώ σίγουρα έχετε περισσότερες απορίες από ότι πριν αρχίσετε να διαβάζετε το άρθρο. Αυτό είναι καλό. Ψάξτε, ρωτήστε, μάθετε, και επιλέξτε αξιόπιστους συνεργάτες που θα τους εμπιστευτείτε την κατασκευή και διαχείριση του εταιρικού σας blog γιατί αυτή η δουλειά έχει αρχή, όχι όμως και τέλος.

Last edit:

Share this with your friends:



Comments are closed.