google-penguinΟ πιγκουίνος είναι το penguin update της google και όχι το συμπαθητικό ζωάκι στον ζωολογικό κήπο, μην τα μπερδεύετε. Η μηχανή αναζήτησης δημιούργησε αυτόν τον αυτόματο αλγόριθμο για να περιορίσει τους χαμηλής ποιότητας συνδέσμους. Έτσι το 2013, η χρησιμοποίηση της ίδιας λέξης κλειδί σε πολλά σημεία στο Ίντερνετ οδηγεί στην ενεργοποίηση του Πιγκουίνου. Μέχρι πέρυσι αυτό δεν ίσχυε και πολλοί ειδικοί SEO χρησιμοποιούσαν κατά κόρο 2-3 λέξεις κλειδιά που αποτελούσαν το 90% του link profile τους. Με την ενεργοποίση του αυτόματου λογισμικού είδαν τα σαιτ τους να εξαφανίζονται από τα αποτελέσματα αναζήτησης, αφού η μηχανή τα κατηγοριοποίησε στα spam site. Αν ακολουθήσετε της παρακάτω 5 συμβουλές το σαιτ σας δεν θα χτυπηθεί από τον αλγόριθμο google penguin και δεν θα χρειαστείτε SEO ειδικό να το επαναφέρει εκεί που ήταν πριν. Η επικρατούσα γνώμη μεταξύ τον SEO guru άλλωστε είναι ότι αν ένα σαιτ έχει δεχτεί ποινή από το google penguin καλύτερα να το εγκαταλείψετε και να φτιάξετε καινούριο, παρά να χάνετε καιρό και χρήματα προσπαθώντας να το επαναφέρετε.

Διάβασε περισσότερα : 7 SEO τεχνικές που δουλεύουν μετά τα google panda,penguin update

Τι πρέπει να αποφύγουμε

Ποιους παράγοντες εξετάζει σε ένα σαιτ ο αυτόματος λογάριθμος google penguin έτσι ώστε να το κατηγοριοποιήσει στα χαμηλής ποιότητας και να το στείλει στο πυρ το εξώτερο;

1. Προσθήκη του σαιτ σας σε καταλόγους με το ίδιο anchor.

Οι κατάλογοι φτιάχνονται με σκοπό την πρόσθήκη συνδέσμων από διαφορετικά σαιτ που έχουν διαφορετική ποιότητα. Οι περισσότεροι κατάλογοι είναι πολύ χαμηλής ποιότητας και περιέχουν συνδέσμους από κάθε καρυδιάς καρύδι. Το να προσθέσετε εκεί το σαιτ σας εκτός του ότι είναι λάθος, είναι και χάσιμο χρόνου αφού αργότερα, διαβάζοντας αυτό το άρθρο θα θελήσετε να επικοινωνήσετε με τον ιδιοκτήτη του καταλόγου για να αφαιρέσει τον σύνδεσμό σας. Στο 80% των περιπτώσεων αυτό δεν είναι δυνατόν. Έτσι σας μένει ως δεύτερη λύση να χρησιμοποιήσετε το disavow tool της google για να αφαιρέσετε τα “κακά” link. Δες εδώ το άρθρο μου για το disavow tool

2. Προσθήκη σχολίων σε blogs με την ίδια λέξη κλειδί

Ας πούμε ότι έχετε ένα σαιτ που ασχολείται με το web design. Θέλοντας να το διαφημίσετε επιλέγετε να αφήνετε σχόλια σε άλλα blogs χρησιμοποιώντας ως όνομα την ίδια λέξη κλειδί “web design”, νομίζοντας ότι έτσι κάνετε καλό στο ιστολόγιο σας. Μεγάλο λάθος, άλλωστε τα “καλά” blogs δεν δέχονται σχόλια όταν στο όνομα βάλετε κάποια λέξη κλειδί. Οποιαδήποτε λέξη κλειδί. Το σωστό και ηθικό είναι να βάλετε το όνομα σας ή το ονοματεπώνυμο, και να γράψετε σχόλιο που είναι σχετικό με τον άρθρο, κάνοντας μια ερώτηση ή συμμετέχοντας στην συζήτηση που γίνεται στα σχόλια. Έτσι έχετε περισσότερες πιθανότητες ο ιδιοκτήτης του blog να εγκρίνει το σχόλιο σας και να λάβετε έναν ποιοτικό σύνδεσμο που θα έχει ως anchor το όνομα σας. Κατ αυτόν τον τρόπο χτίζεται ως brand το όνομα σας, αλλά κάνετε και νέους φίλους.

