Έχω σαιτ δεν έχω όμως πελάτες, γιατί;

Πως θα φέρω πελάτες στο μαγαζί μου;

Στο εταιρικό email σας βρίσκετε ερώτηση για SEO προώθηση ιστοσελίδας για το Ελληνικό Google. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας έχει αφιερώσει χρόνο και έχει περιγράψει αναλυτικά την κατάσταση στην οποία βρίσκετε το σαιτ του, τους κυριότερους ανταγωνιστές του και την επιθυμία του να εμφανίζετε τουλάχιστον στην πρώτη σελίδα της μηχανής αναζήτησης για τουλάχιστον 100 λέξεις κλειδιά. Έχει ορίσει το χρηματικό ποσό το οποίο μπορεί να διαθέτει κάθε μήνα, καταλαβαίνει ότι η βελτιστοποίηση και η προώθηση του σαιτ του θα διαρκέσει τουλάχιστον 12 μήνες και είναι πρόθυμος να ασχοληθεί με την συνολική εργασία μαζί με την εταιρεία SEO ώστε μαζί να πετύχουν τους στόχους.

Αλήθεια; Ή είναι πολύ ρεαλιστικό για να είναι αληθινό;

Συγχαρητήρια, μόλις βρήκατε κάποιον ο οποίος ανήκει στο λιγότερο από 10% των Ελλήνων επιχειρηματιών οι οποίοι γνωρίζουν τι σημαίνει search engine optimization. Το υπόλοιπο 90% δεν τον γνωρίζει ή έχει ακούσει κάτι ή το θεωρεί παπατζιλίκι. 🙂

pos tha fero pelates sto magazi mouΑκριβώς αυτό το 10% των επιχειρηματιών είναι η δεξαμενή από την οποία αναζητώ πελάτες, και απολαμβάνω την συμμετοχή μου σε μια εργασία η οποία φέρνει μετρήσιμα αποτελέσματα σε όλους τους συμμετέχοντες.

Ας ανοίξουμε ένα σαιτ το οποίο εκδηλώνει ενδιαφέρον συνεργασίας. Πρόκειτε για ένα e-shop το οποίο πουλάει γυναικεία ρούχα. Η εταιρεία παραγωγής είναι μεσαία βουλγαρική βιοτεχνία που ειδικεύετε στην παραγωγή “γυναικεία ενδύματα σε μεγάλα μεγέθη“. Φορέματα για εύσωμες ή παχουλές γυναίκες οι οποίες λόγω των καμπυλών τους προτιμούν να φοράνε plus size XXL ρούχα.

Αφού έχω σαιτ γιατί δεν χτυπάει το τηλέφωνο για παραγγελίες;

Η πρώτη εντύπωση είναι η σχετικά μέτρια ποιότητα της μετάφρασης του βουλγαρικού τους σαιτ, εμφανώς από άνθρωπο ο οποίος δεν είναι μεταφραστής Ελληνικά – Βουλγαρικά, ούτε έμπορος. Το πρώτο φαίνετε από την λάθος χρήση της γλώσσας και το δεύτερο από το συνολικό στήσιμο του σαιτ.

Το πρώτο πρόβλημα διορθώνετε εύκολα, το δεύτερο όμως φέρνει μαζί του περισσότερα προβλήματα που για να λυθούν ξεχωριστά και συνολικά απαιτούν σημαντικούς οικονομικούς πόρους. Διάβασε εδώ γιατί με 100 ευρώ εφάπαξ δεν γίνετε προώθηση ιστοσελίδων SEO

Επαγγελματικά εργαλεία ανάλυσης site

Ας αφήσουμε κατά μέρος την χρήση επαγγελματικών εργαλείων για ανάλυση σαιτ και συνδέσμων όπως SEO powersuite, SEMrush, Ahrefs, Screaming frog, Market samurai, Webceo, Serpstat, Moz, Google search console, Google analytics, Yandex Metrika, Bing Webmaster tools και ας προσπαθήσουμε να “δούμε” το σαιτ με τα μάτια μιας μεσήλικας κυρίας η οποία ψάχνει να αγοράσει ένα παντελόνι και κάνει αναζήτηση από το κινητό της. Η συγκεκριμένη νοικοκυρά χρησιμοποιεί το κινητό της τηλέφωνο για να αναζητήσει στην google.gr ” γυναικεία παντελόνια μεγάλα μεγέθη”. Στην google.gr εμφανίζονται περίπου 1,6 εκατομμύρια αποτελέσματα και η συγκεκριμένη κυρία θα κάνει κλικ στα πρώτα 2,3 σαιτ που θα εμφανιστούν. Δεν υπάρχει περίπτωση να συνεχίσει την αναζήτηση στην δεύτερη σελίδα της google για την οποία οι κακές γλώσσες λένε ότι είναι το καλύτερο μέρος για να κρύψεις ένα πτώμα.

