Πάνος Κοντογιάννης SEO

Καλώς όρισες στο ιστολόγιο problogger.gr όπου μοιράζομαι της σκέψεις και την εμπειρία μου για θέματα προώθησης ιστοσελίδων SEO, δικτυακού μάρκετινγκ, και online branding μιας επιχείρησης.

Σήμερα θέλω να θίξω το θέμα του κόστους μιας καμπάνιας προώθησης ιστοσελίδων στο google.gr για ένα Ελληνικό σαιτ σε μέσης δυσκολίας niche. Αν στης προσπάθεια σας να επιλέξετε ποιος θα κάνει το SEO του σαιτ σας συναντήσετε κάποιο από τα αναφερόμενα 5 συνήθη ψέμματα καλό είναι να μην εμπιστευτείτε την συγκεκριμένη εταιρεία αλλά να αναζητήσετε μια δεύτερη γνώμη.

 

Τι ψέμματα λένε οι εταιρείες που κάνουν προώθηση σαιτ στους πελάτες τους, συνήθως;

 

ΤΙΜΗ
1. Η εταιρεία SEO μας θα κάνει επαγγελματική προώθηση του σαιτ σας έναντι πολύ μικρής αμοιβής. Η τιμή μας είναι φιλική και εξαιρετικά οικονομική αφού ζούμε σε περίοδο κρίσης και εμείς φροντίζουμε τους πελάτες μας. Φυσικά αυτή η εξαιρετικά χαμηλή τιμή αποτελεί τιμή γνωριμίας που ενδεχομένως θα αυξηθεί αργότερα αφού ζούμε σε ευμετάβλητους καιρούς.

Η τιμή αποτελεί το No 1 θέμα συζήτησης σχεδόν παντού στην σχέση πελάτη-εταιρείας και φυσικά όλοι της δίνουμε την δέουσα σημασία όμως η απλή αναφορά της δεν σημαίνει τίποτε απολύτως αφού για να ξέρουμε αν είναι η σωστή για την περίπτωση μας πρέπει να έχουμε μέτρο σύγκρισης. Μια βόλτα στην αγορά θα μας δώσει αυτό το μέτρο σύγκρισης αφού θα συγκεντρώσουμε προσφορές από 4-5 εταιρείες και θα συγκρίνουμε της ντομάτες με της ντομάτες.

Ότι τιμές έχεις, τέτοια θα είναι και η δουλειά σου, τέτοιοι θα είναι και οι πελάτες σου. – Πάνος Κοντογιάννης

Πάνος Κοντογιάννης SEOΑν ο πελάτης ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα προϊόν στην φθηνότερη τιμή πρέπει να είναι προετοιμασμένος και να αναλάβει το ρίσκο της. Κάθε προϊόν έχει μια τιμή η οποία αποτελεί συνάρτηση παραμέτρων και συγκεντρώνει εργασία, χρόνο και κέρδος. Σε διαφορετικές περιόδους μπορεί ένας ειδικός SEO να κάνει εκπτώσεις στην τιμή συγκεκριμένου προϊόντος προσδοκώντας κάτι, το οποίο ο πελάτης δεν γνωρίζει, και δεν του χρειάζεται να γνωρίζει όμως μπορεί να ωφεληθεί της προσφοράς. Έχε στο νου σου όμως ότι οι προσφορές ισχύουν για λίγο χρόνο και συνήθως ξεστοκάρουν απούλητο εμπόρευμα. Το ίδιο ισχύει παντού. 🙂

Αν πάρουμε ως δεδομένο ότι ως ιδιοκτήτης επιχείρησης ζεις σε ωραία μονοκατοικία, οδηγείς ακριβό αυτοκίνητο, έχεις καταθέσεις σε τράπεζες και η επιχείρηση σου είναι κερδοφόρα γιατί θέλεις να εμπιστευτείς την τύχη της εταιρικής ιστοσελίδας σου στα χέρια ανθρώπων που σου υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια για 100-200 ευρώ το μήνα; Σκέψου το!

 

ΠΟΣΟΤΗΤΑ
2. Όσο περισσότερα backlinks / social signals / έχεις, τόσο το καλύτερο.

Αυτό ίσχυε πριν μερικά χρόνια, όμως πλέον η μηχανή αναζήτησης έχει αλλάξει τα κριτήρια της και έχει προσθέσει στον αλγόριθμο της μόνιμα φίλτρα καθαρισμού της κατάταξης αποτελεσμάτων στης λέξεις κλειδιά τα οποία αυτόματα να καθορίζουν ποια σαιτ αξίζουν να εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα. Όποιος επένδυσε στην ποιότητα δεν έχασε ποτέ.