3. Μαζικη δημιουργία forum profile όπου στην υπογραφή χρησιμοποιείται την ίδια λέξη κλειδί.

Τα φόρουμ είναι τόποι διαλόγου και κάποια επιτρέπουν στα μέλη τους μετά από έναν ορισμένο αριθμό post να προσθέσουν στην υπογραφή τους κάποια link. Για να μην προκαλέσετε την οργή του Πιγκουίνο φροντίστε αυτά τα link να έχουν διαφορετικές λέξεις κλειδιά. Πολύ καλύτερο είναι είναι επιλέξετε 10 φόρουμ που είναι σχετικά με το αντικείμενο σας και να γίνετε ενεργό μέλος εκεί φροντίζοντας να προσφέρετε γνώση και εμπειρία, αλλά και να μάθετε καινούρια πράγματα. Έτσι αποκτάτε αναγνωρισιμότητα και όνομα στην τοπική κοινότητα που θα σας είναι χρήσιμα πάντα, είτε ως συστατική επιστολή, είτε ως φιλία που μπορεί να φέρει δουλειές. Άλλωστε μεταξύ φίλων πάντα εργάζεσαι καλύτερα, και αποφεύγεις της κακοτοπιές. Μην κάνετε μαζικές εγγραφές σε οποιοδήποτε φόρουμ με μοναδικό σκοπό να πάρετε τον σύνδεσμο. Είτε κατά την εγγραφή, είτε στην υπογραφή.

4. Ανταλλαγή συνδέσμων με blogs και site που είναι άσχετα με το δικό σας περιεχόμενο.

Μπορεί ο Δημήτρης που είναι ιδιοκτήτης του ιστολογίου “Ελληνική κουζίνα” να είναι φίλος σας, όμως δεν αξίζει να ανταλλάξετε μαζί του σύνδεσμο όταν το δικό σας σαιτ έχει θέμα τα αθλητικά. Η μηχανή αναζήτησης προτιμά τα σχετικά σαιτ, αυτά που έχουν κοινό περιεχόμενο και που έχουν επισκεψημότητα, αναγνωρισιμότητα και κοινό. Από τέτοια σαιτ αξίζει να πάρεις σύνδεσμό και όχι από όλα. Αν το δικό σου σαιτ έχει PR5 το να ανταλλάξεις σύνδεσμο με ένα που έχει PR1 είναι λάθος, εκτός αν το μικρό έχει καλές προοπτικές και ξεκινά τώρα, ή αν πουλάς συνδέσμους. Στην δεύτερη περίπτωση, σε διάρκεια χρόνου, η google θα σε πιάσει και θα σε τιμωρήσει.

5. Ανταλλαγή συνδέσμων με σαιτ όπου η λέξη κλειδί μας είναι η ίδια σε όλα.

Όπως και στην δεύτερη περίπτωση η χρήση της ίδιας λέξης κλειδί είναι λάθος. Εκεί την χρησιμοποιούσες στα σχόλια, εδώ την χρησιμοποιείς στο link. Φτιάξε μια λίστα με 30-40 λέξεις και φράσεις κλειδιά και μοίραζε της παντού. Χρησιμοποίησε το όνομα του σαιτ σου, το όνομα του brand, το δικό σου όνομα, συνώνυμα, ενικός και πληθυντικός αριθμός, μεγάλες φράσεις 3-4-5 λέξεων, κοινές φράσεις όπως δες εδώ, κοίτα εκεί, δες αυτό κτλ. Επεδίωξε την διαφορετικότητα και την ποικιλία που όμως είναι σχετική με τον περιεχόμενο που γράφεις. Έτσι θα έχεις ένα πολύ ισορροπημένο link profile που η μηχανές αναζήτησης λατρεύουν.

Παραδείγματα:
problogger
problogger.gr
http://www.problogger.gr

Εδώ μπορείς να δεις άλλες 7 βασικές κατευθύνσεις στην προώθηση ιστοσελίδων , που θα σε βοηθήσουν να γίνεις καλύτερος SEO optimizer και να κατορθώνεις να εμφανίζεις ιστοσελίδες για περισσότερες και πιο δυσκολες λέξεις και φράσεις κλειδιά στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών.

Google+ Comments

Last edit:

Share this with your friends:



Comments are closed.