Αν το εταιρικό σαιτ που δουλεύουμε δεν εμφανίζετε στα πρώτα 5 αποτελέσματα οι πιθανότητες προσέλευσης πελατών από της μηχανές αναζήτησης ελαχιστοποιούνται. Μπορούμε όμως να χρησιμοποιήσουμε τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, Instagram ή Twitter όπου με την χρήση προφίλ “διασήμων προσώπων” ή “celebrities” να κατευθύνουμε απευθείας στο σαιτ κόσμο που ενδιαφέρετε να αγοράσει τα προϊόντα. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Youtube, Vimeo με επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά βίντεο και κλιπάκια μικρού χρόνου για να διαφημίσουμε υπηρεσίες και προϊόντα. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε Google Adwords διαφήμηση η διαφήμιση στο Facebook, και κάθε κλικ να φέρνει κάποιον στοχευμένο υποψήφιο πελάτη.

Μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα όμως κάποιος πρέπει να τα πληρώσει. 🙂

Ο πελάτης επιλέγει να αγοράσει διαφήμιση πληρώνοντας στην Google, Facebook ή κάποια εταιρεία SEO η οποία θα υποστηρίζει το project για ορισμένο χρονικό διάστημα. Ανάλογα με τα αποτελέσματα και τα κέρδη που θα μπουν στο εταιρικό ταμείο, ο πελάτης κρίνει το ποσοστό επιτυχίας κάθε εγχειρήματος. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος αξιολόγησης έργου από το να μετρήσεις στο τέλος της καμπάνιας τα καθαρά έσοδα που μπήκαν στο ταμείο.

Η κλασσική Ελληνίδα νοικοκυρά δεν ενδιαφέρετε για οτιδήποτε από τα παραπάνω. Χρησιμοποιεί το κινητό της για να ψάξει να αγοράσει ένα παντελόνι σε καλή τιμή (φθηνότερα – καλύτερα). Θα ανοίξει 2,3 σαιτ και θα επιλέξει κάποιο. Για να είναι το δικό σας σαιτ ΕΚΕΙ πρέπει να έχουν συντρέξει δεκάδες παράγοντες και κάποια ομάδα επαγγελματιών (web designer, web developer, copywriter) να ασχολούνται με σύμβαση εργασίας συνέχεια στο σαιτ σας. Εσύ όμως ως επιχειρηματίας έχεις φτιάξει ένα σαιτ το οποίο αναζητά νοικοκυρές για να πουλήσεις τα προϊόντα σου και όλες οι στρατηγικές σου πρέπει να είναι αφιερωμένες προς αυτήν την κατεύθηνση.

Πως θα επιβιώσει ένα e-shop στην κρίση;

Συχνά με ρωτούν ιδιοκτήτες επιχειρήσεων γιατί δεν δουλεύει το σαιτ τους, ενώ έχουν ρίξει τόσα χρήματα στην κατασκευή και την διαφήμιση του και τους ρωτώ “Πόσες κλίσεις δέχεστε από τα 100 άτομα που μπήκαν στο σαιτ;” θέλοντας να τους εξηγήσω ότι έχει διαφορά από το να έρχονται άσχετοι οι οποίοι δεν ενδιαφέρονται να αγοράσουν κάτι. Μπορεί οι Εβραίοι να λένε ότι και η σκόνη τον παπουτσιών πελατών που μπήκαν στο μαγαζί σου έχει αξία όμως στα σημερινά ηλεκτρονικά καταστήματα τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Την επιλογή της νοικοκυράς θα επηρεάσουν 3 παράγοντες:

– Σου αρέσει το σαιτ; Η πρώτη εντύπωση είναι σημαντική.
– Σου είναι χρήσιμο;
– Είναι εύκολο να βρεις αυτό που ζητάς, να το παραγγείλεις, να το πληρώσεις και να το παραλάβεις στο σπίτι σου;

Αν συντρέχουν οι 3 παραπάνω λόγοι τότε τα ποσοστά επιτυχίας μιας πώλησης αυξάνονται. Ο υποψήφιος πελάτης μένει εντός του σαιτ αρκετή ώρα, επιστρέφει ξανά, το συστήνει σε φίλους του. Μένει ευχαριστημένος με την συνολική εμπειρία. Οι ομάδα υποστήριξης αυτού του σαιτ έχει κάνει καλά την δουλειά της. Διαβάστε το Πληρώνετε ακόμη για SEO  για να αναρωτηθείτε κάποια πράγματα και να αναζητήσετε περισσότερες πληροφορίες.

Πως να αναπτυχθούμε εντός της κρίσης;

Επενδύοντας στο διαδίκτυο. Μέσω ίντερνετ μπορώ να πουλήσω υπηρεσίες και προϊόντα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Να πάρω τα λεφτά μου χωρίς επιταγές, μετρητά και στην ώρα τους, δημιουργώντας ένα brand το οποίο δουλεύει 24/7/365. Να μεταφέρω εταιρικά κεφάλαια σε χώρες με δικαιότερο φορολογικό καθεστώς, να προσλάβω επαγγελματίες από όλο τον κόσμο. Το ίντερνετ είναι το μέσον όπου ένας σκεπτόμενος επιχειρηματίας μπορεί να δημιουργήσει και να απολαύσει τους κόπους της δουλειάς του. Το άλλο λέγεται Ελλάδα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.