Τι είναι το Google AuthorRank

Αν ασχολείστε επαγγελματικά με το web, φτιάχνοντας ιστοσελίδες ή προωθώντας της στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης είμαι σίγουρος ότι όχι μόνο έχετε ακούσει για το google AuthorRank , αλλά ήδη το χρησιμοποιείτε. Το παρόν άρθρο αφορά αυτούς που θέλουν να μάθουν κάτι καινούριο.

Μέχρι πέρυσι οι μηχανές αναζήτησης δεν φίλτραραν τα αποτελέσματα για να εμφανίζουν ποιος είναι ο συγγραφέας του άρθρου, κάτι που πρώτη η google αποφάσισε να κάνει. Το ονόμασε “authorrank” και είναι μια προσπάθεια που εκτός του ότι δείχνει ποιος είναι ο δημιουργός του συγκεκριμένου άρθρου προσθέτει και κύρος και μοναδικότητα όταν τα άρθρα του συγγραφέα διαβάζονται, σχολιάζονται και διανέμονται στο ίντερνετ. Το επόμενο βήμα είναι το authorrank μαζί με την συμμετοχή στο google+ να παίζει ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο και να επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι ευκολότερο να πάρεις έναν σύνδεσμο από κάπου, παρά κάποιος συγγραφέας κύρους να σχολιάσει δικό σου άρθρο, αν και φυσικά εξαιρέσεις υπάρχουν. Δοκίμασε να πάρεις σύνδεσμο από μια σοβαρή εφημερίδα σαν τους NYTimes και θα καταλάβεις τι εννοώ.

1. Ρυθμίστε το Google Authorship

Εδώ, και εδώ, θα διαβάσετε πως γίνεται. Η google καταλαβαίνει με αυτόν τον τρόπο ποιος είναι ο συγγραφέας του άρθρου και στα αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζει την φωτογραφία και το όνομα του προσθέτοντας κύρος στον αρθρογράφο.

pano-authorship

2. Δημιουργήστε περιεχόμενο που αξίζει να μοιραστεί
Όταν κάποιος διαβάσει το άρθρο σας και του αρέσει κάνοντας κλικ στο +1 είναι σαν να λέει στην κοινότητα ότι επιδοκιμάζει τα γραφόμενα και το άρθρο κατατάσσεται σε καλύτερες θέσεις στο SERP.

3. Επικεντρωθείτε στο google+
Όπως είναι φυσικό αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει. ΄-) Έτσι και η γκουκλ έφτιαξε το δικό της κοινωνικό δίκτυο με σκοπό και να ανταγωνιστεί τους δυο άλλους μεγάλους (fb, twitter) αλλά και να το χρησιμοποιεί ως εργαλείο στην μηχανή αναζήτησης της. Όταν είσαι ενεργός στο google+, κοινωνικός και εξωστρεφής, και έχεις πολλούς που σε ακολουθούν και κάνουν κλικ στο +1 βοηθάς τα σαιτ σου να λαμβάνουν καλύτερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης. Έτσι η κατάσταση είναι win-win.

4. Νιώσε την δύναμη του Guest blogging
Guest blogging συμαίνει συγγραφή άρθρων για άλλον blogger που τα δημοσιεύει στο δικό του ιστολόγιο. Το δικό σου κέρδος είναι ότι τα άρθρα σου εμφανίζονται σε ποιοτικά blog με κύρος, πολλούς αναγνώστες και ειδικό βάρος που εκτός από τον σύνδεσμο προς εσένα, θα σου φέρει traffic και νέους αναγνώστες.

5. Συγκεντρώσου επάνω σε ένα αντικείμενο
Αν και οι περισσότεροι από εμάς είμαστε πολυτεχνίτες και ερημοσπίτες η επικέντρωση σε ένα αντικείμενο και η ειδίκευση, καθώς και η αναγνώριση από άλλους ότι εμείς αποτελούμε σοβαρή προσωπικότητα που αξίζει να ακουστεί θα φέρει μεγαλύτερη αναγνώριση ως ειδικό στο συγκεκριμένο θέμα. Τότε οι άνθρωποι που έχουν ερωτήσεις για το συγκεκριμένο θέμα θα αναζητούν την γνώμη μας και θα διαβάζουν τα άρθρα μας. Έτσι εμείς θα αποκτούμε μεγαλύτερο authority στην κοινότητα, ως ο ειδικός που μπορεί να δώσει λύσεις στα προβλήματα.

6. Βοήθησε την κοινότητα
….και αυτή θα σου είναι υπόχρεη και θα σου επιστρέψει την χειρονομία. Αυτός είναι και ο βασικός σκοπός του δικτύου google+. Η δημιουργία κοινοτήτων όπου ξεχωρίζουν οι οδηγοί που μοιράζονται την γνώση τους με αυτούς που τους ακολουθούν. Δώσε για να λάβεις. Μοιάζει με κομματικό παζάρι όπου ο μεν αρχηγός θέλει της ψήφους για να κάτσει στην καρέκλα, οι δε οπαδοί του την θέση που θα τους δώσει μετά για να μην δουλεύουν. Τα αποτελέσματα στην Ελλάδα γνωστά, στην google όμως δεν είναι Έλληνες στην διοίκηση, ευτυχώς. ΄-)

Μου αρέσει ο αγγλικός όρος “selfless and selfish reasons” όπου τα 3 τελευταία γράμματα αλλάζουν την σημασία του όρου 180 μοίρες. Η Google είχε και ιδιοτελείς και ανιδιοτελείς λόγους να φτιάξει το κοινωνικό της δίκτυο. Οι ανιδιοτελείς λόγοι είναι να αυξηθούν τα προσωπικά σημάδια (personal signals) για να επηρεάσουν τα αποτελέσματα αναζήτησης μειώνοντας έτσι το σπαμ. Δημιουργήτε μια κοινωνική κάστα όπου αν δεν είσαι μέλος κατηγοριοποιείσε ως σπάμερ. Αν όμως είσαι μέσα λαμβάνεις τα οφέλη που σου ανήκουν (όπως και στο κόμμα). ΄-) Η ιδιοτέλεια της google φαίνεται στην προσπάθεια της να “σπρώξει” και να πουλήσει όσο δυνατόν περισσότερα δικά της προϊόντα, συντρίβοντας τον ανταγωνισμό και επιδιώκοντας το μονοπώλιο παντού. Όπως και η Microsoft πριν μερικά χρόνια που “έραβε και έλυνε”. Όμως αν το δεις με τα μάτια ενός καπιταλιστή, όπως είναι η γκουκλ, θα σου φανεί απόλυτα λογικό. Όπως όλα τα πράγματα έτσι και αυτό εξαρτάτε από πιο πλευρά στέκεσαι ή τι γυαλιά φοράς.

Τι είναι κόμμα;

«Ομάς ανθρώπων ειδότων ν’ αναγινώσκωσι και ν’ ανορθογραφώσιν, εχόντων χείρας και πόδας υγιείς αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες, ενούμενοι υπό ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν’ αναβιβάσωσιν αυτόν διά παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παράσχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι».

Εμμανουήλ Ροϊδης
Έλληνας πεζογράφος και κριτικός
(1836-1904)

Google+ Comments

Last edit:

Share this with your friends:



Comments are closed.