Οικονομική επιτυχία μιας ιστοσελίδας

Ένα σημαντικό σημείο, ίσως το σημείο κλειδί για να πετύχει ένας διαδικτυακός τόπος και να αποφέρει τα αναμενόμενα κέρδη είναι η προσέλκυση στοχευμένου κοινού και φυσικά το να αποταθεί κανείς στη συνέχεια στο αρμόζον διαφημιστικό κομμάτι της αγοράς για να πάρει αυτό που ζητάει.

Και το γιατί είναι απλό. Μπορεί να καταφέρεις να στήσεις έναν διαδικτυακό τόπο με τις καλύτερες προδιαγραφές και να προσελκύσεις 10.000 μοναδικούς επισκέπτες καθημερινά. Αυτό που καλείσαι να απαντήσεις όταν θα επιχειρήσεις να «πουλήσεις» αυτό το κοινό στον διαφημιστή είναι το εξής: «Τι κοινό έχεις και πώς αυτό μπορεί να ενδιαφέρεται για τα προϊόντα μου;».

HELP! Το σαιτ μου δεν έχει έσοδα!

blogging_for_money_pyramidΣε αυτή την πυραμίδα απεικονίζετε ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να κερδίσουμε χρήματα.

Στην βάση υπάρχει το μοναδικό, χρήσιμο και ποιοτικό περιεχόμενο, ακολουθεί η συχνή, αν είναι δυνατόν καθημερινή ανάρτηση άρθρων στο blog. Χωρίς SEO το blog, η site σας δεν θα εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για της λέξεις κλειδιά και επομένως κανείς δεν θα διαβάσει τα άρθρα σας. Μετά έρχεται η διαφήμιση. Το τελευταίο σκαλοπάτι είναι τα χρήματα.

Το δικό σας σαιτ σε ποιο σκαλοπάτι βρίσκεται?

Όταν το σαιτ που έχετε δεν φέρνει κέρδη, πρέπει να πωληθεί, η να δοθεί σε κάποιον άλλο που θα μπορέσει να το αναπτύξει. Δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζετε να κάνετε κάτι, το οποίο δεν φέρνει κέρδος. Ο χρόνος και η εργασία σας κοστίζει χρήμα. Σκεφτείτε το.

Όταν έχει κανείς μία αθλητική ιστοσελίδα, το να προσελκύσει διαφημιζόμενους με γυναικεία εσώρουχα ή, είδη προικός είναι από τρομακτικά δύσκολο έως εντελώς απίθανο, όσο απίθανο είναι και το να κλείσεις συμφωνία διαφήμισης εταιρείας ιντερνετικού στοιχήματος σε μία ιστοσελίδα που περιέχει συνταγές μαγειρικής και θέματα γυναικείου ενδιαφέροντος, ακόμα κι αν αυτή την επισκέπτονται καθημερινά 20.00 διαφορετικοί χρήστες.

 

Εξ ου και για να καταφέρει κανείς να στήσει ένα επικερδές διαδικτυακό τόπο το πρώτο που πρέπει να κάνει είναι ένα αναλυτικό στρατηγικό σχέδιο για το ποια θεματολογία θα περιέχει και πού θα στοχεύσει στη συνέχεια για να κλείσει τις διαφημιστικές συμφωνίες αυτές που θα είναι απόλυτα σχετικές με το αντικείμενο που πραγματεύεται η ιστοσελίδα και θα αποφέρουν κέρδη τόσο στον έχων το μέσο (ιστοσελίδα) όσο και στον διαφημιζόμενο.

 

Και αν αναρωτιέται για το κατά πόσο μπορεί να ενδιαφέρει τον έχων το μέσο (ιστοσελίδα) αν και πόσο κέρδισε από τη διαφήμιση η κάθε εταιρεία με την οποία έχει κλείσει μια συμφωνία, η απάντηση είναι επίσης απλή: Καμία εταιρεία δεν είναι αφελής να ξοδεύει ποσά για διαφήμιση που δεν της φέρνει αποτελέσματα, άρα αν δεν έχει τα αναμενόμενα κέρδη από αυτή θα την σταματήσει. Ένας σωστός επιχειρηματίας, λοιπόν, δεν κλείνει συμφωνίες που μπορεί να διακοπούν, αλλά προσέχει να αφήνει ικανοποιημένα και τα δύο μέρη η συνεργασία για να υπάρχει εκατέρωθεν όφελος για μακρά χρονικά διαστήματα.

 

Τι προϊόντα θα μπορούσα να διαφημίσω?

Έτσι, αν έχετε διασυνδέσεις σε εταιρείες ιντερνετικού στοιχήματος φροντίστε να στήσετε μία κορυφαία στοιχηματική σελίδα, αν οι γνωριμίες σας βρίσκονται σε εταιρείες τηλεπικοινωνιών τότε χρειάζεται να φτιάξετε μια πολύ καλή σελίδα ενημέρωσης για προϊόντα τηλεφωνίας και αν μπορείτε να κλείσετε συμφωνίες με καταστήματα γυναικείων ειδών (ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ κ.λ.π.) τότε ο στόχος σας πρέπει να είναι η κατασκευή μιας ιστοσελίδας για τη γυναίκα του σήμερα και τα ενδιαφέροντά της.

 

 

 

Google+ Comments

Last edit:

Share this with your friends:



One Response to “Ποιο είναι το σημείο κλειδί της οικονομικής επιτυχίας ενός σαιτ?”

  • Οτι ισχυει στην αγορα, ισχυει και στο internet. Χρειάζεται να βρίσκεσαι μπροστά απο μια μεγάλη τάση για να μπορείς να προωθήσεις τα προιόντα σου απλά και εύκολα

  • Comments are closed.