Η google φαίνεται να επενδύει στην ποιότητα παρά στην ποσότητα, αν και πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις. 🙂

 

OFFSITE LINK BUILDING
3. Οι πιο σημαντικοί παράγοντες κατάταξης μιας ιστοσελίδας βρίσκονται ΕΚΤΟΣ της.

Κάθε σαιτ αποτελείτε από δυο τμήματα. Αυτό που αφορά τον κωδικό του και αυτό που αφορά τους εισερχόμενους συνδέσμους. Πρέπει να δώσεις βάση και στα δυο αν θέλεις να έχεις επιτυχία. Όταν ένα εταιρικό σαιτ είναι φτιαγμένο σωστά, ανανεώνεται συχνά, είναι γρήγορο και διατηρεί το ενδιαφέρον του επισκέπτη δίνοντας του απαντήσεις και λύσεις τότε η μισή δουλειά έχει γίνει και μένει μόνο να χτιστεί το brand του, αφού το τι λένε οι άλλοι για την επιχείρηση μας είναι εξίσου σημαντικό.

 

Negative SEO
4. Το σαιτ σου χτυπήθηκε με negative SEO από ανταγωνιστές, και σε αυτό οφείλετε η πτώση του στα ranking.

Τελευταία γίνεται πολύς λόγος για της συνέπειες από το αρνητικό SEO, και εμφανίστηκαν στην αγορά αρκετές εταιρείες που προσφέρουν λύσεις. Φυσικά οι λύσεις δεν είναι μόνιμες και ακολουθούν την λογική της συνδρομής, όπως φυσικά ισχύει και στο συνολικό πακέτο προώθησης ιστοσελίδας στο Νετ.  Έχε στο νου σου ότι εταιρικό σαιτ στο οποίο υπάρχει ομάδα SEO ειδικών που το υποστηρίζει καθ όλη την διάρκεια του χρόνου οι πιθανότητες για επιτυχία καμπάνιας αρνητικού SEO είναι μηδαμινές, όμως μπορεί να προκληθούν ζημιές από:

 

ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ
5. Μπορούμε να εγγυηθούμε γρήγορα αποτελέσματα.

Το επαναλαμβάνω για μια ακόμη φορά για όσους δεν το έχουν καταλάβει, ή δεν θέλουν να το καταλάβουν. Γρήγορα αποτελέσματα στην προώθηση ιστοσελίδων ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Και αν κάποιος σας εγγυηθεί γρήγορα αποτελέσματα το μόνο που σας εγγυάται είναι ΠΟΙΝΕΣ που μπορεί να οδηγήσουν σε de indexing από την google. Διάβασε εδώ τι συστήνει η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο στους webmasters, και ζήτησε εγγυήσεις από την εταιρεία που θα αναλάβει να προωθήσει το σαιτ σου ότι της τηρούν και δεν εφαρμόζουν τεχνικές blach hat SEO.

25 ενδείξεις ότι το σαιτ σου θα δεχτεί penalty

Δεν μπορείς να δώσεις εγγυήσεις για κάτι το οποίο δεν ελέγχεις. Η μηχανή της γκουκλ δεν είναι δικιά σου, και είναι αυτή που αποφασίζει ποιο σαιτ θα είναι σε ποια θέση. Μπορείς να δώσεις εγγυήσεις μόνο για την ποιότητα και συνέπεια της δουλειάς σου με εβδομαδιαία report προς τον πελάτη όπου αποδεικνύεις ότι εργάζεσαι, και του δείχνεις τι ακριβώς κάνεις.

 

Παράδειγμα:

Έχεις ένα σαιτ το οποίο πουλάει υπηρεσίες μετάφρασης βουλγαρικών και διερμηνείας και θέλεις να εμφανιστείς στην πρώτη θέση για φράσεις κλειδιά όπως:

  1. μεταφράσεις βουλγαρικά
  2. διερμηνείες βουλγαρικών
  3. μεταφραστής βουλγαρικής γλώσσας
  4. μετάφραση εγγράφων στα βουλγαρικά

και άλλες σχετικές. Αν κάνεις μια αναζήτηση στο google.gr θα βρεις στην πρώτη θέση το σαιτ http://metafraseis-voulgarika.elpak.net. Αναρωτήσου γιατί είναι εκεί, και ζήτησε για το δικό σου εταιρικό σαιτ μια προσφορά τιμής για προώθηση ιστοσελίδας από εδώ.

Η ευγένεια είναι κατά το ήμισυ καλοί τρόποι και κατά το ήμισυ καλά ψέματα. – Mary Wilson Little

Google+ Comments

Last edit:

Share this with your friends:


Related posts


Comments are closed.