Τακτικές προσέλκυσης επισκεπτών

Τι τακτικές μπορείς να ακολουθήσεις για να προσελκύσεις περισσότερους επισκέπτες στο σαιτ σου?

Αυτή η ερώτηση στροβιλίζεται στο μυαλό κάθε blogger η webmaster όταν καθίσει μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή του.

link-building1) Προσάρμοσε το περιεχόμενο σου στης ανάγκες του target group που θέλεις να στοχεύσεις.

Είναι προτιμότερο να έχεις μικρό και στοχευμένο κοινό παρά εκατοντάδες τυχαίες επισκέψεις. Ο τυχαίος επισκέπτης θα μπει στην σελίδα, δεν θα βρει αυτό που ψάχνει και θα φύγει. Το πιστό κοινό όμως ξέρει τι θέλει, και όταν ξέρει που θα το βρει, θα επιστρέψει ξανά για να διαβάσει τα νέα άρθρα σου.

2) Δήλωσε συμμετοχή στης κοινότητες που οι επισκέπτες σου ήδη βρίσκονται. Βρες που συχνάζουν οι επισκέπτες που έρχονται στην ιστοσελίδα σου και πήγαινε εκεί και εσύ. Θα μάθεις και θα δεις καινούρια πράγματα.

3) Φτιάξε προφίλ στο facebook, twitter, linkedin, google+. 4 sait που θα σου φέρουν πολλούς νέους επισκέπτες και θα κάνεις καινούριες γνωριμίες.

4) Βλέπε τα στατιστικά σου και μάθε να τα “διαβάζεις”. Κάνε ένα λογαριασμό στο google analytics και δες οι νέες επισκέψεις από που προέρχονται και πόσο καιρό κάθονται στο σαιτ. Τα στατιστικά που σου δίνει το analytics είναι πολύτιμα αφού σου δίνουν κατευθύνσεις και στοιχεία που σε βοηθούν να βρεις ποιοι επισκέπτες μπαίνουν στην σελίδα σου, τι διαβάζουν, από που φεύγουν και που πηγαίνουν, καθώς και άλλα μικρά μυστικά που αν τα διαβάζεις σωστά θα μπορείς να στοιχειοθετήσεις και να αποδείξεις γιατί το σαιτ σου βρίσκεται εκεί που βρίσκετε, και πως μπορεί να εμφανιστεί σε καλύτερη θέση κατάταξης στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης.

5) Γράφε συχνά. Αν μπορείς κάθε μέρα, αφού το συχνό, μοναδικό και χρήσιμο περιεχόμενο είναι προϋπόθεση για να εμφανιστεί το σαιτ σου στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αλλά και  να τραβήξει νέο κοινό.

Τα κείμενα σου πρέπει να έχουν 3 πράγματα

  1. Μοναδικό περιεχόμενο
  2. Χρήσιμο περιεχόμενο
  3. Συνδέσμους προς άλλα σχετικά άρθρα η σαιτ.

Unique content είναι η βάση στην οποία θα πατήσεις. Το μοναδικό περιεχόμενο θα σου δώσει την αρχική δύναμη και θα τραβήξει τους επισκέπτες. Στην συνέχεια αν το περιεχόμενο σου είναι χρήσιμο σε αυτούς που θα το διαβάσουν εκείνοι θα γίνουν σιγά σιγά ένα target group που θα επισκέπτεται το σαιτ προς αναζήτηση πληροφοριών που τους ενδιαφέρουν.

Οι σύνδεσμοι (Link) είναι η αρχή και το τέλος ενός σαιτ. Αν δεν έχεις συνδέσμους από άλλα σαιτ που να δείχνουν σε σένα η ιστοσελίδα σου είναι καταδικασμένη να βρίσκεται στου πουθενά με ελάχιστες επισκέψεις από γνωστούς και φίλους.

Και αυτό κανείς webmaster δεν το θέλει. Οι σύνδεσμοι καλό είναι να είναι από σχετικά στο περιεχόμενο σου σαιτ και να έχουν υψηλό page rank. Αυτό θα σε βοηθήσει να ανεβείς ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και από εκεί θα έρθουν και οι περισσότεροι επισκέπτες.

6) Guest blogging

Το guest blogging είναι η συγγραφή ενός άρθρου για άλλο φιλικό σου blog. Στο άρθρο που θα γράψεις εσύ και θα το δημοσιεύσει κάποιος άλλος blogger στο blog του το κέρδος σου είναι τα 2-3 λινκ που θα υπάρχουν μέσα στο περιεχόμενο και θα δείχνουν προς την δική σου σελίδα.

Μια καλή σελίδα όπου μπορείς να βρεις άλλους bloggers για guest blogging είναι το MyBlogGuest.

7) Είμαι σίγουρος ότι έχεις κάνει την έρευνα σου και έχεις βρει blog με σχετικό περιεχόμενο με το δικό σου και αφήνεις συχνά σχόλια εκεί.

Σε τι βοηθάει αυτό?

Τα σχόλια είναι η πεμπτουσία του blogging. Με αυτό τον τρόπο οι bloggers επικοινωνούν μεταξύ τους, “μιλάνε” με το κοινό τους, κερδίζουν links και διατηρούνται “ζωντανοί”. Ένα blog χωρίς σχόλια είναι σχετικά νεκρό.

8) Χρησιμοποίησε το RSS feed Feedburner μαζί με email για να βλέπεις πόσους συνδρομητές έχεις. Η υπηρεσία είναι της google και δίνει πολύ καλά αποτελέσματα στην εξερεύνηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών σου.

9) Πρόσθεσε τα σαιτ σου με ενεργά λινκ στο τέλος κάθε email που στέλνεις. Έτσι όσοι λαμβάνουν δικά σου email θα έχουν την δυνατότητα να κάνουν κλικ και να μεταφερθούν στης ιστοσελίδες σου.

10) “Διάβασε” σωστά τον ανταγωνισμό σου. Ένα από τα καλύτερα σαιτ για να το κάνεις αυτό είναι το OpenSiteExplorer, Blekko, Majestic, Ahrefs, SearchMetrics.

Δοκίμασε το software traffictravis για να αναλύσεις το δικό σου σαιτ, καθώς και τον ανταγωνισμό. Από που έρχονται τα link σου, λέξεις κλειδιά, πόσα link έχει η ιστοσελίδα που είναι πριν από σένα, και γιατί βρίσκεται εκεί.

Πολλές ερωτήσεις σου θα βρουν της απαντήσεις τους όταν μπεις στα άνωθεν σαιτ.

Κλείνοντας θα ήθελα σου πω το εξής

“Δούλεψε σκληρά, με προγραμματισμό και πειθαρχία και μην παραιτήσε από τους σκοπούς σου. Βάλε στόχους και κυνήγησε τους. Και τα αποτελέσματα θα έρθουν”.

 

 

 

Google+ Comments

Last edit:

Share this with your friends:



Comments are closed.